關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1021#
發表於 06-10-27 13:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我終於找到e段massage啦~~~    
露絲 寫道:
B珠Mummy,

我問大哥d飯熱唔熱, 佢話arm arm 好 wor.  我大仔好'嚴'尖, 所以佢話ok即是無冇題囉....

我買咗過好貴的飯盒比佢(我覺得貴),  牌子是BuBee, 鋼胆, 用時要用d熱水..熱1熱個飯盒. ($180)   我在頌安商場<美而廉>個到買架..   之前買過 '牛頭牌'/Thermo...內面d膠盒好易變色, 所以買個鋼的...致小唔會變色...怕食壞人.

我買咗1個比細仔1個比大仔..真好貴, 我買第2個時, 同老板講我之前買咗個而家可唔可平d...佢足之平咗$10比我.      我真是好c 奶呀~~~~



[quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

我住富寶, 細仔在錦英苑返學, 如果早上12點送飯比哥哥, 又趕不及去揍細仔, 而且又要搭車來回, 又沒有巴士直達幼稚園與小學之間, 所以在學校訂飯! 你大仔早上帶飯到中午食, 是否飯仲熱, 你買邊隻飯壺呀?
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1022#
發表於 06-10-27 14:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我之前post咗e個飯盒後, 我仔仔話突然間有人帶咗同款唔同色的飯盒回校tim...
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1023#
發表於 06-10-27 14:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
應該唔洗默呀!
Matthew_媽咪 寫道:
1B Mom,

妳地知唔知下個禮拜二英文係咪唔駛默書呀 ? 我見手冊冇訂喎

  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1024#
發表於 06-10-27 14:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀


49
1025#
發表於 06-10-27 15:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


313
1026#
發表於 06-10-27 15:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔該哂你, 之前這幅相我都搵

Rank: 3Rank: 3


210
1027#
發表於 06-10-27 16:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

講緊張 CD 係 Math boy, 不過我未睇係乜, 下個禮拜一俾妳有冇問題   


Matthew_媽咪 ,
唔該你!!

Rank: 2


99
1028#
發表於 06-10-27 21:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
今天身心很疲累,個仔上星期五不見工作紙,今個星期五又不見中文書!功課沒有得做就算勒,佢連本書也不知去向,我真拿他沒辦法。  
上星期已教了他不要隨意擺放書本及通告,言猶在耳,又來一次!個仔真的很難教佢及使佢上心自己的東 西。
我真的油盡燈枯!!!

Rank: 4


554
1029#
發表於 06-10-28 00:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
放心d啦.....慢慢來, 小朋友唔係一紙(試卷)定終身架~~     放長線fishing啦, 如果唔係既話, 家長就快快趣趕收工就算架啦......之後個仔/女未咩都唔識, 禁仲慘啦.      一來自己無禁大壓力二來個小朋友會好過一些, 至少都比佢地'頭頭'氣, 佢地壓力比我地仲大, 要學常規又要坐定定聽書...唔易架, 比著我地訓咗九世啦.

你想下啦.....以前幼稚園無默書, 唔洗讀晒全課普通話, 而家咩都做齊, 好難得架啦.

我會放長線.....日後大把考試機會.   有時默書我都比咗好多無形壓力個仔, 後來好彩發覺到, 先至每日慢慢同個細仔默.   以前個大仔時...唔識得禁做, 因為1個禮拜教1-2課快過打針, 於是乎讀又快默又快...唔記得仲快.  好辛苦....是有好多後遺証的.    我大仔而家5年級都未必默到細仔1年級的英文生字, 你話係唔係大件事呀?

唔洗驚考d咩既, 放鬆d啦, 大概我都知考d咩既...因為大仔都係我教的.   到時大家'林林'對策囉, 係未~~
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

點解唔駛默既, 今個學期已經冇 test , 會唔會有 d 怪, 因為仔仔以前 d 同學依家個個禮拜都要中英默書, 有好多大測小測甘喇, 佢地未試過測驗, 到時考試都幾驚喎, 因為唔知會大約考 d 咩 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1030#
發表於 06-10-28 00:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

加油! 努力!  我地支持你!
唔好放棄呀, 小朋友唔記得唔奇, 教多幾次就得架啦~~
我細仔在McDonald toilet內放低八達通比人囉咗, 我夠火都黎'買'啦, 罵過又點, 之後又要細聲教返個細仔及解釋返比佢知, 好鬼多功夫.   '林林'下都係同佢講.."我而家唔係罵你, 不過記住而家買咗個新的八達通, 你要小心d架啦!"

努力呀你....
Mingo 寫道:
1B班媽咪:
今天身心很疲累,個仔上星期五不見工作紙,今個星期五又不見中文書!功課沒有得做就算勒,佢連本書也不知去向,我真拿他沒辦法。  
上星期已教了他不要隨意擺放書本及通告,言猶在耳,又來一次!個仔真的很難教佢及使佢上心自己的東 西。
我真的油盡燈枯!!!
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1031#
發表於 06-10-28 00:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy

[quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

唔該哂你, 之前這幅相我都搵
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1032#
發表於 06-10-28 00:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

康子媚媽咪,

Dr kong.
康子媚媽咪 寫道:
我朋友的女兒明年入讀小一,
想問問各位家長,
你們買了什麼書包給小朋友返學?
[quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1033#
發表於 06-10-28 01:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位我入選啦~~~~~
多謝大家的支持...................
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1034#
發表於 06-10-28 08:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

      

恭喜晒妳呀 ! 甘妳之後咪會更加忙, 有咩新消息記得通知我地呀 !  

Rank: 4


588
1035#
發表於 06-10-28 08:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
1036#
發表於 06-10-28 08:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,l
恭禧恭禧!
露絲 寫道:
各位我入選啦~~~~~
多謝大家的支持...................

Rank: 4


588
1037#
發表於 06-10-28 08:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo

放鬆 d 喇, 平心靜氣同個仔傾下, 點解甘唔小心呀, 諗下會唔會放左係邊............... 等等, 千祈唔好    佢, 慢慢解釋俾佢知道喇, 我仔仔以前成日都唔見野架, 呢頭買完玩具係車度玩, 呢頭落車又唔見, 又成日試過自己 d bag 唔見..........等等, 實在太多喇, 真係數唔晒, 慢慢來, 妳仔仔都要一段適應期的.  

    加油呀, 我地一定支持妳架 !

Rank: 4


588
1038#
發表於 06-10-28 08:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy & yoballma,

今晚我地個度有 "萬聖節 party" 喎, 仔仔叫我問下妳地會唔會落去玩呀 ?


Rank: 3Rank: 3


304
1039#
發表於 06-10-28 11:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy & yoballma,

今晚我地個度有 "萬聖節 party" 喎, 仔仔叫我問下妳地會唔會落去玩呀 ?


Matthew_媽咪
我地今晚會去 BBQ, 所以去唔到個 PARTY 羅!    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1040#
發表於 06-10-28 11:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
各位我入選啦~~~~~
多謝大家的支持...................


我都見到學校派咗張通告知你已入選, 日後要靠你啦, 唔該哂,    
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖