關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1061#
發表於 07-8-13 13:51 |只看該作者
大家咁話

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:49 發表


係law... 又要顧佢食, 又要睇住佢, 一步都唔郁得....我個囝好難先會同你坐定定..........一陣間又叫走, 一陣間又叫去toilet ....有排煩......

Rank: 5Rank: 5


3212
1062#
發表於 07-8-13 13:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:48 發表
係呀, 早去閱9點幾到hk.
4點起身倒啦.


好早wo.............. 你去邊都........旅行 ar ??
定出 trip ...ar ??:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


3212
1063#
發表於 07-8-13 13:54 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:48 發表
tko,我自己都未住過就租左比人住了



我都係......呢間, 未住過, 就租左比人啦 !!!!!!!!!!:)

Rank: 5Rank: 5


2065
1064#
發表於 07-8-13 13:58 |只看該作者
love,

我覺得你好醒, 我舊年剛放左深水埗層樓, 個租客吾肯走, 後尾貼左2萬蚊送佢走 :tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1065#
發表於 07-8-13 14:01 |只看該作者
點解要比2萬佢?
原文章由 katiekma 於 07-8-13 13:58 發表
love,

我覺得你好醒, 我舊年剛放左深水埗層樓, 個租客吾肯走, 後尾貼左2萬蚊送佢走 :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1066#
發表於 07-8-13 14:01 |只看該作者
但我自己住公屋 :loveliness: :loveliness:


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:54 發表



我都係......呢間, 未住過, 就租左比人啦 !!!!!!!!!!:)

Rank: 5Rank: 5


2065
1067#
發表於 07-8-13 14:04 |只看該作者
因為我賣左層樓, 收左訂, 要在指定限期前交吉。

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 14:01 發表
點解要比2萬佢?

Rank: 8Rank: 8


17382
1068#
發表於 07-8-13 14:04 |只看該作者
case唔同wor,你係賣樓而個租客唔肯走
要貼番2萬比佢 我實有粗口啦:evil:


[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-13 13:58 發表
love,

我覺得你好醒, 我舊年剛放左深水

Rank: 5Rank: 5


2065
1069#
發表於 07-8-13 14:05 |只看該作者
咁先最醒

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:01 發表
但我自己住公屋 :loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1070#
發表於 07-8-13 14:05 |只看該作者
個新買家係自住的嗎

原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:04 發表
因為我賣左層樓, 收左訂, 要在指定限期前交吉。

Rank: 8Rank: 8


17382
1071#
發表於 07-8-13 14:07 |只看該作者
來緊8月開始仲減租tim呀:D :D


原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:05 發表
咁先最醒

Rank: 5Rank: 5


3212
1072#
發表於 07-8-13 14:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:01 發表
但我自己住公屋 :loveliness: :loveliness:


最醒就係你啦 !!!!!!!! 咁樣咪好D LAW . 有得揀我都想住公屋....悠哉悠.......

Rank: 5Rank: 5


2065
1073#
發表於 07-8-13 14:10 |只看該作者
吾系, 將間屋重新裝修分為 3 間套房再分租。 但我覺得租果區的都非有米人, 欠租情况高過其它區好多。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:05 發表
個新買家係自住的嗎

Rank: 5Rank: 5


3212
1074#
發表於 07-8-13 14:12 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:07 發表
來緊8月開始仲減租tim呀:D :D


羨慕死人.啦.................

Rank: 8Rank: 8


17382
1075#
發表於 07-8-13 14:13 |只看該作者
就係果時無錢先要住公屋

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:09 發表


最醒就係你啦 !!!!!!!! 咁樣咪好D LAW . 有得揀我都想住公屋....悠哉悠.......

Rank: 5Rank: 5


3212
1076#
發表於 07-8-13 14:13 |只看該作者
[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:10 發表
吾系, 將間屋重新裝修分為 3 間套房再分租。 但我覺得租果區的都非有米人, 欠租情

Rank: 8Rank: 8


17382
1077#
發表於 07-8-13 14:16 |只看該作者
agreex2
個新業主咁攪法有排佢煩呀
我之前都講過銀碼越細欠租情況會越高

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1078#
發表於 07-8-13 14:16 |只看該作者
咁賤格
原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:04 發表
因為我賣左層樓, 收左訂, 要在指定限期前交吉。

Rank: 5Rank: 5


3212
1079#
發表於 07-8-13 14:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:13 發表
就係果時無錢先要住公屋


關什麼事, 我地錢又唔係多, 搵得又唔係多, 仲有兩個....... 真係滿身債就真.......... 好似我隻佬個partner咁樣, 袋住d $$$ 住公屋,唔係香港買樓... 返大陸又買車又買樓(佢老婆的主意)........... 唔使同銀行打工law.............

Rank: 8Rank: 8


17382
1080#
發表於 07-8-13 14:17 |只看該作者



原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:12 發表


羨慕死人.啦.................
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖