- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
放心d啦.....慢慢來, 小朋友唔係一紙(試卷)定終身架~~ 放長線fishing啦, 如果唔係既話, 家長就快快趣趕收工就算架啦......之後個仔/女未咩都唔識, 禁仲慘啦. 一來自己無禁大壓力二來個小朋友會好過一些, 至少都比佢地'頭頭'氣, 佢地壓力比我地仲大, 要學常規又要坐定定聽書...唔易架, 比著我地訓咗九世啦.
你想下啦.....以前幼稚園無默書, 唔洗讀晒全課普通話, 而家咩都做齊, 好難得架啦.
我會放長線.....日後大把考試機會. 有時默書我都比咗好多無形壓力個仔, 後來好彩發覺到, 先至每日慢慢同個細仔默. 以前個大仔時...唔識得禁做, 因為1個禮拜教1-2課快過打針, 於是乎讀又快默又快...唔記得仲快. 好辛苦....是有好多後遺証的. 我大仔而家5年級都未必默到細仔1年級的英文生字, 你話係唔係大件事呀?
唔洗驚考d咩既, 放鬆d啦, 大概我都知考d咩既...因為大仔都係我教的. 到時大家'林林'對策囉, 係未~~  Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
點解唔駛默既, 今個學期已經冇 test , 會唔會有 d 怪, 因為仔仔以前 d 同學依家個個禮拜都要中英默書, 有好多大測小測甘喇, 佢地未試過測驗, 到時考試都幾驚喎, 因為唔知會大約考 d 咩 ? |
|