關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
1041#
發表於 06-10-28 12:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
今天身心很疲累,個仔上星期五不見工作紙,今個星期五又不見中文書!功課沒有得做就算勒,佢連本書也不知去向,我真拿他沒辦法。  
上星期已教了他不要隨意擺放書本及通告,言猶在耳,又來一次!個仔真的很難教佢及使佢上心自己的東 西。
我真的油盡燈枯!!!


Mingo
Relax ! 我個女都好難搞架, 之前我都好易發脾氣鬧佢, 但我唸唸吓真係鬧都唔係辦法, 因其實d小朋友返學都好辛苦, 所以而家我都禁住自己d火, 為有多d同佢講, 多d提佢囉.
唔好放棄呀! 加油      
^_^

Rank: 4


588
1042#
發表於 06-10-28 12:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma

甘開心去 BBQ  

係喎, 尋日放學俾左張 CD 妳個女喎, 收到未呀 ?

Rank: 2


99
1043#
發表於 06-10-28 16:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各1B班媽咪:
可否幫忙看一看你們小朋友手冊內,中文科:補P.18-19所指的補充練習是否「中文閱讀理解一年級(新課程修訂版)樂思教育出版社」個本習作。因為卓禧今早回校上課室及校務處找了一次,但找不到。
我想很大機會要補買番呢本習作,所以希望知道「補P.18-19」是否指上述個本習作。先多謝你們鼓勵及支持!  

Rank: 4


588
1044#
發表於 06-10-29 09:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1045#
發表於 06-10-29 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin & yoballma,

已收到cd, thank you.

Matthew_媽咪,

昨晚我同兩個仔去咗新世紀廣場的'Halloween飛髲舖'参觀, 所以唔紀得落去玩! 下次有其他節目的話, 叫Matthew打個電話約子軒一齊去玩呀!


[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy & yoballma,

今晚我地個度有 "萬聖節 party" 喎, 仔仔叫我問下妳地會唔會落去玩呀 ?

Rank: 3Rank: 3


313
1046#
發表於 06-10-29 12:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

恭喜晒妳呀 !    

Rank: 2


99
1047#
發表於 06-10-29 17:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

由 Matthew_媽咪 於 2006-10-29 09:32:03

Mingo,

係呢本 ~ 中文閱讀理解一年級(新課程修訂版)樂思教育出版社」, 不如妳星期二番學問下老師有冇其它同學取錯左先喇, 好多時都會係派錯 or 派多左俾其它同學都唔定 !

Thank you Matthew_媽咪

Rank: 4


554
1048#
發表於 06-10-29 19:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

多謝你的支持呀!
我會做到最好的~~~
B珠Mummy 寫道:
露絲,

恭喜晒妳呀 !    
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1049#
發表於 06-10-29 22:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
恭喜你   

Rank: 2


99
1050#
發表於 06-10-30 18:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
有關打針事宜,請問明天星期二係咪連通告和針卡一併交回班主任。

Rank: 3Rank: 3


210
1051#
發表於 06-10-30 21:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我會連同一齊交返學校

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
有關打針事宜,請問明天星期二係咪連通告和針卡一併交回班主任。

Rank: 3Rank: 3


313
1052#
發表於 06-10-31 00:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

係.  不過怕唔怕會整唔見咗或者整爛呢? 因為張針咭都幾'梅'下!

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
有關打針事宜,請問明天星期二係咪連通告和針卡一併交回班主任。

Rank: 4


588
1053#
發表於 06-10-31 08:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

我部電腦有少少問題, 試過幾次都燒唔到碟, 所以 Math Boy 我都應該幫唔到其她媽咪整, 真係唔好意思喇 !

有冇其她媽咪可以幫下手呀 : wave:  , 如果有, 我聽日俾 Matthew 帶番學交俾妳地 d 仔仔女女呀, thanks !

Rank: 4


554
1054#
發表於 06-10-31 09:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔緊要啦~~~燒唔到就算吧啦

燒到禁多碟, 都要斗斗下啦!   睇下ilovelinlin得唔得閒, 如果得閒的話, 請她燒一燒囉.....

ilovelinlin,

Matthew_媽咪部電腦有d問題呀,  明天轉給你燒好嗎?    (math boy)
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我部電腦有少少問題, 試過幾次都燒唔到碟, 所以 Math Boy 我都應該幫唔到其她媽咪整, 真係唔好意思喇 !

有冇其她媽咪可以幫下手呀 : wave:  , 如果有, 我聽日俾 Matthew 帶番學交俾妳地 d 仔仔女女呀, thanks !
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1055#
發表於 06-10-31 10:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

all mami,

帶'買'本藍/粉紅色簿呀~~~
B珠Mummy 寫道:
Mingo,

係.  不過怕唔怕會整唔見咗或者整爛呢? 因為張針咭都幾'梅'下!

[quote]
Mingo 寫道:
1B班媽咪:
有關打針事宜,請問明天星期二係咪連通告和針卡一併交回班主任。
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1056#
發表於 06-10-31 10:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

多謝你的支持呀!  

最近有冇玩隻英文e-book光碟呀? 你個女喜歡嗎?

學校是否只得每日一篇是免費上網做的? 普通話網站只是聽聽讀音嗎?  需唔需要做或有遊戲要玩架?


露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1057#
發表於 06-10-31 18:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我今日衹是比咗張針卡阿女,唔知明天要唔要比埋本粉紅色簿學校呢?

Rank: 3Rank: 3


210
1058#
發表於 06-10-31 18:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
要唔要我幫下手?

Rank: 3Rank: 3


210
1059#
發表於 06-10-31 18:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
其實阿女無幾多時間玩,不過佢都幾鐘意玩,特別係頭兩課

學校的網頁在之前睇過,都是未有適合他們玩的
好似「工作紙」都幾深

Rank: 4


588
1060#
發表於 06-10-31 18:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

我都係俾左張針卡佢帶番學咋  

如果妳有時間, 不如我俾妳燒呀, 妳有冇問題 ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖