關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 2


40
1021#
發表於 07-6-5 00:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

黃永樹校長沒有說錯,你必須先註冊留位,如果叩門不成功而不註冊留位,小朋友會失去小一學位

所有叩門的家長:一定要去所派的小學註冊留位

Rank: 3Rank: 3


280
1022#
發表於 07-6-5 01:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HI 我想多問一下   今年宣基有否人是第二志願入呢 ?     因我想看有否叩門機會 ?

我仔仔說真不希望往將x天, 那只好選較遠的信x會因多同學, 其實我想叩與他同是好之學校宣基的( 哈因他比較近在我家旁,而且他也是出色的學校之一.

Rank: 4


591
1023#
發表於 07-6-5 08:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO 咁你係唔係派到將天呀?
你會唔會去註冊, 我知有好多人等緊d位.  
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_480.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2641
1024#
發表於 07-6-5 08:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我知道都係要先註冊留位;但若要繼續叩門;我的問題是在於能否在註冊後即時取回小一註冊証???   

Rank: 3Rank: 3


127
1025#
發表於 07-6-5 10:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我自己第一志願入宣基, 呀仔同學第二志願入宣基(首志願黃永樹)另有二個同學首志願宣基但入第二志願田家炳. 不過我今早去註冊都係得5,6個人

Rank: 5Rank: 5


2422
1026#
發表於 07-6-5 10:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

咁或者你可以拎張註冊証影印左先, 萬一叩門成功比住張copy佢地先, 到時你即刻同番第一志願學校拎番正本, 或者咁樣都可行.

而我昨日就打過電話去政府派位組問過, 佢話如果想去番第一志願學校取回正本註冊証, 而佢地有心留難或者需時要好奈(唔正常的奈), 咁就可以再打電話比佢地, 佢地會幫助的, 佢地仲話一般比一日時間學校應該可以拎得番, 所以叫我唔駛擔心.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1027#
發表於 07-6-5 10:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

     而家點呀 ? 心情好D未呀 ? 叩門幾時有消息 ?

Rank: 4


532
1028#
發表於 07-6-5 10:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

    我只係填左甲部將天是第一志願 , 第二,三冇填

Rank: 3Rank: 3


392
1029#
發表於 07-6-5 10:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi MIHOLO,
我都係住茵怡, 好多人話"梁潔華"好, 所以我放梁在第一志願, 好好彩又俾我派倒, 今朝去佐註冊啦, 同D老師傾佐一陣, 覺得呢間學校都幾好, 著重學業又著重課外活動, 佢話有一班中文是用普通話教的, 另亦有普通話堂 =)
mkwok 寫道:
MIHOLO,

我住茵怡呀!我鐘意佢係拔尖補底同用普通話教中心,希望冇選擇錯啦!

[quote]
MIHOLO 寫道:
mkwok

我仔仔派到聖安德肋小學, 妳是否住調景嶺 ?
我居住廣明比較遠, 聽妳說都不錯 !
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2641
1030#
發表於 07-6-5 10:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
唔該晒!我都叫咗老公今朝無論如何都幫呀女註冊先,佢去到將官小時,學校就話一定要收番張註冊証正本,如果將來我地係其他小學叩門成功的話,仲要寫封信去比佢地表明放棄番個學位咁先得!
其實我而家都好慘,因為咁啱得咁Q,我間屋係星期日賣出,原本,若呀女派得好理想,我地可以好free咁跟隨佢間學校而決定move去邊;而家就好麻煩,個買家一比細訂後已急不及待想比埋大訂;叫我地係六月尾搬走!攪到我呢幾日都唔知忙得邊樣!
**** 希望你都叩門成功;大家都開心番啦 !!!!! **** 
    

Rank: 5Rank: 5


3822
1031#
發表於 07-6-5 12:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tabotabo,

原來妳都係住茵怡,選到梁潔華小學咪好近囉,聽聞這間學校幾好,星期六成日見到學生回校參加課外活動。

Rank: 5Rank: 5


2422
1032#
發表於 07-6-5 12:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

KIUKIUBB

6月2日個日就真係好唔開心, 覺得點解自己咁黑仔, 由頭到尾三個階段都可以落空, 要攪到去叩門, 不過依家心情已經好番好多喇, 始終我都得左梁x華響手又唔算好差, 依家等緊6月8日將天打來通知面試時間, 而呢幾日都會同個女練下d對答.  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1033#
發表於 07-6-5 12:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

咁你地去左邊幾間叩門呀?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1034#
發表於 07-6-5 13:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
我個女原先係外面嘅幼稚園讀開,只是我照報將軍澳地址,所以我去咗below學校叩門:
區內:梁潔華,馮晴,黃永樹,
區外:聖羅撒學校(原校小學),協恩小學,聖家小學(Kln Tong),
係咪唔夠呀aggressive...????

Rank: 5Rank: 5


2422
1035#
發表於 07-6-5 13:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

嘩...點會唔夠呀, 都有成6間, 咁我相信實有間收的. 咁來緊你同你個女都會好忙喇, 你千奇唔好比阿女咁大壓力呀, 你有都唔好比知呀, 怕影響佢地心智.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1036#
發表於 07-6-5 13:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

妳記得之前有人提過有什麼問題嗎 ? 我忘了
   可否告訴我這個小小對手  

Rank: 3Rank: 3


280
1037#
發表於 07-6-5 13:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

我老公很懶惰, 他不願往多一點地方
只說 今天只去交將天, 其他信X會 或宣基 他不去, 別人又不一定收他喎      我又不能放假 只好順他啦 !
因不希大吵大罵   只好心裡     :tongue:

Rank: 2


39
1038#
發表於 07-6-5 13:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi, tabotabo & MIHOLO,

    你們好!我都係選咗"梁潔華"小學, 因為覺得呢間學校都幾好, 我認識有幾位小朋友都在這間就讀, 程度都幾高, 讀書氣氛都幾好,
d小朋友都很有禮貌, 最緊要是近屋企, 不用塔校車!    

Rank: 4


532
1039#
發表於 07-6-5 14:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

     唉...鬼叫香港的教育制度係咁咩 , 除左大人之外其實D小朋友都好大壓力 , 小小年紀就話要去面試 , 雖然話係D好簡單的對答 , 但對小朋友嚟講就唔係太好囉 。你都唔好太介懷啦 , 而家唯有同亞女多D練習下 , 同埋叫亞女畫定張THANK YOU CARD 比校長!
放心啦 , 我對你女有信心的 , 她一定可以入到將天 !

Rank: 5Rank: 5


2641
1040#
發表於 07-6-5 14:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
我個女其實幾識性,我有解釋佢知現在我地嘅situation,如果interview時,佢可以配合一啲'標準'對答先至有機會轉到該幾間學校,佢好聽話,仲同我玩role play...我只係心痛個女無拿拿因為呀媽嘅錯先至令到咁早體現咩係'現實'  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖