關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1061#
發表於 07-10-5 11:41 |只看該作者
就係唔知, 又唔去捉.  咁貪心係有加啦, 有D人係好過份.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 11:38 硐表
知唔知係邊個?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1062#
發表於 07-10-5 11:42 |只看該作者
雪文: 真係辛苦你啦!!!:-| :-| :-| :-|

Rank: 5Rank: 5


4210
1063#
發表於 07-10-5 11:43 |只看該作者
一個字.......差, 好過份:tongue:

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:27 硐表
我哋公司話有人偷公司的葯物, 以後要去receiption搞 > 咁OK

但係只會提供膠布和必利痛, 其它的都無.

咁我話胃葯, 感冒葯或肚痛葯都備少少啦, 又唔係錢多, 咁人哋一下起可以頂住先.

個個都諗我咁諗係多余, 公司俾 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1064#
發表於 07-10-5 11:44 |只看該作者
弊...(唔係好記得添 ) 好似係只計入校內分, 唔計入考試成績總分.   我仔問, 點解會是一星期內又默中, 又默英 wor?
因上一年是隔周默的, 你話好唔好問吓老師呢?
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:36 硐表
一個字扣4分, 佢錯咗4個.  其余9分係創意默書, 無准備的.

Funfun,我想問佢呢9分, 老師話是否加入默書分內呀 ?  我係咁話計埋, 佢上次係 86+10=96, 今次係78+9=88分, 唔係80以下.
我就話我睇標准分, 佢 80分以下係差 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1065#
發表於 07-10-5 11:46 |只看該作者
我地默課外果D都計足平時分的

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:36 硐表
一個字扣4分, 佢錯咗4個.  其余9分係創意默書, 無准備的.

Funfun,我想問佢呢9分, 老師話是否加入默書分內呀 ?  我係咁話計埋, 佢上次係 86+10=96, 今次係78+9=88分, 唔係80以下.
我就話我睇標准分, 佢 80分以下係差 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1066#
發表於 07-10-5 11:48 |只看該作者
今個星期日我可能去唔成呀,因為補習MISS可能要補課,我要下午問清楚先知道,SORRY

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:39 硐表
好好好, 等我今個星期搞掂去南丫定大嶼山先, 等再涼少少約大家, 因而家仲好晒咁.  我怕小朋友到時行唔到, 我"咩"唔掂呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1067#
發表於 07-10-5 11:51 |只看該作者
come, hoganma,
你地有冇睇 b+ab ?  可以今晚睇埋後, 明天告知我 (我要返工 ma)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1068#
發表於 07-10-5 11:52 |只看該作者
原文章由 <i>Jerry豬媽咪</i> 於 07-10-5 11:43 硐表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=19265020&ptid=1149392" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
一個字.......差, 好過份<img src="images/smilies/tongue1.gif" smilieid="52" border="0" alt="" /> <br />
<br />
<br />
各位, 我剛剛join左pccw寬頻啦, 約左下個星期三上門安裝(星期一, 二
我怕我奶奶未走) 簽24個月~~$228, now18個免費台+3個收費台(其中一個  
24小時新聞, 另外我個我選左廸廸尼channel)
(同送一個wireless keybroad + mouse, 好過無啦!)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1069#
發表於 07-10-5 11:55 |只看該作者
funfun,係學校對學生要求高咗呀.  我個日上咗亞太屋企接仔, 佢正好要同佢仔黙中文, 佢話要默幾次加.  我話吓 ??  我只同我仔默一次, 咁過後再叫佢抄寫錯字再默過就得啦.   中文默幾次, 英文又要默幾次, 邊有時間呀 ???  

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 11:44 硐表
弊...(唔係好記得添 ) 好似係只計入校內分, 唔計入考試成績總分.   我仔問, 點解會是一星期內又默中, 又默英 wor?
因上一年是隔周默的, 你話好唔好問吓老師呢?
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1070#
發表於 07-10-5 11:56 |只看該作者
我女都係呀, 一年級一個星期默一科, 而家一個星期默2科啦.
fun: 我今晚要開家長會, 明天放工先睇倒, 遲唔遲呢???
原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 11:44 硐表
弊...(唔係好記得添 ) 好似係只計入校內分, 唔計入考試成績總分.   我仔問, 點解會是一星期內又默中, 又默英 wor?
因上一年是隔周默的, 你話好唔好問吓老師呢?
...

Rank: 4


679
1071#
發表於 07-10-5 11:57 |只看該作者
一陣約咗同事去灣仔食雞扒飯,蘇絲黃都有介紹過,諗起好肚餓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1072#
發表於 07-10-5 11:58 |只看該作者
Love,唔好咁講, 我自己都要等下午先confirm, D人話下午荅復我. 明天來唔來香港

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:48 硐表
今個星期日我可能去唔成呀,因為補習MISS可能要補課,我要下午問清楚先知道,SORRY

Rank: 8Rank: 8


17382
1073#
發表於 07-10-5 11:59 |只看該作者
我都係默幾次架WOR,默一次佢唔得架

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:55 硐表
funfun,係學校對學生要求高咗呀.  我個日上咗亞太屋企接仔, 佢正好要同佢仔黙中文, 佢話要默幾次加.  我話吓 ??  我只同我仔默一次, 咁過後再叫佢抄寫錯字再默過就得啦.   中文默幾次, 英文又要默幾次, 邊有時間呀 ? ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1074#
發表於 07-10-5 11:59 |只看該作者
我女學校都係.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:46 硐表
我地默課外果D都計足平時分的

Rank: 5Rank: 5


3104
1075#
發表於 07-10-5 12:01 |只看該作者
講緊我呀 , 沒錯我就是becky ,住love樓上.
嘩 minnie :

     你公司甘好,仲有茶水供應,我公司咩都沒,全部自費,所以我自己擺家的葯物在公司, 我公司很刻薄,早幾年都沒熱水飲,只有一個很古老的磁"胡" ,成日都有"小強"入去游水,問你夠膽飲未
之后蒸餾水公司話買滿幾拾支水有一個冷熱水機送,先有的改善 ,所以都係大公司做好的,講講下.我又想跳槽 ,仲有,我公司完全沒醫療福利,遲到一分鐘都扣錢(人工每分鐘x1.5 倍,)係不係很變態,放工又不可以準時走,通常要遲5-10 鐘,沒天理呀 請假又問長問短,唉,唯一的福利就是,中午有飯吃,不使我煩,但都不知可以吃到幾時,老板心情一不好,隨時cut,嘩,呻完啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1076#
發表於 07-10-5 12:02 |只看該作者
OK, 你睇左 send 短訊給我啦. (我都會明晚至去買)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 11:56 硐表
我女都係呀, 一年級一個星期默一科, 而家一個星期默2科啦.
fun: 我今晚要開家長會, 明天放工先睇倒, 遲唔遲呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1077#
發表於 07-10-5 12:04 |只看該作者
katiekma: 我仲未入$$比你呀...............

Rank: 4


679
1078#
發表於 07-10-5 12:04 |只看該作者
你間又真係幾.............
原文章由 yan02 於 07-10-5 12:01 硐表
講緊我呀 , 沒錯我就是becky ,住love樓上.
嘩 minnie :

     你公司甘好,仲有茶水供應,我公司咩都沒,全部自費,所以我自己擺家的葯物在公司, 我公司很刻薄,早幾年都沒熱水飲,只有一個很古老的 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1079#
發表於 07-10-5 12:04 |只看該作者
好~~~~遠

原文章由 irenec11 於 07-10-5 11:57 硐表
一陣約咗同事去灣仔食雞扒飯,蘇絲黃都有介紹過,諗起好肚餓

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1080#
發表於 07-10-5 12:05 |只看該作者
我意思話:第一星期是默中文, 第二星期默英文, 第三星期默中文......但宜家是一星期默晒中,英文, 二星期停, 三星期又默中,英文.  
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:55 硐表
funfun,係學校對學生要求高咗呀.  我個日上咗亞太屋企接仔, 佢正好要同佢仔黙中文, 佢話要默幾次加.  我話吓 ??  我只同我仔默一次, 咁過後再叫佢抄寫錯字再默過就得啦.   中文默幾次, 英文又要默幾次, 邊有時間呀 ? ...
‹ 上一主題|下一主題