- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
如果你覺得佢會攞去用, 你真係要記住仲有幾多個, 唔好成日都唔記得, 又去睇, 睇完又話佢係攞左, 其實又可能你記錯, 自己搞到自己唔開心
即使佢真係攞左去用, 你問佢, 佢都可以唔認, 話你記錯, 佢會反咬你一啖, 所以你一係唔好問, 一問就即使佢否認你都要堅持離婚, 嚇下佢
如果你問左, 佢否認, 而你又無進一步行動, 問左都於事無補, 佢下次只會更小心:-| :-|原文章由 雪文 於 08-1-1 13:58 發表 
表哥過來變咗同我湊女, 佢帶咗我囡同佢囡去咗鯉魚門, 我就陪仔係屋企做功課.
我昨晚抺地抺到腳抽筋, 坐係地下起唔到身, 好在C6 及時返到屋企. 你哋講做人要有底線, 但我諗我真係無. 我好 唔知可以點, 如 ...
[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-1 15:17 編輯 ] |
|