關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1021#
發表於 05-11-10 12:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

今日派o左中秋party的相,但睇到都好失望,因爲影得好差下,差唔多張張都係focus唔清      你d果D點嘛??唔知係我唔好彩or學校請的攝影師技術差         因爲上年的相都ok。


wing530,

放學果陣arm arm見到你保姆,Anson的相比o左侷啦     

Rank: 5Rank: 5


1874
1022#
發表於 05-11-10 13:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我問過婆婆, 佢話啲相都o.k.喎, 等我返去再幫你睇睇先.

hinhinmom & wing530,

見到你地講到st.andrew咁好, 令我覺得好似走咗寶咁呀, 你知我嗰時都山長水遠去彩虹interview過嗎.
不過見到佢地兩個咁快適應新學校, 都好替你地開心.

Rank: 5Rank: 5


3909
1023#
發表於 05-11-10 14:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

想試st. andrew? 你仲有個機會.............比細B讀儸           

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1024#
發表於 05-11-10 14:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>vibianyeung
唔係我唔放過佢呀, 你應該叫hinhinmom放過我呀, 你都見佢打左我2日啦, 你"耡弱扶強"呀~    

>hinhinmom,
仲未打完咩? 有無咁好火呀~       :tongue:  :tongue:

我今日已叫保姆去deborah拎返 label 喇, 你拎左未呀? 另外, hinhin有無同你講, 話今日要帶一個"生果" & 一個公仔(動物類)返學校呀? 今朝anson話要帶, 我都覺得奇怪, 點解老師唔同家長講既, 我而家知啦, 應該老師刻意唔講, 睇下小朋友有無記性掛, 今日只有3個小朋友有帶, anson係其中一個, 老師仲獎左一份小禮物比anson呀~       

>fifi,
唔該哂呀, 我仲未比$$你, 下次記得提我呀! 我d影成點呀? 係咪好差呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1025#
發表於 05-11-10 14:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>halaha,

又唔好咁講, 你又未必係走寶既~ 而家wingwing係deborah都讀得唔錯啦, 你咪當係為小學準備, 到時wingwing咪無咁辛苦囉~

fifi都講得o岩架, 比小b去讀, 咪知好唔好囉, 仲有機會喎~     

Rank: 5Rank: 5


2564
1026#
發表於 05-11-10 14:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

今次真係要 個工人, 老師放學話叫我唔知比番D咩佢, 工人原來聽唔明又唔問又唔叫老師打比我, 轉頭同我講話老師叫你帶.............唔知咩呀...我唔記得, 我問佢你唔明又唔問, 你咁講不如唔好講. 打去學校又話老師1:00 走左了.

你話係咪

想問下有一張交通安全畫係咪要交的? 因之前我見佢畫得醜樣收理左係屋企無交.

Rank: 5Rank: 5


1874
1027#
發表於 05-11-10 14:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

係呀, 到時睇下 anson  & hinhinmom 讀成點, 我唸到時既決定一定不會錯啦呱.

Rank: 5Rank: 5


1874
1028#
發表於 05-11-10 15:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

分分鐘鐘你都有機會試既............, 到時一起試儸.         

Rank: 3Rank: 3


358
1029#
發表於 05-11-10 23:02 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,hinhinmom
ST ANDREW 收了囡囡出年下午的幼兒班, 下午要坐校車, 唔知點攪好 ?
明年都3歲8個月應該應付到啦!, 給我意見吧!

Rank: 5Rank: 5


3381
1030#
發表於 05-11-10 23:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
坐校車都唔怕啦~ hinhin以前o係德寶讀PG時得2歲, 佢坐校巴都無問題wo, 佢仲好鍾意坐tim~~

你有無問過囡囡坐校巴好唔好呀? 你可以帶佢睇下d小朋友返學上校巴, 等佢有個心理準備都好~

st andrew's你係唔係報下午班?? 唔通太多學生, 所以要你讀下午班??

Rank: 3Rank: 3


358
1031#
發表於 05-11-10 23:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom ,
係太多啦,主任話如果我唔係click了次選下午, 應該收不到啦!! 
原來囡囡的班主班有上來看此題目, 家長她知我們interview, 她仲叫我見完打電話同傾下!

Rank: 5Rank: 5


3381
1032#
發表於 05-11-11 00:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
o下!!! 你指係deborah o既班主任呀都睇呢個topic呀??    其實都好o既, 聽下家長o既心聲麻!  你囡囡個班主任係邊個呀?? 我個仔以前PG時係ms lau, 佢好好人, 仔仔都好鍾意佢!!  

原來st andrew's收生都幾犀利wo, 唔知佢今年每級開幾多班呢?? 如果佢要你讀pm, 你會唔會考慮呀??

Rank: 5Rank: 5


3381
1033#
發表於 05-11-11 00:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
無法子唔o甘好火呀!! 近排公司多野做, 做到火都黎呀!! 搵你黎出下氣都好呀!!        (鬼叫你話我呀! )

我今日問hinhin係唔係要帶生果, 佢話老師話唔駛wo!! 比佢激c我!!     

今日派番小蜜蜂記事本比hinhin勒, 佢都係做手勢時姿勢一般! 希望佢同anson下次都會有進步啦!!   

我仲未問deborha攞返d labels呀! 今日到我記得時都已經係6點幾, 我都知好多時ms fung都未走, 但係我驚會阻住佢做野ma, ms fung好nice, 我一同佢contact, 我就會講唔停, 怕阻住佢收工!   

我問過st andrew's, 佢地話2/12旅行係只係師生旅行, 之後先會有個親子旅行!     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1034#
發表於 05-11-11 08:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>HALAHA,
我地又係好有緣喎, 昨晚咁都撞到既, 我已比平時遲半個鐘, 又走左去manning睇野, 如果我行快幾步, 我地已撞唔到喇~   

>vibianyeung
st. andrew's收左樂怡呀, 你會唔會考慮下午呀? 不如, 試下寫信轉上午班啦, 遲d要交留位費時, 或者好多人唔交呢? 又未必完全無機會既~

>hinhinmom,
乜仲有個"親子旅行"咩? 又幾好喎, 知唔知幾時呀?      

Rank: 3Rank: 3


358
1035#
發表於 05-11-11 09:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,hinhinmom

好開心你的安慰, 老師都係叫我要留位並申請轉上午班,
因為德寶的評估令我覺得樂怡不適合讀此類學校,所以要留意吓    :-|

hinhinmom
是Miss LAU

Rank: 5Rank: 5


3381
1036#
發表於 05-11-11 09:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
係呀~ 你都試下轉上午班啦~    

wing530,
乜你今日又o甘早o既~ 你係唔係又...................乍x~

st andrew's親子旅行我都唔知係幾時呀~    我諗maybe春天啦, 2/12先去完學校旅行, 1月又話去參觀"陽光小樂園", 應該無o甘快o圭~!  

Rank: 5Rank: 5


3381
1037#
發表於 05-11-11 10:02 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
我好應同你o既講法呀! 死迫唔係對個小朋友好, 最緊要o係宜家盡量提高佢地o既學習興趣~

今日我湊hinhin返學時撞到一個daddy家長帶住一個2歲多o既囡囡, 呢個daddy我以前同hinhin等校巴o既時候識, 佢成日都會帶囡囡去睇下第2d小朋友返學o既情況(好少daddy肯o甘做), 佢今日見到hinhin返st andrew's, 問我仲o羊轉左校, 仲話見hinhin宜家好似開心左好多, 原來佢都留意到hinhin等校巴時好痴我, 宜家就自己主動跑入學校, 我聽到都有d安慰, 總之一早轉啦~

佢原來留意左一排, 都幫囡囡報左st andrew's, 不過未知收唔收, 因為今年收生多, 佢仲等緊~

Rank: 5Rank: 5


3909
1038#
發表於 05-11-11 10:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

好難得哦,而加上o左來     

今朝係唔係call我,我arm arm用緊電話,用完個電話已經係度bi 無電,所以無即時call返你   

Rank: 5Rank: 5


3909
1039#
發表於 05-11-11 10:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

唔知chicco係唔係好早就close,我尋晚8點半到打過去都無人聼。今日叫我老公去鋪頭問下D conditional到o左沒,都成兩個月啦      我睇單應該仲有6支沒拎,arm唔arm?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1040#
發表於 05-11-11 13:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>vibianyeung,
係呀, 我都覺得先比留位費, 之後再攪轉上午班會好d呀, 你話德寶個評估, 覺得樂怡唔識合, 點解你會覺得既? 可唔可以講下呀? 因為我"8麻~      

>hinhinmom,
你都傻傻地既, 我咁早有野講, 梗唔會係屋企啦, 如果係屋企, 我點會咁早起身呀?!    fifi一定估到呀!    我朝早有時同事會車埋我, 我平時返8:30am架, 咪早囉, 之不過咁, 無車就遲15分鐘囉~     

今日生日會點呀? 開唔開心呢? 我陣間會call你8下架喇~

>fifi,
上次你介紹果間salon, 裝修完後仲同唔同之前果間架? joey仲係唔係度呀? 我都想電返直呀~ :wink:

chicco果度, 我買左6支架, 點解無通知我既~    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖