關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1021#
發表於 07-11-21 12:06 |只看該作者
係啦呻下冇野架啦:loveliness: :loveliness: 我都成日呻架啦,唔講會chi線:evil:


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 11:54 硐表
多謝妳地體諒. 我呻下冇野.
昨天是女訓左後先講的. 佢是針對我將D八卦野講得多, 自已講得多就會介意.
平日閙女時, 佢做白臉係要大家容易落台喎.小朋友同大人都要"面"的喎

剛剛MSN完.
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1022#
發表於 07-11-21 12:08 |只看該作者
搵幾個人分就差不多:loveliness: :loveliness: 唔洗咁容


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 11:59 硐表

咁lee度都唔止1800元啦, 好抵喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1023#
發表於 07-11-21 12:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:02 硐表
ky,我約咗come聽日去匯景,你去唔去

cy: 明天係帶路咋~~我唔可以再買了..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1024#
發表於 07-11-21 12:09 |只看該作者
想問下邊隻魚肉燒賣好食?

Rank: 6Rank: 6


6601
1025#
發表於 07-11-21 12:10 |只看該作者
原文章由cyclmama  於 07-11-21 12:02 硐表
ky,我約咗come聽日去匯景,你去唔去

我聽晚同呀媽食呀!
下次丫!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1026#
發表於 07-11-21 12:11 |只看該作者
Buffet我ma ma tei, 怕肥
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:08 硐表
搵幾個人分就差不多:loveliness: :loveliness: 唔洗咁容

Rank: 8Rank: 8


17382
1027#
發表於 07-11-21 12:11 |只看該作者
我平日好小化架一來公司無靚仔,2來我份工唔洗見人的,3來平日一放工都只係返屋企所以唔化囉,放假就唔同了因為會去街
我隻眼都好乾呀 but我無戴con的,可能上得網太多啦


原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:05 硐表

love,
我相反呀!放假多數唔化,除非去街。返工就隔日啦!我戴contact lens,唔係日日戴,因隻眼好乾,戴con個日就化囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
1028#
發表於 07-11-21 12:13 |只看該作者
係啦,你地輪住咁sick:cry: :cry: :cry: 小心呀:cry: :cry:


原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:05 硐表
我地論住病,各位都要保重.

Rank: 6Rank: 6


8953
1029#
發表於 07-11-21 12:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:08 硐表

cy: 明天係帶路咋~~我唔可以再買了..

妳忍得住嗎 ?
忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍

Rank: 5Rank: 5


2967
1030#
發表於 07-11-21 12:15 |只看該作者
係呀,我日日都係度呻ga
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:06 硐表
係啦呻下冇野架啦:loveliness: :loveliness: 我都成日呻架啦,唔講會chi線:evil:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1031#
發表於 07-11-21 12:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:09 硐表
想問下邊隻魚肉燒賣好食?

我女中意 "昌記"  但係自已蒸得又冇O甘好食...

Rank: 8Rank: 8


17382
1032#
發表於 07-11-21 12:15 |只看該作者
你得咩


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:08 硐表

cy: 明天係帶路咋~~我唔可以再買了..

Rank: 5Rank: 5


2967
1033#
發表於 07-11-21 12:16 |只看該作者
我都好c怕肥,不過我好鬼c為食
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:11 硐表
Buffet我ma ma tei, 怕肥
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1034#
發表於 07-11-21 12:17 |只看該作者
我食咩都無所謂,如果食Buffet我會食到番本咁囉


原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:11 硐表
Buffet我ma ma tei, 怕肥

Rank: 5Rank: 5


2967
1035#
發表於 07-11-21 12:17 |只看該作者

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:15 硐表
你得咩
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1036#
發表於 07-11-21 12:18 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:15 硐表
係呀,我日日都係度呻ga

好彩有妳地聽麻. 呻下都要有回應先可以.
唔值得我勞氣的. 算啦~~~
有時係同自已隻男人拗啖氣姐.... :evil: :)

Rank: 6Rank: 6


6601
1037#
發表於 07-11-21 12:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:08 硐表

cy: 明天係帶路咋~~我唔可以再買了..

come come:

你忍到手嗎?

我前排係jshoppers買左呢件外套俾呀女,好靚架

自己買左呢件冷衫

Rank: 5Rank: 5


2967
1038#
發表於 07-11-21 12:19 |只看該作者
我都係咁,唔番本唔罷休
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:17 硐表
我食咩都無所謂,如果食Buffet我會食到番本咁囉
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1039#
發表於 07-11-21 12:19 |只看該作者
昌記係邊度買? Supermarket?

我仔話我ar, 又蛋治/腿蛋治ar, 我咪要睇下有咩早餐快靚正比佢食lor
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 12:15 硐表

我女中意 "昌記"  但係自已蒸得又冇O甘好食...

Rank: 6Rank: 6


8953
1040#
發表於 07-11-21 12:19 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:19 硐表

come come:

你忍到手嗎?

我前排係jshoppers買左呢件外套俾呀女,好靚架

自己買左呢件冷衫http://www.jshoppers.com/imgshop/411-2007-E/pm/L120 ...

E? 件毛毛幾靚喎, 幾銀 ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖