關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
1041#
發表於 07-6-5 15:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
MHIOLO

我今日去咗註册啦,不過問唔到野,D老C話未知,佢只係話6/7有小一迎新生日,我問佢長細情況,佢話到時會記信比我,    問咗等於無問咁

d男人係咁架,我老公都係一樣,好似間間都無所謂咁,只係得你一個緊張, 反而我仔仔自己話{我會同校長講早晨同問佢收唔收我},比佢笑c我.

hayamama

你女咁生性,咁你唔洗唔開心啦,你叩6間實有一間會ok,等你好消息.

Rank: 3Rank: 3


392
1042#
發表於 07-6-5 15:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

reneemama,
今個星期日梁潔華0既talk你會去嗎?
reneemama 寫道:
Hi, tabotabo & MIHOLO,

    你們好!我都係選咗"梁潔華"小學, 因為覺得呢間學校都幾好, 我認識有幾位小朋友都在這間就讀, 程度都幾高, 讀書氣氛都幾好,
d小朋友都很有禮貌, 最緊要是近屋企, 不用塔校車!    


514
1043#
發表於 07-6-5 16:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2422
1044#
發表於 07-6-5 16:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

hehe...我好苯呀...睇唔你問乜野呀   ...講清楚d丫 .

miholo / yeeli:

我老公米又係咁, 話政府又話中獎機會好大 , 咁我過我地都係呀, 政府一直講緊首3志願麻, 我地都派左第二啦, 跟住佢又話可能有人會第二志願入將天 , 我解釋左好多次佢都好似聽唔明個攪珠運作咁, 我話我地係揀第一志願都入唔到, 咁人地填第二志願又點會入呀, 跟住佢又話, 咁宣基又可以第二志願入, 我又同佢講, 咁即是今年揀宣基做第一志願的人少左, 所以有位留番比填第二志願的人入law, 佢都仲係好似唔信我講咁   .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1045#
發表於 07-6-5 16:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你去註冊多唔多人呀? 可能d老師估到你幫人問呀? 我就會聽日去註冊, 依家係怕自己唔記得左咋 .

因為呢兩日好忙呀, 大女病完到細女呀, 自己個心呢兩日又開始跳得唔好 , 大女喉嚨痛加發燒, 細女就生飛滋加發燒, 我去左馬醫生到睇喇, 佢仲話要留意, 如果手腳有水泡的話, 可能係染到手足口病 , 攪到依家好驚, 佢地雖然已退左燒, 但細女就辛苦好多, 生飛滋成話好痛, 又唔肯食野, 成日喊(佢好少喊架), 兩年來未見過佢好似依兩日咁喊得咁大聲架 , 依家成日要同工人輪流抱佢陪佢呀 :cry:
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1046#
發表於 07-6-5 16:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,alkyng,MHIOLO
其實我好羨慕你地考到我心水嗰兩間小學,不過你地真係唔須擔心,相信你地自己都已經看到好多BK comment呢兩間學校其實真係好好!      我好肯定:梁潔華一定唔差!啲英文仲幾深吓;入到都要好努力先得;雖然我唔肯定馮晴嘅水準高唔高,但小朋友可以係呢間學校讀都一定會好開心!因為星期三下午可以有好多課外活動...      

Rank: 4


988
1047#
發表於 07-6-5 17:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我註册時唔係好多人我都係no三十幾咋,有5-6個人,我見佢地份表有好多小朋友名表後面都未有家長簽名,可能有兩日比你註册,大家都唔急囉

你大女病完無幾耐又到細女,我都鄧你地辛苦,不過手足口係有一星期以上燒架,你退咗燒就應該唔係手足口,你留意佢有無多咗水泡,如果多咗就快d去急証,或法國.你自己都要保重身體呀,
如果你唔介意,我會幫你女女唸經希望保佑佢快d好返, 唔好咁辛苦.:cry:  :-|

Rank: 4


988
1048#
發表於 07-6-5 17:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

你唔洗羨慕,可能過兩日你就有好消息
加油呀((((((((((((呀.

Rank: 1


19
1049#
發表於 07-6-5 17:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你們好,我是新搬來的,所以不大清楚95區,現在我仔仔入了基德,看了你們的討論,完全沒提過基德,是否基德不好呢,請給與意見,謝意.

Rank: 4


988
1050#
發表於 07-6-5 17:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我幫唔到你問,送返隻BEAR比你補數,希望你鐘意.

Rank: 5Rank: 5


2422
1051#
發表於 07-6-5 18:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

多謝你呀 , 我又點會介意呢 .

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1150
1052#
發表於 07-6-5 20:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kcafa 寫道:
你們好,我是新搬來的,所以不大清楚95區,現在我仔仔入了基德,看了你們的討論,完全沒提過基德,是否基德不好呢,請給與意見,謝意.


基德我都有去過參觀,而我o地幼稚園今年既運動會都係在佢o地學校舉行,佢係出面剛搬入來既新校舍,所以d老師同校長都係舊既,我果時聽佢o地介紹就係用普通話教中文law,其他好唔好就真係唔知lu

Rank: 3Rank: 3


280
1053#
發表於 07-6-5 21:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

   [size=x-large]BEAR收到

今天我老公往學校同校長申請推薦信, 之後收到班主任致電說不用來取介時會交給仔仔帶回, 班主任重同我老公說聖安德肋都不錯為何要叩門,(因我們須填回一份升小學之學校名稱及是否心儀 或 自行派位 或是私校等, 而我老公填不是心儀 ) 可能老師看了便多安慰下啦 !   我仔仔班主任真很好的.


3143
1054#
發表於 07-6-5 21:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


280
1055#
發表於 07-6-5 21:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

希望妳囡囡快沒事, 我細女也是出過飛滋, 她當時真沒有心情吃東西及時常哭, 特別是吃飯時. 我想妳可給予她吃流質的食物比較易入口 慢慢啦 ! 小吃多餐.

另外, 我是想問妳記不記得之前有位家長曾說上年將天問什麼問題呀!(在考後備生時)

alkyng, 今期好像很多95區朋友大部份考上梁x華 妳應覺不錯啦, 因這多家長都說此校不錯 及都有普通話上中文.

不知多不多人同我一樣呢 ?      因我老公已說如馮晴及將天考不到便算, 因其實聖安德肋也好像不差只是遠一點.

我終於知為何仔仔不喜歡乘校車了, 原來他近來比校車內的小朋友激c 喎   又說什麼他想同他做好朋友都不行,時常引至瀋瀋分開及令人激氣.... 真是聽不懂他說什麼 (這都是工人各告知我)

Rank: 2


36
1056#
發表於 07-6-5 21:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咁你今日去咗註冊未呀??

15�6 (星期五)仲要去家長會同編班呀!!

Rank: 3Rank: 3


280
1057#
發表於 07-6-5 23:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

csy_janice

妳是說馮晴或梁X華 ?

Rank: 3Rank: 3


280
1058#
發表於 07-6-5 23:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

我現在好像不知不覺中, 有點亂 , 我同老公說很緊張很想多選學校給仔仔校(因估不到宣基與信X會第二志願也可派到,那應有很多好小學應有位及易叩門), 但又好像自己覺得間間都好好,老公說如真好彩又間間都收妳, 妳又會心大心小不知那間了! 不如不用想太多吧 !

我希望有間好學習環境及重品行之學校
而老公希望他開心及怕他跟不上, 更怕自己跟不上及辛苦 :tongue: 這個老公真可愛( 反話 )   

Rank: 4


988
1059#
發表於 07-6-6 00:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

其實最重點係要選擇適合你仔仔先至係最重要,我好老實問下你,你要讀書風好定活動又開心呢,其實你仔仔可唔可以成受到讀書壓力呢?,同埋你要返工,你可以比幾多時間同仔仔温習呢?到時又返工又同仔仔温習都好辛苦架,呢d都係要想清楚既問題,你想清楚你仔仔適合咩野,你就無咁亂.

Rank: 5Rank: 5


2422
1060#
發表於 07-6-6 00:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你簽名位幅圖成日轉 , 不過今次真係好靚呀 , 睇到令人感覺好開心及好夏天又好解渴呀 , please check pm.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖