關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1021#
發表於 08-1-1 14:00 |只看該作者
亞仔搞掂功課, 我同佢去揾埋表哥啦飲下午茶啦, 各位明天見.

Rank: 5Rank: 5


2967
1022#
發表於 08-1-1 14:54 |只看該作者
雪,我唔駛講,你都知我gei answer la
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1023#
發表於 08-1-1 14:55 |只看該作者
something happen
原文章由 雪文 於 08-1-1 13:58 發表
表哥過來變咗同我湊女, 佢帶咗我囡同佢囡去咗鯉魚門, 我就陪仔係屋企做功課.

我昨晚抺地抺到腳抽筋, 坐係地下起唔到身, 好在C6 及時返到屋企.  你哋講做人要有底線, 但我諗我真係無. 我好 唔知可以點, 如 ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1024#
發表於 08-1-1 14:58 |只看該作者
我咁大個女都未試過出14個月糧:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-31 17:12 發表

katiema: 我公司無左14個月糧多耐啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1025#
發表於 08-1-1 14:59 |只看該作者
真係超級富貴
原文章由 cyclmama 於 08-1-1 03:19 發表
Love, 你又真係幾富貴wor, sin mo c 人la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1026#
發表於 08-1-1 15:03 |只看該作者
如果係咁gei情況, 要我比$佢去invest -- no way
原文章由 雪文 於 08-1-1 13:47 發表
問吓大家意見 : 

如果對自己的婚姻沒有太大的信心,你還會將私己攞出來同男人共同投資嗎 ??

( 其實我都知荅案, 不過想听大家點諗)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1027#
發表於 08-1-1 15:11 |只看該作者


如果你覺得佢會攞去用, 你真係要記住仲有幾多個, 唔好成日都唔記得, 又去睇, 睇完又話佢係攞左, 其實又可能你記錯, 自己搞到自己唔開心

即使佢真係攞左去用, 你問佢, 佢都可以唔認, 話你記錯, 佢會反咬你一啖, 所以你一係唔好問, 一問就即使佢否認你都要堅持離婚, 嚇下佢

如果你問左, 佢否認, 而你又無進一步行動, 問左都於事無補, 佢下次只會更小心:-| :-|
原文章由 雪文 於 08-1-1 13:58 發表
表哥過來變咗同我湊女, 佢帶咗我囡同佢囡去咗鯉魚門, 我就陪仔係屋企做功課.

我昨晚抺地抺到腳抽筋, 坐係地下起唔到身, 好在C6 及時返到屋企.  你哋講做人要有底線, 但我諗我真係無. 我好 唔知可以點, 如 ...

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-1 15:17 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1028#
發表於 08-1-1 15:16 |只看該作者
係lor, 去大陸都洗2萬5, 太貴....

我都想去旅行, 又要就亞仔d 假期, 希望easter唔好太貴, 去得成la
原文章由 come爸嘩 於 07-12-31 17:11 發表

love: 不過話時話, 你地3個人無乜點買野都駛左25xxx, 都幾甘....

Rank: 5Rank: 5


2967
1029#
發表於 08-1-1 15:30 |只看該作者
你講得啱呀,除非你肯定自己想點lor. 如果唔係,你問佢, 佢實同你嘈lor
原文章由 hoganmama 於 08-1-1 15:11 發表


如果你覺得佢會攞去用, 你真係要記住仲有幾多個, 唔好成日都唔記得, 又去睇, 睇完又話佢係攞左, 其實又可能你記錯, 自己搞到自己唔開心

即使佢真係攞左去用, 你問佢, 佢都可以唔認,  ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1030#
發表於 08-1-1 16:51 |只看該作者
妖,個c9e+話唔幫我湊仔,好煩呀
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1031#
發表於 08-1-1 16:59 |只看該作者
下?! 咁又要搵過個la
原文章由 cyclmama 於 08-1-1 16:51 發表
妖,個c9e+話唔幫我湊仔,好煩呀

Rank: 5Rank: 5


2065
1032#
發表於 08-1-1 20:14 |只看該作者
文文:我就吾會同佢一齊投資 la。

cy,個 c9咁攪,你咪失曬預算。

Rank: 5Rank: 5


2065
1033#
發表於 08-1-1 20:49 |只看該作者
今天我又去了燒拷(小欖 bbq塲), 我竟然在那裏打麻雀 , 好彩發左新年財 , 我地由11:00 燒到6:00 我頂吾順走先。我的 friend 話繼續, 要食足 3 餐先走 wor

Rank: 6Rank: 6


8125
1034#
發表於 08-1-2 00:02 |只看該作者
雪文

對婚姻失信心, 就梗唔會拎$$出來比佢投資啦...but 覺得個男人仍然值得愛既話, 都會既 ..:-| :-|

if 無記性, 就真係唔好亂唸啦..serious d, 每次check時written記底日期, 同數量, 咁真係小左都唔會則疑自己無記性...我而家都開始學呢個方法..因為自己成日無記性, 好似小左, 但自己又唔sure..無記性..

同埋唸定, if 真係小左, 咁你會點呢??

Rank: 6Rank: 6


8125
1035#
發表於 08-1-2 00:20 |只看該作者
雪文

你得閑開yuenfong既website look look, 關於羊肉的, 你有無興趣呀??

Rank: 6Rank: 6


6601
1036#
發表於 08-1-2 09:15 |只看該作者
早晨~!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1037#
發表於 08-1-2 09:19 |只看該作者
good morning
原文章由 KY2004 於 08-1-2 09:15 發表
早晨~!

Rank: 6Rank: 6


6601
1038#
發表於 08-1-2 09:26 |只看該作者
今朝好涷,返到office開左暖氣,(我間房連我3個人坐,2個都怕凍)點知個唔怕凍的subordinate返來,唔出聲轉番‘cool',我跟手轉番暖同問2個同事邊個開cool, 點知佢沉哂把聲同我講‘我覺得好焗,好熱,係咪你凍咋?你著唔夠衫吓?我都未聽過office開暖氣ge!’我冇出聲,但覺得唔開心囉!我知佢怕熱,但佢多數唔在位做野,咁我地2個都覺得涷,咁咪開暖氣囉!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1039#
發表於 08-1-2 09:28 |只看該作者
各位早晨

個二個xx搞清楚啦, 我兜圈問咗佢, 佢話攞咗返惠州屋企, 因防X'mas假期同我有事發生, 以防萬一.

剛返工, 睇吓mail和文件先.

Rank: 6Rank: 6


6601
1040#
發表於 08-1-2 09:28 |只看該作者
呢個新年過得好唔開心,身體唔舒服,仲要琴日俾人鬧左成日。今日返工又......
‹ 上一主題|下一主題