關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


110
1041#
發表於 05-11-11 13:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

各位,

我想問問大家,小童口罩邊度買又平又靚(質地好)
thank you!

Rank: 5Rank: 5


2564
1042#
發表於 05-11-11 14:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我都訂左2支, 又無call 我. 我諗重未返貨.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1043#
發表於 05-11-11 16:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>表哥
我同fifi都係manning買咋, 好似$48蚊, 30個呀, 係獨立包裝架, 我不嬲都係用開呢隻架~    

>hinhinmom,
deborah有無call你呀? 佢地問返我要唔要返11月~1月既茶點費, 有成400幾蚊架, 而家覺得好貴呀, 你知啦, 我地而家咁好"食送", 都係80蚊1個月, 我梗係要返啦, 不過, 佢地要我寫返封信返學校先得呀~

Rank: 3Rank: 3


358
1044#
發表於 05-11-11 16:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Wing530,
我post 在st andrew 到, 因有班主任在此站看>..


SORRY, 請移玉手click過去

Rank: 5Rank: 5


3909
1045#
發表於 05-11-11 16:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我都唔知間salon仲同唔同之前,你可以行過時問下先        你又想電直啊,突然間唸到之前睇到你同hinhinmom個頭,我話‘好彩,我拉直o左,如果唔係..................'        

東港城開多間幾’青見‘的salon(用紅sofa),我下次想試下果間,不過就好想...........有人試o左先       

Chicco果度我見都成兩個月啦,arm arm哩兩日我老公係果邊上course,咪叫侷去問下儸,仲拎返個電磁爐去整
    

Anson表哥,

我同wing530都係萬寧買d小童口罩,平唔平就唔知,不過質地好好,最緊要係獨立報裝,乾淨方便好多   

jaisy,

你都訂o左兩支啊?我d係9/9訂o架啦,真係已經好耐     

Rank: 5Rank: 5


2564
1046#
發表於 05-11-11 16:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
係咪twins 係門口大相果間, 我個靚女同事上星期去剪過都OK, $ 138.

但電就唔知得唔得啦. 我會下次剪頭髮去試

Rank: 5Rank: 5


3909
1047#
發表於 05-11-11 16:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

係呀,不過唔記得係麽名添   

今日芭蕾舞果度會唔會見到vanna啊??開放日你會去邊堂啊?我應該會去25號果堂     

如果德寳可以搞d好似o甘的開放日就好啦,好想見到侷D上堂的情況       

Rank: 5Rank: 5


3909
1048#
發表於 05-11-11 17:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

wing530無講大話,你見到侷o甘早上網,o甘係要返工啦,如果係屋企,哩個時間應該............仲發緊夢           

Rank: 5Rank: 5


2564
1049#
發表於 05-11-11 17:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
你實睇到佢啦, 我都唔太記得開放日呵, 應該係27 nov 果堂, 我會帶埋機去影佢架啦.

E...我剛剛先睇清楚stephanie 係咪同隻海獅影相, 因太細張睇唔清楚呀. 我上次去都見隻海獅係兒童王國.

另外今次第一次見得寶d相真係好模, 咩相機影成咁

個人樣特別模, even 傻瓜機都靚過佢啦, 收$3    係咪邊到出左問題, 又唔係手震

Rank: 5Rank: 5


3381
1050#
發表於 05-11-11 21:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我今日問開deborah攞labels, 佢先話比我知原來有得退$$~ 佢仲問你退唔退呀?? 唔係化, 有$$都唔要o羊!!!

今日st andrew's birthday party好開心, 最緊要係家長都有份參予, 話過你知呀, 家長仲要玩遊戲tim呀! 今日我要抱住hinhin行"石春路"~~~     hinhin玩完仲要"yeah"tim呀~ (下次到你勒~)

學校仲要訂thomas蛋糕, 睇到hinhin流晒口水呀~  仲有個小型自助餐, hinhin食左5粒魚蛋, 2杯jelly, 仲有一件cake, 終於返到屋企食唔落lunch...     

dear all,
唔係我想提番, 係我近排睇news, 先知原來肺炎係好厲害, 千祈唔好低估!  好在deborah之前被人發現得早o乍, 唔係睇怕宜家都比衛生署隔離呀, 仲要肯定比人登埋報tim呀!     

Rank: 5Rank: 5


3909
1051#
發表於 05-11-12 00:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,wing530,

我老公今日去chicco問,原來貨仲沒到,話應該下星期二有貨,侷D會通知o架啦。   

jaisy,

張通告話到明唔可以用flash light,所以可能用DV會好D       

德寳的相,收得貴都唔緊要,但要保證質素嘛,難得有D可以留念的相,特別係d大合照,影得蒙查查,樣都睇唔清,仲要張張都係o甘,真唔知係機有問題or人有問題                 

Rank: 3Rank: 3


358
1052#
發表於 05-11-12 09:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

WING530,
你看了味,

Rank: 5Rank: 5


1874
1053#
發表於 05-11-12 09:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

chicco嗰度我都有3支護髲素未攞呀, 又係9月到依家, 都未有人call我呀. 應該未有貨啩.

學校晒相嗰度, 我又幾清楚哦, 今次仲有張全班大合照, 下次出來大家交換睇下.

wing530,

我地嗰日真係幾有緣, 真係早或者慢幾秒鐘都撞不到呀.

hinhinmom,

我都好羡慕st.andrew生日party可以有父母參與, 我都好想見下小朋友上堂情況.
係呀, 我都覺得ms.fung真係幾nice, 上次見家長我都同佢傾咗好耐.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1054#
發表於 05-11-12 11:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>vibianyeung
你怕deborah既miss睇到呢個topic, 所以, 叫我去果度呀? 你有無咁攪笑呀! 睇到呢度, 同樣睇到果邊咋喎~     

>fifi,
係呀, 我又想電直呀, 因為anson想我電直, 日日係咁講, 由我電曲講到而家, 你話煩唔煩?        不過, 我驚電直左後, 我個"look"會好"娘"呀~      仲15 16呀!   

下! 叫我試新野? 咪攪!!     剪髮就話姐, 大工程喎, 唔敢喇~     

>jaisy,
我d相都好朦呀! 都唔知點影既, 我估部機問題掛~     

>hinhinmom,
你寫好封信未呀? 我會fax過去, 連$1.4郵票都慳返呀!      

見你講生日會d野, 好鬼好笑呀!     由其係行"石春路", 同埋, 好似港姐咁行落黎呀!!          thomas 蛋糕呀, 咁落本既~    anson都有食cake喎, 佢話好好食呀!

我今朝同佢一齊出門口, 我又發現佢好似又"圓"左喎!!   

下~乜肺炎又黎咩?    我唔知喎, 乜唔係"禽流感"咩?

>halaha,
幾時又過黎呀? 我地好似好耐無gathering喇, 所以, 果日見到, 雞啄唔斷咁, 講到好開心呀, 又好好笑呢~      遲d你既小b出世, 我地有排都無得見喇~

Rank: 3Rank: 3


436
1055#
發表於 05-11-12 12:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

今次的相有一張大合照?我今期沒有晒相呀,因為以前返NC班的時候,通常班主任會留意那個小朋友沒有選相後就會幫我們晒相的,所以我以為今年都是這樣就沒有去選相 :cry: ,我上星期見到Ms suen和她講了,以後要麻煩她幫我選相晒。

Rank: 5Rank: 5


3381
1056#
發表於 05-11-12 22:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
唔打你都唔得架~      你有無睇news呀?? 宜家衛生署話一發現有肺炎, 要兩小時內report呀!     

fifi,
真係唔該晒你呀~ 可能會麻煩你幾次, 因為ms fung話d相有一張未晒好, 比住d我先~   

halaha,
係呀~ 為左join st andrew's個birthday party, 我地兩公婆特登請假呀~ 都好值得~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1057#
發表於 05-11-12 23:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
講開deborah o既相, wing530, 你仲記唔記得上年一年一次o既NC旅行, D全班合照無晒呀!!!! 吹脹!!! 想睇下班入面有o羊同學仔都無得睇, 好好好失望呀!!!     

Rank: 3Rank: 3


358
1058#
發表於 05-11-12 23:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom

什麼新聞-肺炎啦!

Rank: 3Rank: 3


358
1059#
發表於 05-11-12 23:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔只你們,我囡囡屋企放的學校照都係之前的同學啦!


通想都影得很不不滿意,不曬又連dd都無印象...

仲之就....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1060#
發表於 05-11-13 00:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
我呢排忙麻, 所以咪無睇news囉~ :tongue:  :tongue: 我以前有d新聞都係bk睇既, 而家比以前難上網呀, 同埋個電腦位係背門口, 好容易比人發現呀~   

乜而家咁緊要, 2小時就要report喇, 講到好得人驚咁既!    

係呀, 舊年我地旅行相無呀, 一張大合照都無, 話相機問題喎~     

>vibianyeung,
哈哈... 原來你都唔知肺炎要report呀? 我地齊齊比人打咯~  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖