關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1041#
發表於 07-10-5 11:14 |只看該作者
YES呀,就是她

原文章由 katiekma 於 07-10-5 11:08 硐表
BECKY = YAN 02??????

Rank: 4


679
1042#
發表於 07-10-5 11:16 |只看該作者
bk 今日好..................慢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1043#
發表於 07-10-5 11:17 |只看該作者
昨日亞仔中文黙書又係得 78 + 9分

好唔開心, 佢退步咗咁多:cry:   佢又喊話我要求高.

其實問題去年都出現, 中文字少筆畫或太潦草.

今日同學校個教會人士傾開, 我話今年想搞好D仔仔的學習習慣, 等明年妹妹上小一時可以顧亞妹多D.

佢話唔得加, 都要理.  佢自己的經驗係佢的仔仔同我一樣情形, 結果一學期下來排名由第3名退到第 33名

昨日又係可能我的時間安排得唔好, 返到屋企6點半, 煮埋飯, 米都未熟我對仔女就催就好肚餓, 咁俾少少嘢佢哋食, 又唔飽, 等到7點半才能開飯. ........

總之亞仔搞到11點才瞓:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1044#
發表於 07-10-5 11:20 |只看該作者
點解係78 + 9(?)

其實你返到去又要煮飯, 又要睇2, 真係好難應付
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:17 硐表
昨日亞仔中文黙書又係得 78 + 9分

好唔開心, 佢退步咗咁多:cry:   佢又喊話我要求高.

其實問題去年都出現, 中文字少筆畫或太潦草.

今日同學校個教會人士傾開, 我話今年想搞好D仔仔的學習習慣, 等明年妹妹上小一時 ...

Rank: 4


679
1045#
發表於 07-10-5 11:20 |只看該作者
yes,我有帶過小朋友去行山
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:06 硐表
你岩嗎

Rank: 5Rank: 5


3212
1046#
發表於 07-10-5 11:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:04 硐表
一個住係我屋企樓上既靚太

oh. Ic thanks love love

Rank: 4


679
1047#
發表於 07-10-5 11:23 |只看該作者
飲品我地都幾好,有coffee, milk tea, 好立克&華田
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:10 硐表
葯箱里會有胃先U,必利痛,膠布,火酒,傷風藥,感冒藥,口罩

飲品~~無,要自備

Rank: 5Rank: 5


3212
1048#
發表於 07-10-5 11:26 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-5 11:20 硐表
yes,我有帶過小朋友去行山


到時可一齊去 ar.......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1049#
發表於 07-10-5 11:26 |只看該作者
你又要返工,回家又要做家務+跟小朋友功課, 真係好辛苦 gar:cry: :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:17 硐表
昨日亞仔中文黙書又係得 78 + 9分

好唔開心, 佢退步咗咁多:cry:   佢又喊話我要求高.

其實問題去年都出現, 中文字少筆畫或太潦草.

今日同學校個教會人士傾開, 我話今年想搞好D仔仔的學習習慣, 等明年妹妹上小一時 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1050#
發表於 07-10-5 11:27 |只看該作者
我哋公司話有人偷公司的葯物, 以後要去receiption搞 > 咁OK

但係只會提供膠布和必利痛, 其它的都無.

咁我話胃葯, 感冒葯或肚痛葯都備少少啦, 又唔係錢多, 咁人哋一下起可以頂住先.

個個都諗我咁諗係多余, 公司俾咗你睇醫生的褔利 ( 一年claim12次咁大把), 你唔舒服就去睇醫生啦.

咁我話你茶水, 你都俾coffee, 奶茶都茶包啦, 咁你都可以咩都無加.
佢哋話係加, 呢D係諗住俾客飲的, 公司只係諗住俾水你飲的.

係, 咩都啱, 但係呢D叫做公司褔利囉, 唔要求似Jerryma間公司咁好, 但係.........


好差好差    你哋話係唔係.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:10 硐表
葯箱里會有胃先U,必利痛,膠布,火酒,傷風藥,感冒藥,口罩

飲品~~無,要自備

Rank: 8Rank: 8


17382
1051#
發表於 07-10-5 11:28 |只看該作者
係啦,點解係78+9分既

如情況許可的話真係要搵人幫手:-| 睇2個小朋友又要整晚餐,攪得來都晚啦真係人都DUN

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:17 硐表
昨日亞仔中文黙書又係得 78 + 9分

好唔開心, 佢退步咗咁多:cry:   佢又喊話我要求高.

其實問題去年都出現, 中文字少筆畫或太潦草.

今日同學校個教會人士傾開, 我話今年想搞好D仔仔的學習習慣, 等明年妹妹上小一時 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1052#
發表於 07-10-5 11:29 |只看該作者
咁你上bk有無好慢呀????
我係lee2日先係咁咋!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 10:58 硐表
我公司用和記

Rank: 8Rank: 8


17382
1053#
發表於 07-10-5 11:30 |只看該作者
如果攪行山團,你都一齊來呀

原文章由 irenec11 於 07-10-5 11:20 硐表
yes,我有帶過小朋友去行山

Rank: 4


679
1054#
發表於 07-10-5 11:35 |只看該作者
又幾差gei
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:27 硐表
我哋公司話有人偷公司的葯物, 以後要去receiption搞 > 咁OK

但係只會提供膠布和必利痛, 其它的都無.

咁我話胃葯, 感冒葯或肚痛葯都備少少啦, 又唔係錢多, 咁人哋一下起可以頂住先.

個個都諗我咁諗係多余, 公司俾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1055#
發表於 07-10-5 11:36 |只看該作者
一個字扣4分, 佢錯咗4個.  其余9分係創意默書, 無准備的.

Funfun,我想問佢呢9分, 老師話是否加入默書分內呀 ?  我係咁話計埋, 佢上次係 86+10=96, 今次係78+9=88分, 唔係80以下.
我就話我睇標准分, 佢 80分以下係差加啦.

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 11:20 硐表
點解係78 + 9(?)

其實你返到去又要煮飯, 又要睇2個, 真係好難應付

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1056#
發表於 07-10-5 11:38 |只看該作者
知唔知係邊個?
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:27 硐表
我哋公司話有人偷公司的葯物, 以後要去receiption搞 > 咁OK

Rank: 4


679
1057#
發表於 07-10-5 11:38 |只看該作者
好期待啊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:30 硐表
如果攪行山團,你都一齊來呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1058#
發表於 07-10-5 11:39 |只看該作者
大公司來計就唔算差架啦,再衰都大把呢
佢地都無計架如果行政上太鬆真係唔得架,
你無咁既心姐不過其他人會有
就好似我公司咁啦之前都有成20人架果時SICK LEAVE係唔扣錢的,仲有醫療福利TIM(睇醫生係NO LIMIT),點知D人就成日唔返工,老板之後咪CUT鬼曬囉

原文章由 雪文 於 07-10-5 11:27 硐表
我哋公司話有人偷公司的葯物, 以後要去receiption搞 > 咁OK

但係只會提供膠布和必利痛, 其它的都無.

咁我話胃葯, 感冒葯或肚痛葯都備少少啦, 又唔係錢多, 咁人哋一下起可以頂住先.

個個都諗我咁諗係多余, 公司俾 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1059#
發表於 07-10-5 11:39 |只看該作者
好好好, 等我今個星期搞掂去南丫定大嶼山先, 等再涼少少約大家, 因而家仲好晒咁.  我怕小朋友到時行唔到, 我"咩"唔掂呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:30 硐表
如果攪行山團,你都一齊來呀

Rank: 5Rank: 5


3212
1060#
發表於 07-10-5 11:40 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-5 11:23 硐表
飲品我地都幾好,有coffee, milk tea, 好立克&華田



白水或茶...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖