關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1021#
發表於 07-11-2 10:28 |只看該作者
天文台又講到今日好凍, 等我仲穿左樽嶺衫, 查實都唔係好凍啫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1022#
發表於 07-11-2 10:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 10:25 硐表
我都覺呀

LOVE: 你尋晚打完亞女, 佢有無覺得自己做"錯"左呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1023#
發表於 07-11-2 10:36 |只看該作者
得得得

明天無人跟我返深圳呀 ????

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:18 硐表

咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1024#
發表於 07-11-2 10:38 |只看該作者
文文,
係呀...咁 next friday 去好味王打邊爐:


原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:18 硐表

咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀????
  ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1025#
發表於 07-11-2 10:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:28 硐表
天文台又講到今日好凍, 等我仲穿左樽嶺衫, 查實都唔係好凍啫!


morning….. All  
Come come 因為你個件係樽領, so 米覺得唔凍law..

Rank: 5Rank: 5


3212
1026#
發表於 07-11-2 10:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 10:07 硐表
各位, 我朋友昨日又試咗呢個話好正, 我哋又揾日去好嗎 ??

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15157  

請看丁丁丁介紹

http://www.daydaycome.com/forum/viewthread.php?tid=14&extra=page%3D1 ...


見到d蟹粥, 好似好正咁.......: : : :

Rank: 8Rank: 8


17382
1027#
發表於 07-11-2 10:41 |只看該作者
又唔洗咁激


原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:28 硐表
天文台又講到今日好凍, 等我仲穿左樽嶺衫, 查實都唔係好凍啫!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1028#
發表於 07-11-2 10:42 |只看該作者
尋日有雨ma, 又著得小, 咪凍d lor
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 10:40 硐表


morning….. All  
Come come 因為你個件係樽領, so 米覺得唔凍law..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1029#
發表於 07-11-2 10:42 |只看該作者
我明天唔得 ........
原文章由 雪文 於 07-11-2 10:36 硐表
得得得

明天無人跟我返深圳呀 ????

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:18 硐表

咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀???? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1030#
發表於 07-11-2 10:43 |只看該作者
次次都話知錯,但之後又唔改善

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:32 硐表

LOVE: 你尋晚打完亞女, 佢有無覺得自己做"錯"左呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
1031#
發表於 07-11-2 10:43 |只看該作者
好味王. 我可以去gei機會大d.

講明先,我食好鬼多嘢 ,到時唔好嚇c   
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 10:38 硐表
文文,
係呀...咁 next friday 去好味王打邊爐:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1032#
發表於 07-11-2 10:44 |只看該作者
love,

你昨晚點樣教訓囡囡
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:32 硐表

LOVE: 你尋晚打完亞女, 佢有無覺得自己做"錯"左呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1033#
發表於 07-11-2 10:45 |只看該作者
尋日派左中英文測驗卷la

中文81分, 已經比小測進步好多, 小測得C, 即係6x分, 叻左叻左

英文84分, 有d失望, 可以再好d

常識同數學未派

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1034#
發表於 07-11-2 10:45 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 10:40 硐表


morning….. All  
Come come 因為你個件係樽領, so 米覺得唔凍law..

可能係!! 我都係樽嶺+背心外套~~~

咁NEXT FRIDAY(9/11)官塘好味王打邊爐報名:
COME
FUN

Rank: 5Rank: 5


2967
1035#
發表於 07-11-2 10:50 |只看該作者
ME 2. 我日日都係到嘔血:evil:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 10:43 硐表
次次都話知錯,但之後又唔改善

Rank: 5Rank: 5


2065
1036#
發表於 07-11-2 10:51 |只看該作者
Hi Morning,

天文台話今朝 16度 tim。亞女都吾肯着冬季校服。佢話驚老師鬧。我話老師鬧就叫老師打比我la

亞女作天派左卷 la英文 80 分, 數學 82。我就有的失望。:-| :-|

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:28 硐表
天文台又講到今日好凍, 等我仲穿左樽嶺衫, 查實都唔係好凍啫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1037#
發表於 07-11-2 10:51 |只看該作者
今日我公司的電腦可能要拉過D線, 下午未必上倒黎啦.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1038#
發表於 07-11-2 10:51 |只看該作者
我未必得, 可能去kwai chung 廣場行街街
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 10:45 硐表

可能係!! 我都係樽嶺+背心外套~~~

咁NEXT FRIDAY(9/11)官塘好味王打邊爐報名:
COME
FUN

Rank: 5Rank: 5


2967
1039#
發表於 07-11-2 10:54 |只看該作者
如果亞女有80or以上就好la.
原文章由 hoganmama 於 07-11-2 10:45 硐表
尋日派左中英文測驗卷la

中文81分, 已經比小測進步好多, 小測得C, 即係6x分, 叻左叻左

英文84分, 有d失望, 可以再好d

常識同數學未派

Rank: 8Rank: 8


17382
1040#
發表於 07-11-2 10:55 |只看該作者
打,打完之後用番佢用既惡劣態度同佢講野:tongue: :tongue: 問佢難唔難受:tongue: :tongue:

原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 10:44 硐表
love,

你昨晚點樣教訓囡囡
‹ 上一主題|下一主題