關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1021#
發表於 07-5-4 19:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

thomas 今日又唔見 字典簿!
好煩!!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1022#
發表於 07-5-4 19:04 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

可能我鬧得多,佢一d 改善都冇,不但麻木咗,仲有惡化趨勢,日日拆磨我。

Kittymummy 寫道:
我個囡囡之前都係咁. 但有幾日我吾記得帶書, 有時全部功課都無帶, 比老師寫手冊.佢cry左好耐,仲發脾氣. 我真係火都黎. 我同佢講:d嘢吾係我, 你自己本身都有責任double check 下.總之你吾好只意我....我要番工,之後仲要煮飯比你地,樣都係我.你係吾係想做死我? 我好少發脾氣, 可能佢知驚拉.之後佢自己學下執, 都ok.不過都係要睇住佢.

Rank: 4


506
1023#
發表於 07-5-4 19:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實可唔可以試吓罰佢抄書呢?1,2,3,-----咁樣加上去,之前,有個friend講過,罰抄書都好架!尤其抄課文,當温默書!
[quote]
2fungs 寫道:
thomas 今日又唔見 字典簿!
好煩!!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1024#
發表於 07-5-5 16:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 吾好吾開心拉. 基本上大部份d細路都係咁 (尤其是男仔). 勞氣得多死好多細胞. bk 上有d家長都話自己個仔都係咁,都有五,六年級. 唉!依家d細路係好難教,軟又吾得,硬又吾得. 不過真係吾好鬧太多, 如果吾係就吾work. 努力拉!

Rank: 5Rank: 5


1178
1025#
發表於 07-5-7 10:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

原來亞仔已經第一時間自動投案,話我撕爛佢本書,原因係佢'拽拽',老師寫手冊 話如果本書爛咗,要亞仔自已零用錢賠 $15.00。

我同亞仔道歉咗,叫佢唔好學mami 咁衝動。

Rank: 5Rank: 5


3218
1026#
發表於 07-5-7 11:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁未好拉!又解決左件事. 不過下次真係吾好咁衝動, 細路仔會有樣學樣 (行為和脾氣), 身教好重要. 你可以睇下D書, 有一本叫小朋友的第二個六年. 如有興趣, 我可以借比你!

Rank: 5Rank: 5


1178
1027#
發表於 07-5-7 12:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
借比我都好喎~!     thanks

Rank: 5Rank: 5


3218
1028#
發表於 07-5-7 17:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

無問題! 明天比你, 如果吾見你的話, 我叫kitty比thomas.
參考吓拉, 希望可以幫到你!  

Rank: 5Rank: 5


1178
1029#
發表於 07-5-7 17:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
等我今晚提下thomas先,如果唔係佢又唔見嘢!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1030#
發表於 07-5-8 09:24 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs, 我比左kitty拉.....如果你覺得ok. 我suggest 你睇孩子的第一個六年. 我無買, 但睇左d, 我覺得suitable for u.
因為你有兩個細仔,教d小朋友點樣同家中兄弟姊妹相處,情緒同行為,我覺得值得參考.

Rank: 5Rank: 5


1178
1031#
發表於 07-5-8 09:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, 唔該晒你!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1032#
發表於 07-5-8 09:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

尋日叫亞仔默eng 1-5句,雖然correct,但大小楷寫錯,叫佢自已响5句當中找一個英文字母,居然用咗50分鐘都搵唔到出來!    我激到想死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1033#
發表於 07-5-10 15:36 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

thomas 又比同學mami 投訴!    

Rank: 5Rank: 5


3218
1034#
發表於 07-5-10 17:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

點解呀!  

Rank: 5Rank: 5


1178
1035#
發表於 07-5-10 22:05 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
1) 指甲抓傷同學。(佢話同學激佢,於是指甲抓傷同學 (佢成日話自已係條龍,所以一出手就用抓),佢話同學有還手,但冇抓傷佢。
2) 用膠袋"凹"同學個頭。 (佢話一齊玩,只係放膠袋在頭上面,冇"凹"到頭。
3) 撕爛同學張工作紙。 (佢話同學講多左一張,於是佢話多左冇用,取了撕爛丟掉。)

o矣...! 佢個人好魯莽。

Rank: 5Rank: 5


3218
1036#
發表於 07-5-11 12:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty話果d男同學成日搶thomas d零食, 所以佢發脾氣....

Rank: 5Rank: 5


1178
1037#
發表於 07-5-11 13:21 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

最近兩毎星期thomas 都比我罰,冇咩幾日有帶零食喎!
kittymummy, 可唔可以問kitty, thomas 响學校表現點呀? 我好擔心佢同d 同學相處唔黎呀...

Rank: 5Rank: 5


3218
1038#
發表於 07-5-11 15:11 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾係昨日, 係平時帶零食. kitty話thomas同其他男仔玩好容易發脾氣.

Rank: 5Rank: 5


3218
1039#
發表於 07-5-16 12:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今日kitty病左,無番到學.....   

Rank: 5Rank: 5


1178
1040#
發表於 07-5-16 12:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
咩病呀?
而家邊個照顧佢呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖