註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:59 發表 welcome welcome
返回頂部
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:04 發表 hoganmam , 會唔會帶小朋友架...........?????
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:06 發表 Hoganmam, 你食飽飽...未..?? 食幾點? 返工返邊頭?
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:02 發表 我地兩層樓都係供緊....渣... 仲遙遙無期添....... 長命樓長命供law.............
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:19 發表 岩岩買左公仔麵
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:20 發表 你供2層? 如果個租客唔交租咪好大鑊
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 13:18 發表 諗緊帶唔帶
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:31 發表 係..........ar..........冇辦法, 所以一定要搵個好租客, 平少少都算數啦....... 我隻佬話費時我買股票輸晒d $$$$ops:" /> ops:" /> , 所以
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:30 發表 我今日都係食麵喎!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:37 發表 聽日幾點去到機場
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:39 發表 5:45am呀.....呀....呀.....
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:42 發表 我多數唔帶啦, 帶埋佢好難傾倒計架!!! (成日問走得未架....煩!!)
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:36 發表 我出左post比你點去搵d好(有錢交租)租客架啦 你look look啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:43 發表 咪好lo,早機去晚機返嗎:loveliness: :loveliness: 你咪要3點幾起身
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 13:46 發表 我 look 左啦, many thanks!!! 我諗我個個都應該幾好哇 !! 基督徒黎的.........同埋一家三口都幾好的組合 你租個都係邊都 ???
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 13:45 發表 agree .........煩:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 13:48 發表 係呀, 早去閱9點幾到hk. 4點起身倒啦.