- 在線時間
- 139 小時
- 最後登錄
- 12-10-8
- 國民生產力
- 81
- 附加生產力
- 14
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-11-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4420
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 4515
- UID
- 35217
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
係呀...呢樣野真係好鬼衰..好冇禮貎..好似有時撞到佢kinder d舊同學,人地都主動叫佢..果次我地係會所睇緊書..佢個舊同學入黎問佢點解唔出公園玩(maybe佢想叫呀仔一齊出去玩)..呀仔原本睇緊書..本書係平放係枱面的..人地問完佢之後,佢唔答不特止..重將本書"動"高..姐住自己塊面....幾冇禮貌呀..我好慶...不過費時係街處勁丙佢..唯有我答個小朋友話:哦..佢啱啱自係公園玩完,而家入黎抖吓啫......返到屋企我都勁鬧佢..不過佢話極係咁..我都  heiheikeikei 寫道:
親愛的...
A仔會唔會唔應人?
淨係哩家嘢....我開晒鎗𠻹呀
我直情同佢講
"人地問你野,你聽到唔答,直係無禮貌,同得mami一齊,都係mami啲朋友,你唔應佢即係唔比面我,咁你落我面,即係我都唔洗比面你喇...咁即係我可以係人地面前擰你耳仔喇!"
然後,我試過真係做比佢睇~~~~(佢鐘於都有改喇)
我唔係話我方法係啱,我都唔想,我不知試過幾多次循循善誘.
[quote]
Huisys 寫道:
親愛的,
係呀...果種攰法...真係..有時令我有"姪"息ge感覺...間中又慶到我血液上升..去哂個腦度...搞到頭都暈埋.....真係"mun"到死...我試過幾次拍枱拍到手到瘀埋........唉..................希望佢大d會好d啦~~~ [/quote] |
|