註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 10:25 硐表 我都覺呀
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:18 硐表 咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀???? ...
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:28 硐表 天文台又講到今日好凍, 等我仲穿左樽嶺衫, 查實都唔係好凍啫!
原文章由 雪文 於 07-11-2 10:07 硐表 各位, 我朋友昨日又試咗呢個話好正, 我哋又揾日去好嗎 ?? http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15157 請看丁丁丁介紹 http://www.daydaycome.com/forum/viewthread.php?tid=14&extra=page%3D1 ...
伯爵府
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 10:40 硐表 morning….. All Come come 因為你個件係樽領, so 米覺得唔凍law..
原文章由 雪文 於 07-11-2 10:36 硐表 得得得 明天無人跟我返深圳呀 ???? [quote]原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:18 硐表 咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀???? ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:32 硐表 LOVE: 你尋晚打完亞女, 佢有無覺得自己做"錯"左呀?
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 10:38 硐表 文文, 係呀...咁 next friday 去好味王打邊爐:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 10:43 硐表 次次都話知錯,但之後又唔改善
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:45 硐表 可能係!! 我都係樽嶺+背心外套~~~ 咁NEXT FRIDAY(9/11)官塘好味王打邊爐報名: COME FUN
原文章由 hoganmama 於 07-11-2 10:45 硐表 尋日派左中英文測驗卷la 中文81分, 已經比小測進步好多, 小測得C, 即係6x分, 叻左叻左 英文84分, 有d失望, 可以再好d 常識同數學未派
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 10:44 硐表 love, 你昨晚點樣教訓囡囡