關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1041#
發表於 07-11-14 09:47 |只看該作者
cy, 同仔仔一齊 gei?  你仔仔有冇追問:cry:
昨晚見完律師, 有咩方法可以幫到?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:00 硐表

CY: 你帶埋亞仔去"跟"佢呀????:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1042#
發表於 07-11-14 09:47 |只看該作者
死pk爛pk, 又唔識up去最新個post啦!

Rank: 5Rank: 5


1150
1043#
發表於 07-11-14 09:51 |只看該作者
come:你係唔係係觀塘返工呀?係你都可以試下那間d早餐又健康又幾好味(麥包及生果做的三文治)。
地址:開源道中銀前小小(忘記左個大廈名)停車場入口處。
h:我又唔知那個人幫我落幾多鹽。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:36 硐表
phoebc: 本來我尋日諗住放工去官塘買架, 點知小巴站果間生果汁店執左笠, 你係官塘邊度買架?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1044#
發表於 07-11-14 09:51 |只看該作者
由德福商場馬莎出口果邊, 行過天橋落去, 首落樓梯有雜貨舖, 衫店, 晒相舖, 跟住生果店, 都幾大間吓, 再隔離有報紙檔及零食'乜乜傳說', 再行入 d 有食店, 粥店....果度呢? 醒起未呀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:46 硐表

我行過去唔算好遠, 不過我唔知你講邊間呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1045#
發表於 07-11-14 09:52 |只看該作者
又冇左 '新的在前'   :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:47 硐表
死pk爛pk, 又唔識up去最新個post啦!

Rank: 5Rank: 5


3104
1046#
發表於 07-11-14 09:53 |只看該作者
開源道,駱駝漆 對面個工廠大廈  ,我不記得個幢叫咩名


原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:36 硐表
phoebc: 本來我尋日諗住放工去官塘買架, 點知小巴站果間生果汁店執左笠, 你係官塘邊度買架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1047#
發表於 07-11-14 09:55 |只看該作者
phoebc, fun, yan02: 唔該晒, 咁我應該行去官塘果邊近少少.
(我係牛頭角返工架)

Rank: 5Rank: 5


2967
1048#
發表於 07-11-14 09:57 |只看該作者
咁多位早晨.

當初為咗d小朋友,我一直忍,但禽晚終於睇清楚,c6睇住我同亞仔走,佢都由得我,唔追我地,係時候要放手.

亞仔成晚陪住我,佢好乖.

我e+muk都唔想理,只會好好咁照顧對仔女,亞女就快考試,我唔想影響佢,等佢考完試,我就會同c6正式攤牌.

我好攰,好想瞓覺
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1049#
發表於 07-11-14 10:01 |只看該作者
CY, 喊完就瞓啦.  好好瞓吓.  

佢C6咁做, 個心係完全走咗啦, 叫佢去C啦

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 09:57 硐表
咁多位早晨.

當初為咗d小朋友,我一直忍,但禽晚終於睇清楚,c6睇住我同亞仔走,佢都由得我,唔追我地,係時候要放手.

亞仔成晚陪住我,佢好乖.

我e+muk都唔想理,只會好好咁照顧對仔女,亞女就快考試,我唔想影響佢,等佢考 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1050#
發表於 07-11-14 10:01 |只看該作者
我個時擺酒都無蝕, 仲有賺添, 因為我請個d人全部都有到, 計得好準
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:45 硐表
我弟擺酒果度唔駛"蝕", 仲即時還返$$比我添!

Rank: 5Rank: 5


2967
1051#
發表於 07-11-14 10:02 |只看該作者
我唔放心亞仔係屋企,所以帶埋佢去,亞仔知muk 事,佢話知道爸爸係衰女人屋企,佢話:爸爸唔理mami,叫我唔好再理爸爸.

c6叫亞仔跟佢走,亞仔唔理佢,一直攬實我
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 09:47 硐表
cy, 同仔仔一齊 gei?  你仔仔有冇追問:cry:
昨晚見完律師, 有咩方法可以幫到?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1052#
發表於 07-11-14 10:05 |只看該作者
我喊咗一陣,e+返咗工.唔想係屋企見到佢

come,保重!
原文章由 雪文 於 07-11-14 10:01 硐表
CY, 喊完就瞓啦.  好好瞓吓.  

佢C6咁做, 個心係完全走咗啦, 叫佢去C啦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1053#
發表於 07-11-14 10:07 |只看該作者
巧明街果邊都有一間生果店, 在 7-11 及機舖隔離  (中電電纜站附近) ----唔知你有冇印象?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:55 硐表
phoebc, fun, yan02: 唔該晒, 咁我應該行去官塘果邊近少少.
(我係牛頭角返工架)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1054#
發表於 07-11-14 10:11 |只看該作者
cy,

想喊就盡情d喊la, 唔好收埋收埋, 喊出黎會舒服d gar

明白你為左小朋友, 唔想佢地係單親家庭長大, 我都係單親家庭長大, 無疑單親係對小朋友成長會有影響, 但唔一定係壞gei影響, 以我為例, 我覺得我比同年齡gei人成熟, 獨立, 當然我亦有些少悲觀la, 我相信你同我一樣

我相信你對寶貝如果知道媽咪係咁辛苦, 佢地亦唔想你再去受苦, 仔仔女女有媽咪gei愛已經足夠, 佢地唔需要有個咁pk gei老豆

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1055#
發表於 07-11-14 10:13 |只看該作者
各位會唔會抽 '中外運' ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1056#
發表於 07-11-14 10:14 |只看該作者
morning all

Rank: 8Rank: 8


17382
1057#
發表於 07-11-14 10:22 |只看該作者
算啦cy,你個pk老公不嬲都係同果條pk女一齊的了(唔好怪我又直言:cry:)你都諗住忍佢既話就唔好再去折穿佢d衰野了,咁樣只會攪到自己越來越唔開心,我都唔知可以講d咩了...唉




原文章由 cyclmama 於 07-11-14 00:36 硐表
各位好姊妹,我係45mins前經歷咗lee一生,我都唔會忘記gei事.
我同亞仔親眼睇住c6係女pk屋企行出嚟.
之於點解我會知c6係女pk度,我唔想再提.
我lee刻好痛,好痛 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1058#
發表於 07-11-14 10:24 |只看該作者
cy, 唔好再為衰人而傷心, 要為自己及仔囡的將來打算.

Rank: 5Rank: 5


2065
1059#
發表於 07-11-14 10:24 |只看該作者
Hi Morning All,

Cy, 你 c6 真系世紀賤男

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1060#
發表於 07-11-14 10:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 10:01 硐表
我個時擺酒都無蝕, 仲有賺添, 因為我請個d人全部都有到, 計得好準  

我弟連比女家果10圍的$$都cover倒, 佢地話而家金太貴, d人寧願比$$, 我都係比$$無買金!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-14 10:28 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題