關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1041#
發表於 07-11-21 12:20 |只看該作者
我就係唔回本唔擺休, 所以都係小食為妙
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:17 硐表
我食咩都無所謂,如果食Buffet我會食到番本咁囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1042#
發表於 07-11-21 12:20 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 12:14 硐表

妳忍得住嗎 ?
忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍

我申請左做忍者啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1043#
發表於 07-11-21 12:20 |只看該作者
唔好拗啦會傷感情架,又專重佢既睇法囉,之後又提意下咁咁咁會唔會好d囉亞老公:tongue: :tongue: :tongue:如果驚講唔出口咪背住佢唔好望住佢來講囉   



原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 12:18 硐表

好彩有妳地聽麻. 呻下都要有回應先可以.
唔值得我勞氣的. 算啦~~~
有時係同自已隻男人拗啖氣姐.... :evil: :)

Rank: 5Rank: 5


2967
1044#
發表於 07-11-21 12:21 |只看該作者
我last yr都有買俾亞女and亞仔,but 唔知bun bun攞咗係邊,e+要每weekend都執屋
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:19 硐表

come come:

你忍到手嗎?

我前排係jshoppers買左呢件外套俾呀女,好靚架

自己買左呢件冷衫http://www.jshoppers.com/imgshop/411-2007-E/pm/L120 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1045#
發表於 07-11-21 12:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:17 硐表
如果食Buffet我會食到番本咁囉

我都係,但怕fat fat,呢排都fat 左好多呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
1046#
發表於 07-11-21 12:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:19 硐表
昌記係邊度買? Supermarket?

我仔話我ar, 又蛋治/腿蛋治ar, 我咪要睇下有咩早餐快靚正比佢食lor

係, 百佳都有.
早上我女就中意有湯的,容易食.
佢爸爸咪一日通粉, 一日面仔O甘. 另加奶/蛋.  女食唔晒就老豆食.

Rank: 5Rank: 5


2967
1047#
發表於 07-11-21 12:22 |只看該作者
really
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:20 硐表

我申請左做忍者啦!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1048#
發表於 07-11-21 12:23 |只看該作者
係網上訂的嗎 如果係既話comecome會一肚火


原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:19 硐表

come come:

你忍到手嗎?

我前排係jshoppers買左呢件外套俾呀女,好靚架

自己買左呢件冷衫http://www.jshoppers.com/imgshop/411-2007-E/pm/L120 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1049#
發表於 07-11-21 12:23 |只看該作者
KY2004:
講起 jshoppers 我就想:cry: 啦, 前排我都訂左幾件貨, 同亞女訂左140 size~~大過籠, 有件jacket連我穿得落, 今次有排擺啦!!!
(分分鐘下年冬天都未必啱著)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-21 12:24 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1050#
發表於 07-11-21 12:23 |只看該作者
咪係 比左錢wor

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:19 硐表
我都係咁,唔番本唔罷休

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1051#
發表於 07-11-21 12:24 |只看該作者
我會選擇msn講
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:20 硐表
唔好拗啦會傷感情架,又辦專重佢既睇法囉,之後又提意下咁咁咁會唔會好d囉亞老公:tongue: :tongue: :tongue:如果驚講唔出口咪背住佢唔好望住佢來講囉   



...

Rank: 6Rank: 6


6601
1052#
發表於 07-11-21 12:24 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:23 硐表
係網上訂的嗎 如果係既話comecome會一肚火

係呀!點解come come會一肚火呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
1053#
發表於 07-11-21 12:25 |只看該作者
係架耐唔耐要轉的,日日食同一樣野佢地會越食越慢


原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:19 硐表
昌記係邊度買? Supermarket?

我仔話我ar, 又蛋治/腿蛋治ar, 我咪要睇下有咩早餐快靚正比佢食lor

Rank: 5Rank: 5


2967
1054#
發表於 07-11-21 12:25 |只看該作者
love係有計.

女pk又打嚟話c6攞咗佢張memory stick.(佢真係好x煩 ),叫我幫佢攞,我敷衍佢話好.我要唔要同c6講呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:20 硐表
唔好拗啦會傷感情架,又辦專重佢既睇法囉,之後又提意下咁咁咁會唔會好d囉亞老公:tongue: :tongue: :tongue:如果驚講唔出口咪背住佢唔好望住佢來講囉   



...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1055#
發表於 07-11-21 12:25 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:24 硐表

係呀!點解come come會一肚火呢?

今次唔 啦, :cry: 啦!!!

你果2件幾多$$?

Rank: 8Rank: 8


17382
1056#
發表於 07-11-21 12:26 |只看該作者
聽住先

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:20 硐表

我申請左做忍者啦!!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1057#
發表於 07-11-21 12:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:20 硐表
唔好拗啦會傷感情架,又辦專重佢既睇法囉,之後又提意下咁咁咁會唔會好d囉亞老公:tongue: :tongue: :tongue:如果驚講唔出口咪背住佢唔好望住佢來講囉   



...


當時唔講, 之後都會講的. 我都講我份人一定要辨明先收貨的.

Rank: 6Rank: 6


6601
1058#
發表於 07-11-21 12:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:23 硐表
KY2004:
講起 jshoppers 我就想:cry: 啦, 前排我都訂左幾件貨, 同亞女訂左140 size~~大過籠, 有件jacket連我穿得落, 今次有排擺啦!!!
(分分鐘下年冬天都未必啱著) ...

come come:

140 真係大喎,我都買左件150童裝俾自己都有長呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
1059#
發表於 07-11-21 12:27 |只看該作者
me too,好彩今年啱著
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:23 硐表
KY2004:
講起 jshoppers 我就想:cry: 啦, 前排我都訂左幾件貨, 同亞女訂左140 size~~大過籠, 有件jacket連我穿得落, 今次有排擺啦!!!
(分分鐘下年冬天都未必啱著) ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1060#
發表於 07-11-21 12:28 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:21 硐表

我都係,但怕fat fat,呢排都fat 左好多呀!

你可以有幾肥丫?!?!??!?!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖