註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 17:02 發表 love: 已經入左少量少量(米)貨啦!!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 17:07 發表 love: 唔知呀, 盡快啦!!!!
子爵府
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 16:56 發表 請大家再LOOK LOOK if 我有welcome, 有冇人可以同我換百x, if 冇, 我叫姑姐唔去welcome 買coupon
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-23 17:14 發表 我明既,煮飯係要排期的,因為我都係咁,我之前應允亞女煮”炒蟹”比佢食,一講就講左成個月有多 亞女到E+都仲有問我幾時煮架 ,我答佢就快架啦等下先 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 17:21 發表 love: 你女食蟹要排期 cc: 咁100你仲要唔要??????
原文章由 funbabyhk 於 08-5-23 17:16 發表 問左 yan02, 肥脾, 佢地都想要百 x, 而我屋苑商場又只得百x, 所以唔能夠跟你換喇. sorry!
原文章由 hoganmama 於 08-5-23 17:21 發表 早2日我咪話叫我99教我煮飯gei, 我仔寫diary話, 今天係媽咪大日子 我真係好想食媽咪煮gei飯
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 17:23 發表 hoganma: 咁你即係幾時煮飯比亞仔食呀???
原文章由 hoganmama 於 08-5-23 17:32 發表 黎緊星期日至星期四, 點都煮幾餐 朝早就要prepare埋lunch box 添, 我真係有d後悔點解今個月唔叫飯
原文章由 多利是 於 08-5-23 17:31 發表 炒蟹, 唔難~ 揀, & 湯先難.. 炒我ok架, 不過唔夠我老豆 & 工人粉得好食
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 17:45 發表 我差唔多閃啦, 888888