關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1041#
發表於 07-8-13 13:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:59 發表
welcome welcome


Hoganmam, 你食飽飽...未..??   食幾點?
返工返邊頭?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1042#
發表於 07-8-13 13:18 |只看該作者
諗緊帶唔帶
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:04 發表


hoganmam ,
會唔會帶小朋友架...........?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1043#
發表於 07-8-13 13:19 |只看該作者
岩岩買左公仔麵
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:06 發表


Hoganmam, 你食飽飽...未..??   食幾點?
返工返邊頭?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1044#
發表於 07-8-13 13:20 |只看該作者
你供2? 如果個租客唔交租咪好大鑊
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:02 發表


我地兩層樓都係供緊....渣... 仲遙遙無期添.......   長命樓長命供law.............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1045#
發表於 07-8-13 13:30 |只看該作者
我今日都係食麵喎!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:19 發表
岩岩買左公仔麵

Rank: 5Rank: 5


3212
1046#
發表於 07-8-13 13:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:20 發表
你供2層? 如果個租客唔交租咪好大鑊


係..........ar..........冇辦法, 所以一定要搵個好租客, 平少少都算數啦....... 我隻佬話費時我買股票輸晒d $$$$ , 所以

Rank: 8Rank: 8


17382
1047#
發表於 07-8-13 13:33 |只看該作者
me too

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:18 發表
諗緊帶唔帶

Rank: 8Rank: 8


17382
1048#
發表於 07-8-13 13:34 |只看該作者
我覺得都係架

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:20 發表
你供2層? 如果個租客唔交租咪好大鑊

Rank: 8Rank: 8


17382
1049#
發表於 07-8-13 13:36 |只看該作者
我出左post比你點去搵d好(有錢交租)租客架啦
你look look啦

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:31 發表


係..........ar..........冇辦法, 所以一定要搵個好租客, 平少少都算數啦....... 我隻佬話費時我買股票輸晒d $$$$ops:" /> ops:" /> , 所以

Rank: 8Rank: 8


17382
1050#
發表於 07-8-13 13:37 |只看該作者
聽日幾點去到機場

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:30 發表
我今日都係食麵喎!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1051#
發表於 07-8-13 13:39 |只看該作者
5:45am呀.....呀....呀.....

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:37 發表
聽日幾點去到機場

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1052#
發表於 07-8-13 13:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:39 發表
5:45am呀.....呀....呀.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1053#
發表於 07-8-13 13:42 |只看該作者
我多數唔帶啦, 帶埋佢好難傾倒計架!!!
(成日問走得未架....煩!!)
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:18 發表
諗緊帶唔帶

Rank: 8Rank: 8


17382
1054#
發表於 07-8-13 13:43 |只看該作者
咪好lo,早機去晚機返嗎:loveliness: :loveliness:
你咪要3點幾起身

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:39 發表
5:45am呀.....呀....呀.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1055#
發表於 07-8-13 13:45 |只看該作者
agree .........煩:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:42 發表
我多數唔帶啦, 帶埋佢好難傾倒計架!!!
(成日問走得未架....煩!!)

Rank: 5Rank: 5


3212
1056#
發表於 07-8-13 13:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:36 發表
我出左post比你點去搵d好(有錢交租)租客架啦
你look look啦


我 look 左啦, many thanks!!! 我諗我個個都應該幾好哇 !!
基督徒黎的.........同埋一家三口都幾好的組合   你租個都係邊都 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1057#
發表於 07-8-13 13:48 |只看該作者
係呀, 早去閱9點幾到hk.
4點起身倒啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:43 發表
咪好lo,早機去晚機返嗎:loveliness: :loveliness:
你咪要3點幾起身

Rank: 8Rank: 8


17382
1058#
發表於 07-8-13 13:48 |只看該作者
tko,我自己都未住過就租左比人住了

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:46 發表


我 look 左啦, many thanks!!! 我諗我個個都應該幾好哇 !!
基督徒黎的.........同埋一家三口都幾好的組合   你租個都係邊都 ???

Rank: 5Rank: 5


3212
1059#
發表於 07-8-13 13:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:45 發表
agree .........煩:tongue:


係law... 又要顧佢食, 又要睇住佢, 一步都唔郁得....我個囝好難先會同你坐定定..........一陣間又叫走, 一陣間又叫去toilet ....有排煩......

Rank: 8Rank: 8


17382
1060#
發表於 07-8-13 13:49 |只看該作者
我唔明你講咩

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:48 發表
係呀, 早去閱9點幾到hk.
4點起身倒啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖