關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1041#
發表於 07-6-29 01:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

咁我好過你....我老公係返完通宵跟住同我去睇e生....一路等一路瞓...

我老公有陪我入產房
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

我係自己入院(call細佬去e院等我)
同我生兩個,我老公同我去個"一次"睇e生咋  

第二個出院時,係自己埋單call阿妹嚟.

咁你話我係咪似寡婦  

Rank: 6Rank: 6


8185
1042#
發表於 07-6-29 01:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hh 都係咁....得我一個講野佢收到音......

如果我唔出值佢啲課外活動
佢真係........佢有佢做......老師有老師講.....每個老師comment 一樣....."學得好快, 但唔集中"

每次聽到,都上即場擰勒佢耳仔.....

我都係覺得好攰.................
Huisys 寫道:
同埋最重要ge係.........你要比好多心血同精神教佢...比自由佢係唔得ge...其實我都想懶d...比多d空間佢..放手比佢自己做/自己跟...........但...佢大部份野都唔上心..成日要催要話住佢...冇人昅住就偷雞摸狗.....講佢又唔聽..教佢又唔睇..............唉..搞到我成日都好勞氣...............因為佢會睇人黎"盒"...老爺同奶奶同佢講野佢當佢地唱歌同耳邊風..吓吓都要我黎跟...我覺得好攰.................

Rank: 5Rank: 5


4515
1043#
發表於 07-6-29 01:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

優點-----好天真無邪......呢頭比人鬧到喊...轉頭少少野即刻笑返哂.....勁中意嗲我...成日都要摟摟錫錫...除左佢自己外..最愛果個係我...    ...成日扮BB仔..個人勁中意搞笑..(但係大部份時間都唔好笑..不過佢自己就不停傻笑)...咁得唔得呀??
cheungmp 寫道:
hs,

睇番阿 Ben 哥嘅心得...
[quote]
Ben2003 寫道:
唔係潤.....

我意思係我都嘔唔少者.......


教囝,有些時候會俾佢激到嘔血,
有人嘔得多,有人嘔得少,
但係.....唔會有人唔使嘔....
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1044#
發表於 07-6-29 01:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

咁你明知你老公唔係去玩. 真係做嘢,係接咗jop唔可以唔去...
咁就點都要~

我已前都唔得....點知我家老爺唔識籌細路....咁你無得揀囉.....
我件好本事㗎,真係乜都唔識㗎......
Huisys 寫道:
親愛的,

老實講..比我會忍唔住喊............   

我唔係好堅強架咋

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1045#
發表於 07-6-29 01:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

就算我揍, 佢都唔會比佢真實嘅一面我睇啦

你唔得咁架, 問阿仔優點仲要諗, 應該一講就可以數一埋出黎

佢地有時都唔知自己有咩優點, 所以我整左本"乖乖日記"比阿仔, 佢做左值得讚賞嘅事就寫落去, 儲夠10個有獎, 有時睇番都有一番感受, 回味無窮
[quote]
Huisys 寫道:
唉..你唔知架喇...mp,一家唔知一家事...你睇到ge係表面ge佢咋...若果你真係想了解佢..不如我擺低佢一日比你湊吖..或者你會睇到佢真實ge一面........

我日日對住佢..你估佢咩料我唔知咩..........

優點呀........................um....你比少少時間我諗吓

Rank: 6Rank: 6


8185
1046#
發表於 07-6-29 01:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

兮.........都要有嘢付出....
cheungmp 寫道:
hhkk,

之前睇過一篇報導係咁講 : 通常第一個係聰明d.....

Rank: 5Rank: 5


4515
1047#
發表於 07-6-29 01:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的,

係呀...果種攰法...真係..有時令我有"姪"息ge感覺...間中又慶到我血液上升..去哂個腦度...搞到頭都暈埋.....真係"mun"到死...我試過幾次拍枱拍到手到瘀埋........唉..................希望佢大d會好d啦~~~
heiheikeikei 寫道:
hh 都係咁....得我一個講野佢收到音......

如果我唔出值佢啲課外活動
佢真係........佢有佢做......老師有老師講.....每個老師comment 一樣....."學得好快, 但唔集中"

每次聽到,都上即場擰勒佢耳仔.....

我都係覺得好攰................. [quote]
Huisys 寫道:
同埋最重要ge係.........你要比好多心血同精神教佢...比自由佢係唔得ge...其實我都想懶d...比多d空間佢..放手比佢自己做/自己跟...........但...佢大部份野都唔上心..成日要催要話住佢...冇人昅住就偷雞摸狗.....講佢又唔聽..教佢又唔睇..............唉..搞到我成日都好勞氣...............因為佢會睇人黎"盒"...老爺同奶奶同佢講野佢當佢地唱歌同耳邊風..吓吓都要我黎跟...我覺得好攰.................
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1048#
發表於 07-6-29 01:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

但我一諗就諗到A仔優點係"聽mami話" 你係有回報㗎
你睇下佢病係搵邊個......
cheungmp 寫道:
hs,

就算我揍, 佢都唔會比佢真實嘅一面我睇啦

你唔得咁架, 問阿仔優點仲要諗, 應該一講就可以數一埋出黎

佢地有時都唔知自己有咩優點, 所以我整左本"乖乖日記"比阿仔, 佢做左值得讚賞嘅事就寫落去, 儲夠10個有獎, 有時睇番都有一番感受, 回味無窮

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1049#
發表於 07-6-29 01:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs, hhkk,

你地講嗰d E仔都係咁....可能呢個年齡嘅細路嘅正常表現
Huisys 寫道:
親愛的,

係呀...果種攰法...真係..有時令我有"姪"息ge感覺...間中又慶到我血液上升..去哂個腦度...搞到頭都暈埋.....真係"mun"到死...我試過幾次拍枱拍到手到瘀埋........唉..................希望佢大d會好d啦~~~[quote]
heiheikeikei 寫道:
hh 都係咁....得我一個講野佢收到音......

如果我唔出值佢啲課外活動
佢真係........佢有佢做......老師有老師講.....每個老師comment 一樣....."學得好快, 但唔集中"

每次聽到,都上即場擰勒佢耳仔.....

我都係覺得好攰................. [quote]
Huisys 寫道:
同埋最重要ge係.........你要比好多心血同精神教佢...比自由佢係唔得ge...其實我都想懶d...比多d空間佢..放手比佢自己做/自己跟...........但...佢大部份野都唔上心..成日要催要話住佢...冇人昅住就偷雞摸狗.....講佢又唔聽..教佢又唔睇..............唉..搞到我成日都好勞氣...............因為佢會睇人黎"盒"...老爺同奶奶同佢講野佢當佢地唱歌同耳邊風..吓吓都要我黎跟...我覺得好攰.................
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
1050#
發表於 07-6-29 01:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

點解我成日覺得回憶係好d ge???雖然我有時真係好掹...但睇返呀仔BB果d相又會覺得佢好可愛(但其實佢細個已經係好難湊果隻).....又例如..三年前同佢去日本旅行....你叫佢行佢就要坐..你話影相佢又話唔影..你叫佢食呢d佢又唔要...係勁唔合作果亭..我地果次去玩已經係花左8成時間去玩/睇佢中意ge野...只係用左1成時間睇大人野佢都呀之呀draw....果幾日我兩公婆都好慶....但....返黎hk...睇返之前影ge相同拍ge video...好似開心過去玩果陣...(可能係相同video只係記錄左開心ge一面啦...........)
cheungmp 寫道:
hs,

就算我揍, 佢都唔會比佢真實嘅一面我睇啦

你唔得咁架, 問阿仔優點仲要諗, 應該一講就可以數一埋出黎

佢地有時都唔知自己有咩優點, 所以我整左本"乖乖日記"比阿仔, 佢做左值得讚賞嘅事就寫落去, 儲夠10個有獎, 有時睇番都有一番感受, 回味無窮
[quote]
Huisys 寫道:
唉..你唔知架喇...mp,一家唔知一家事...你睇到ge係表面ge佢咋...若果你真係想了解佢..不如我擺低佢一日比你湊吖..或者你會睇到佢真實ge一面........

我日日對住佢..你估佢咩料我唔知咩..........

優點呀........................um....你比少少時間我諗吓

Rank: 6Rank: 6


8185
1051#
發表於 07-6-29 01:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

A仔會唔會唔應人?
淨係哩家嘢....我開晒鎗𠻹呀
我直情同佢講
"人地問你野,你聽到唔答,直係無禮貌,同得mami一齊,都係mami啲朋友,你唔應佢即係唔比面我,咁你落我面,即係我都唔洗比面你喇...咁即係我可以係人地面前擰你耳仔喇!"

然後,我試過真係做比佢睇~~~~(佢鐘於都有改喇)
我唔係話我方法係啱,我都唔想,我不知試過幾多次循循善誘.
Huisys 寫道:
親愛的,

係呀...果種攰法...真係..有時令我有"姪"息ge感覺...間中又慶到我血液上升..去哂個腦度...搞到頭都暈埋.....真係"mun"到死...我試過幾次拍枱拍到手到瘀埋........唉..................希望佢大d會好d啦~~~

Rank: 5Rank: 5


4515
1052#
發表於 07-6-29 01:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

咁可能係你EQ高........................我個人可能麻麻地... [quote]
cheungmp 寫道:
hs, hhkk,

你地講嗰d E仔都係咁....可能呢個年齡嘅細路嘅正常表現 [quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1053#
發表於 07-6-29 01:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

係....一般都會咁.....但...我唔係白樣佢,我都有付出我嘅心去對佢,
所以, "唔好蒙運"我!

由其挑釁我!
cheungmp 寫道:
hs, hhkk,

你地講嗰d E仔都係咁....可能呢個年齡嘅細路嘅正常表現

Rank: 5Rank: 5


4515
1054#
發表於 07-6-29 01:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係呀...呢樣野真係好鬼衰..好冇禮貎..好似有時撞到佢kinder d舊同學,人地都主動叫佢..果次我地係會所睇緊書..佢個舊同學入黎問佢點解唔出公園玩(maybe佢想叫呀仔一齊出去玩)..呀仔原本睇緊書..本書係平放係枱面的..人地問完佢之後,佢唔答不特止..重將本書"動"高..姐住自己塊面....幾冇禮貌呀..我好慶...不過費時係街處勁丙佢..唯有我答個小朋友話:哦..佢啱啱自係公園玩完,而家入黎抖吓啫......返到屋企我都勁鬧佢..不過佢話極係咁..我都
heiheikeikei 寫道:
親愛的...

A仔會唔會唔應人?
淨係哩家嘢....我開晒鎗𠻹呀
我直情同佢講
"人地問你野,你聽到唔答,直係無禮貌,同得mami一齊,都係mami啲朋友,你唔應佢即係唔比面我,咁你落我面,即係我都唔洗比面你喇...咁即係我可以係人地面前擰你耳仔喇!"

然後,我試過真係做比佢睇~~~~(佢鐘於都有改喇)
我唔係話我方法係啱,我都唔想,我不知試過幾多次循循善誘.
[quote]
Huisys 寫道:
親愛的,

係呀...果種攰法...真係..有時令我有"姪"息ge感覺...間中又慶到我血液上升..去哂個腦度...搞到頭都暈埋.....真係"mun"到死...我試過幾次拍枱拍到手到瘀埋........唉..................希望佢大d會好d啦~~~
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1055#
發表於 07-6-29 01:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我要瞓喇,聽日見喇~




哇!!! mp.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1056#
發表於 07-6-29 01:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk, hs,

我都有 +
不過仍然係優點多過缺點

Rank: 5Rank: 5


4515
1057#
發表於 07-6-29 01:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

兩位..我比老爺催左好多次喇..真係要瞓喇..聽日再傾...   

Rank: 5Rank: 5


4515
1058#
發表於 07-6-29 01:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係呀...原本真係要走...走只前都要講聲...

mp,你呀小E仔好惦呀~~~~
heiheikeikei 寫道:
我要瞓喇,聽日見喇~




哇!!! mp.....

Rank: 6Rank: 6


8185
1059#
發表於 07-6-29 01:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

哇.....真係.....我由係要幫佢答喇
問佢聽唔聽到喇...
真係....!
如果佢唔係我個仔我就 @#$%^&*(@#$%^&*(

同病相憐.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1060#
發表於 07-6-29 01:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

E仔 BB 嘅相....正唔正....係咪見到都唔捨得鬧
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖