關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1021#
發表於 07-11-13 17:37 |只看該作者

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 17:34 硐表
走LA 88
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1022#
發表於 07-11-13 17:37 |只看該作者
收到,今晚話佢知
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 17:32 硐表
C
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1023#
發表於 07-11-13 17:59 |只看該作者
我麻就是呢挺囉,由年廿六左右一直放放到年初九左右,真係在家
悶到死,平時最多可以連請3天,仲要係扣錢 ,搞到我年年都好像沒大假放甘,講起放假,有排講,有空再討論




原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:47 硐表
咁即係平時無得放大假

咁如果佢強行要你地係新年放晒d大假, 都無計bor, 咁計當然多幾日有著數lor, 但平時無得放大假bor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1024#
發表於 07-11-13 20:01 |只看該作者
, 點解將亞仔相放出來

原文章由 yan02 於 07-11-13 17:59 硐表
我麻就是呢挺囉,由年廿六左右一直放放到年初九左右,真係在家
悶到死,平時最多可以連請3天,仲要係扣錢 ,搞到我年年都好像沒大假放甘,講起放假,有排講,有空再討論




...

Rank: 5Rank: 5


2967
1025#
發表於 07-11-14 00:36 |只看該作者
各位好姊妹,我係45mins前經歷咗lee一生,我都唔會忘記gei事.
我同亞仔親眼睇住c6係女pk屋企行出嚟.
之於點解我會知c6係女pk度,我唔想再提.
我lee刻好痛,好痛
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1026#
發表於 07-11-14 09:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 00:36 硐表
各位好姊妹,我係45mins前經歷咗lee一生,我都唔會忘記gei事.
我同亞仔親眼睇住c6係女pk屋企行出嚟.
之於點解我會知c6係女pk度,我唔想再提.
我lee刻好痛,好痛 ...

CY: 你帶埋亞仔去"跟"佢呀????:cry:

Rank: 5Rank: 5


1150
1027#
發表於 07-11-14 09:20 |只看該作者
CY:放開d啦...唔可以再為其他人活。他都唔錫你囉你就更加應該錫自己。努力..加油呀..要讓自己生活的開心d。

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 00:36 硐表
各位好姊妹,我係45mins前經歷咗lee一生,我都唔會忘記gei事.
我同亞仔親眼睇住c6係女pk屋企行出嚟.
之於點解我會知c6係女pk度,我唔想再提.
我lee刻好痛,好痛 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1028#
發表於 07-11-14 09:27 |只看該作者
morning!!

我今日喉嚨仲有少少唔舒服.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1029#
發表於 07-11-14 09:28 |只看該作者
你要記住呢一種痛, 記住佢今日點對你, 點傷害你, 唔好再心軟對佢

唔需要為呢d人而難過, 好好為自己將來打算

REMEMBER : we all support u, ADD OIL ADD OIL
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 00:36 硐表
各位好姊妹,我係45mins前經歷咗lee一生,我都唔會忘記gei事.
我同亞仔親眼睇住c6係女pk屋企行出嚟.
之於點解我會知c6係女pk度,我唔想再提.
我lee刻好痛,好痛 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
1030#
發表於 07-11-14 09:31 |只看該作者
come
你試一次啦...中午去買杯楊桃汁加鹽真係有用架。
我現在都飲緊。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:27 硐表
morning!!

我今日喉嚨仲有少少唔舒服.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1031#
發表於 07-11-14 09:35 |只看該作者
CY, 听到你咁講, 我的心都好痛.  你無嘢嗎 ?  唔好自己亂諗嘢, 有時間打電話俾我哋傾吓:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 09:28 硐表
你要記住呢一種痛, 記住佢今日點對你, 點傷害你, 唔好再心軟對佢

唔需要為呢d人而難過, 好好為自己將來打算

REMEMBER : we all support u, ADD OIL ADD OIL

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1032#
發表於 07-11-14 09:36 |只看該作者
phoebc: 本來我尋日諗住放工去官塘買架, 點知小巴站果間生果汁店執左笠, 你係官塘邊度買架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1033#
發表於 07-11-14 09:36 |只看該作者
comecome,試吓啦, 保重呀.

原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 09:31 硐表
come
你試一次啦...中午去買杯楊桃汁加鹽真係有用架。
我現在都飲緊。

Rank: 5Rank: 5


4210
1034#
發表於 07-11-14 09:36 |只看該作者
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1035#
發表於 07-11-14 09:37 |只看該作者
我都有小小喉嚨痛, 等我都試下先, 咁鹽落幾多
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 09:31 硐表
come
你試一次啦...中午去買杯楊桃汁加鹽真係有用架。
我現在都飲緊。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1036#
發表於 07-11-14 09:38 |只看該作者
我而家都煩緊上大陸整牙.  我朋友講要好早去掛號登記, late咗就無.   咁變咗我可能要明晚上去瞓一晚或者一早6點係香港出門口:cry:

Rank: 5Rank: 5


4210
1037#
發表於 07-11-14 09:40 |只看該作者
CY, 唔好再傷心啦, 要重新振作呀, 記住我地會支持你架, 加油呀, 有咩想講, 就搵我地啦, 我地隨時 stand by架.

原文章由 雪文 於 07-11-14 09:35 硐表
CY, 听到你咁講, 我的心都好痛.  你無嘢嗎 ?  唔好自己亂諗嘢, 有時間打電話俾我哋傾吓:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1038#
發表於 07-11-14 09:43 |只看該作者
come, 牛頭角下村 (即九龍灣德福果邊行落去) 有一間生果店, 好似有即榨果汁 (晒相舖隔離), 你行去遠唔遠?

原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 09:36 硐表
phoebc: 本來我尋日諗住放工去官塘買架, 點知小巴站果間生果汁店執左笠, 你係官塘邊度買架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1039#
發表於 07-11-14 09:45 |只看該作者
我弟擺酒果度唔駛"蝕", 仲即時還返$$比我添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1040#
發表於 07-11-14 09:46 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 09:43 硐表
come, 牛頭角下村 (即九龍灣德福果邊行落去) 有一間生果店, 好似有即榨果汁 (晒相舖隔離), 你行去遠唔遠?

我行過去唔算好遠, 不過我唔知你講邊間呀!
‹ 上一主題|下一主題