關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1041#
發表於 08-1-2 09:35 |只看該作者
係lor, 搞清楚唔駛唔開心la
原文章由 雪文 於 08-1-2 09:28 發表
各位早晨

個二個xx搞清楚啦, 我兜圈問咗佢, 佢話攞咗返惠州屋企, 因防X'mas假期同我有事發生, 以防萬一.

剛返工, 睇吓mail和文件先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1042#
發表於 08-1-2 09:35 |只看該作者
多多, 等一等.   昨晚我屋企都炆羊肉, 但唔夠"諗", 今晚再來.

原文章由 多利是 於 08-1-2 00:20 發表
雪文

你得閑開yuenfong既website look look, 關於羊肉的, 你有無興趣呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1043#
發表於 08-1-2 09:35 |只看該作者
唔好唔開心la, 我地錫番你
原文章由 KY2004 於 08-1-2 09:28 發表
呢個新年過得好唔開心,身體唔舒服,仲要琴日俾人鬧左成日。今日返工又......

Rank: 5Rank: 5


4210
1044#
發表於 08-1-2 10:03 |只看該作者
morning

今日放假, 因為叔仔結婚, 老公就一早出左門口去99度幫手, 我就而家先準備出門口

Rank: 8Rank: 8


17382
1045#
發表於 08-1-2 10:12 |只看該作者
唔係有米,係C6順便去應酬JA 因為同D老板去架 我地2公婆係最古寒個對囉


我今年應該無雙糧呀~~~頂佢



原文章由 katiekma 於 07-12-31 17:02 發表
我都冇得放早:tongue: :tongue: , 頂, 谷鬼氣, 等我今晚做夜的。類鬥類。

love, 我真系覺得你好有米, 成日去旅行, 重要咁遠個的。: :

咁多年我真系最差今年, 老細話今年吾會有第14個月糧出。

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1046#
發表於 08-1-2 10:15 |只看該作者
我都想係


原文章由 katiekma 於 07-12-31 17:06 發表
系 LA, 直頭系讚 $賣花帶果的 C9。

Rank: 8Rank: 8


17382
1047#
發表於 08-1-2 10:18 |只看該作者
我地今次包唔晒個團,不過都成30人去,有6個係外人囉.

quota一定夠,如果真係要買你到時比資料我

原文章由 come爸嘩 於 07-12-31 17:09 發表
我公司部機今日又係上唔倒網, 不過今日好靜呀. 我放4點, 返藍田湊亞女, 一陣去個朋友家打邊爐開party.

love: 如果你地去得成歐洲, 就麻煩你幫我買手袋丫, 你一行咁多人, 會夠quota呱!!! ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1048#
發表於 08-1-2 10:19 |只看該作者
good

原文章由 雪文 於 08-1-2 09:28 AM 發表
各位早晨

個二個xx搞清楚啦, 我兜圈問咗佢, 佢話攞咗返惠州屋企, 因防X'mas假期同我有事發生, 以防萬一.

剛返工, 睇吓mail和文件先.

Rank: 8Rank: 8


17382
1049#
發表於 08-1-2 10:21 |只看該作者
團費果度都成$16XXX,其實都只係洗左幾千銀,我都唔知洗左D$去邊

原文章由 come爸嘩 於 07-12-31 17:11 發表

love: 不過話時話, 你地3個人無乜點買野都駛左25xxx, 都幾甘....

Rank: 6Rank: 6


8125
1050#
發表於 08-1-2 10:21 |只看該作者
ky

why 琴日俾人鬧左成日?? 唔好唸咁多..唔好理咁多...開開心心迎0發啦

原文章由 KY2004 於 08-1-2 09:28 AM 發表
呢個新年過得好唔開心,身體唔舒服,仲要琴日俾人鬧左成日。今日返工又......

Rank: 6Rank: 6


8125
1051#
發表於 08-1-2 10:24 |只看該作者
我相信love係 花帶, 唔係'賣'花帶

原文章由 katiekma 於 07-12-31 05:06 PM 發表
系 LA, 直頭系讚 $賣花帶果的 C9。

Rank: 8Rank: 8


17382
1052#
發表於 08-1-2 10:28 |只看該作者
我會辨無錢/辦慘,等佢唔會開口同我講:tongue: :tongue: :tongue:

我C6都知道我無咩去街名洗錢,但我一樣同佢講話無錢的 我將自己人工報細數呀



原文章由 雪文 於 08-1-1 13:47 發表
問吓大家意見 : 

如果對自己的婚姻沒有太大的信心,你還會將私己攞出來同男人共同投資嗎 ??

( 其實我都知荅案, 不過想听大家點諗)

Rank: 8Rank: 8


17382
1053#
發表於 08-1-2 10:31 |只看該作者
AGREE,AGREE:cry: :cry:


原文章由 hoganmama 於 08-1-1 15:11 發表


如果你覺得佢會攞去用, 你真係要記住仲有幾多個, 唔好成日都唔記得, 又去睇, 睇完又話佢係攞左, 其實又可能你記錯, 自己搞到自己唔開心

即使佢真係攞左去用, 你問佢, 佢都可以唔認,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1054#
發表於 08-1-2 10:34 |只看該作者
有幫你 咁衰

原文章由 KY2004 於 08-1-2 09:26 發表
今朝好涷,返到office開左暖氣,(我間房連我3個人坐,2個都怕凍)點知個唔怕凍的subordinate返來,唔出聲轉番‘cool',我跟手轉番暖同問2個同事邊個開cool, 點知佢沉哂把聲同我講‘我覺得好焗,好熱,係咪你凍咋?你著唔夠衫吓?我都未聽 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1055#
發表於 08-1-2 10:36 |只看該作者
新年去好鬼貴ar
歐洲我都好想去, 但我又怕凍, 同埋最主要無$
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 10:21 發表
團費果度都成$16XXX,其實都只係洗左幾千銀,我都唔知洗左D$去邊

Rank: 8Rank: 8


17382
1056#
發表於 08-1-2 10:36 |只看該作者
無事就好

原文章由 雪文 於 08-1-2 09:28 發表
各位早晨

個二個xx搞清楚啦, 我兜圈問咗佢, 佢話攞咗返惠州屋企, 因防X'mas假期同我有事發生, 以防萬一.

剛返工, 睇吓mail和文件先.

Rank: 8Rank: 8


17382
1057#
發表於 08-1-2 10:37 |只看該作者
果條友咁衰 KY唔好理佢啦


原文章由 KY2004 於 08-1-2 09:28 發表
呢個新年過得好唔開心,身體唔舒服,仲要琴日俾人鬧左成日。今日返工又......

Rank: 6Rank: 6


8125
1058#
發表於 08-1-2 10:38 |只看該作者
love

咁你新年去歐州, how much 團費呀??

原文章由 hoganmama 於 08-1-2 10:36 AM 發表
新年去好鬼貴ar
歐洲我都好想去, 但我又怕凍, 同埋最主要無$

Rank: 8Rank: 8


17382
1059#
發表於 08-1-2 10:39 |只看該作者
咁都比你發現到TIM


原文章由 多利是 於 08-1-2 10:24 發表
我相信love係買 花帶, 唔係'賣'花帶

Rank: 8Rank: 8


17382
1060#
發表於 08-1-2 10:42 |只看該作者
新年去$15XXX一個人,有5餐要自費,導遊費好似話$100一日,話到時應該-10度左右

原文章由 hoganmama 於 08-1-2 10:36 發表
新年去好鬼貴ar
歐洲我都好想去, 但我又怕凍, 同埋最主要無$
‹ 上一主題|下一主題