- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>vibianyeung
你怕deborah既miss睇到呢個topic, 所以, 叫我去果度呀? 你有無咁攪笑呀! 睇到呢度, 同樣睇到果邊咋喎~
>fifi,
係呀, 我又想電直呀, 因為anson想我電直, 日日係咁講, 由我電曲講到而家, 你話煩唔煩? 不過, 我驚電直左後, 我個"look"會好"娘"呀~ 仲15 16呀!
下! 叫我試新野? 咪攪!! 剪髮就話姐, 大工程喎, 唔敢喇~
>jaisy,
我d相都好朦呀! 都唔知點影既, 我估部機問題掛~
>hinhinmom,
你寫好封信未呀? 我會fax過去, 連$1.4郵票都慳返呀!
見你講生日會d野, 好鬼好笑呀! 由其係行"石春路", 同埋, 好似港姐咁行落黎呀!! thomas 蛋糕呀, 咁落本既~ anson都有食cake喎, 佢話好好食呀!
我今朝同佢一齊出門口, 我又發現佢好似又"圓"左喎!!
下~乜肺炎又黎咩? 我唔知喎, 乜唔係"禽流感"咩?
>halaha,
幾時又過黎呀? 我地好似好耐無gathering喇, 所以, 果日見到, 雞啄唔斷咁, 講到好開心呀, 又好好笑呢~ 遲d你既小b出世, 我地有排都無得見喇~ |
|