註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:49 發表 係law... 又要顧佢食, 又要睇住佢, 一步都唔郁得....我個囝好難先會同你坐定定..........一陣間又叫走, 一陣間又叫去toilet ....有排煩......
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:48 發表 係呀, 早去閱9點幾到hk. 4點起身倒啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:48 發表 tko,我自己都未住過就租左比人住了
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-13 13:58 發表 love, 我覺得你好醒, 我舊年剛放左深水埗層樓, 個租客吾肯走, 後尾貼左2萬蚊送佢走 :tongue: :tongue:
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:54 發表 我都係......呢間, 未住過, 就租左比人啦 !!!!!!!!!!:)
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 14:01 發表 點解要比2萬佢?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:01 發表 但我自己住公屋 :loveliness: :loveliness:
原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:04 發表 因為我賣左層樓, 收左訂, 要在指定限期前交吉。
原文章由 katiekma 於 07-8-13 14:05 發表 咁先最醒
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:05 發表 個新買家係自住的嗎
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:07 發表 來緊8月開始仲減租tim呀:D :D
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:09 發表 最醒就係你啦 !!!!!!!! 咁樣咪好D LAW . 有得揀我都想住公屋....悠哉悠.......
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:13 發表 就係果時無錢先要住公屋
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:12 發表 羨慕死人.啦.................