關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1041#
發表於 07-5-16 16:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

到我 ,
thomas 又响學校抓傷上次個同學!
仲影埋相做証o忝!
主任話要交thomas比社工姑娘進。

Rank: 5Rank: 5


3218
1042#
發表於 07-5-16 16:44 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty佢發燒, 依家由我照顧. 因為我自己都病左呀....

Rank: 5Rank: 5


3218
1043#
發表於 07-5-16 16:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

thomas點解又抓傷上次個同學? 姓嘜嘢? 等我問吓kitty先.

2fungs 寫道:
到我 ,
thomas 又响學校抓傷上次個同學!
仲影埋相做証o忝!
主任話要交thomas比社工姑娘進。

Rank: 5Rank: 5


1178
1044#
發表於 07-5-16 16:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

d 菌好勁架! 上次thomas + 細bb, alki + alki's 妹妹 都係發高燒呀! 保重!


Kittymummy 寫道:
kitty佢發燒, 依家由我照顧. 因為我自己都病左呀....

Rank: 5Rank: 5


1178
1045#
發表於 07-5-16 17:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今次kittymummy應該唔知道,因為是發生在劍橋英文堂之前,老師未黎。

徐同學個版本 : 想問thomas 野,唔知做咩比thomas打。

thomas 個版本 : 個書包撞到"徐",但"徐"一拳打落thomas度,thomas 好嬲,就用手抓"徐","張"保護"徐"就踼thomas,之後又有"x"想用口咬"thomas & 徐"...

(我諗"徐"應該唔係"一拳打"thomas,只係比thomas 撞度,順手推開thomas,但thomas好敏感,以為同學打佢。)

我地好似好冇"家教"咁..!

Rank: 5Rank: 5


1178
1046#
發表於 07-5-16 17:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

主任仲罰thomas黎緊幾堂冇得上劍橋。

Rank: 5Rank: 5


3218
1047#
發表於 07-5-16 18:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁你有無見到d相? 我諗吾會太嚴重掛?

Rank: 5Rank: 5


1178
1048#
發表於 07-5-16 21:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔係太嚴重都死啦!
人地mami都緊張及心痛嘛!
上week一次, 昨日一次....唉!
:cry:
老師都話佢d情緒幾難搞!

Rank: 5Rank: 5


3218
1049#
發表於 07-5-17 16:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty 終於退左燒, 好彩今朝同佢轉左doctor....嚇死我拉,
兩日都未退燒! 明天應該可以番學!  

Rank: 5Rank: 5


1178
1050#
發表於 07-5-17 16:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係未一轉doctor,比d新藥就立即退燒呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1051#
發表於 07-5-17 18:21 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係呀! 呢個doctor佢由幾個月大開始睇. 次次睇完都好番. 但係吾係在屋企樓下,係屯門市廣場.

Rank: 5Rank: 5


1178
1052#
發表於 07-5-18 09:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

好多人都話睇醫生都要夾架!
以前我個仔有頭泥好多,好多醫生都係bb係咁,大下就冇事! 點知一次睇開另一個e生,佢話我個仔係乳糖敏感,一轉奶粉第2日就個頭立立靚,一d頭泥都冇。呢d未經驗law。

Rank: 5Rank: 5


1178
1053#
發表於 07-5-18 09:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

又去講番thomas抓人單case。
尋日佢話書包撞到"徐","徐"就大力一拳打落佢left face度,所以佢就還手。
之後"張"為咗幫"徐",就踢thomas下體2下!
thomas話嗰時好痛架,於是就踢反"張"腳一下。

我今日同咗班主任講,話有同學踢thomas下體,佢話查下。

我有d 唔安樂 :
1) thomas被label咗係有情緒問題,有親事都好似話佢唔啱先。
2) 老師話"徐"好林善,應該唔會打人。但thomas話係佢好大力一拳打佢先,點解淨係罰佢一個人,其他人打佢又唔駛罰?
3) 老師話"張"為了保護"徐"所以打thomas,但打人下體係好有問題嘛!
4) 而家因為thomas抓人有傷痕看出,所以就我個仔錯晒! 但好似冇考慮到佢係先比人打,仲要比人踢下面,只不過係冇傷痕睇到,咁其它人就唔認,就話係thomas打人先,於是只罰thomas一個?!

計我話,不論邊個打邊個,有份打就全部行出黎比人罰,唔好比d小朋友以為"勸交"打人係冇錯!

算了! 今日到老師講咗就算了!
我可以做到只係教好自已個仔。

Rank: 5Rank: 5


3218
1054#
發表於 07-5-18 12:36 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都係咁講. 應該有份打就全部行出黎比人罰. 係最公平.

Rank: 5Rank: 5


1178
1055#
發表於 07-5-18 14:56 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
暑假咁"安置"kitty? 有冇打算報d 咩course?
我報咗ywca (學校派返來的書仔介紹)全日寄託,不過要留interview.

好耐冇見agneswh!

Rank: 5Rank: 5


3218
1056#
發表於 07-5-18 15:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs, 我依家都周圍睇下有d嘜嘢course 比kitty (for full day), 我都有睇過ywca, 但係又要先join member, 又要interview, 好似好煩. 我聽其他家長講, tokyo street/長沙灣 (sorry,吾識打中文). 恆生樓上都有保習社係比d小朋友返暑期班. 你知吾知呀?

agneshwh, 喂, 你去左邊樹呀? 好耐都無上黎吹下水拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
1057#
發表於 07-5-18 15:48 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

東京街係有架!响順寧道惠康隔離嘛!
成7年前以經有暑期全日託管。
又係每week有一次戶外/參觀。
我正打算問埋呢間。

Rank: 5Rank: 5


3218
1058#
發表於 07-5-18 15:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你有無佢地個tel ? 間全日託管叫嘜嘢name ?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1059#
發表於 07-5-18 16:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

長沙灣ymca 抽晒纖喇!!
今晚報名o忝呀!
如果而先報會員,明天2pm可以報名。
另外,如果非會員就22/5報名。
快d啦!!! 揀好未呀?
  

Rank: 5Rank: 5


1178
1060#
發表於 07-5-18 16:02 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

長沙灣 YMCA TEL : 27204318

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖