關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1021#
發表於 07-10-20 12:29 |只看該作者
可能會架 其實大家互相幫助都無咩所謂既,有時我有野唔知都要問番其他人啦,相向的

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:24 硐表
我女有個同學仔, 試過連續3晚打電話黎問有乜野功課, 我又唔會覺得好煩嘅, 不過有一晚我去左家長會(佢媽咪無來到)聽唔倒佢電話, 之後佢就無再打黎啦, 唔知會唔會以為我特登唔聽呢?

...

Rank: 5Rank: 5


4210
1022#
發表於 07-10-20 12:29 |只看該作者
佢聽入耳先得架。。。所以我同佢講,生日(12月)前要見家長既話,今年既生日會取消

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 12:25 硐表
咁又係,比著係我都會唔好意思:cry: :cry: 要同亞仔再訓話下先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1023#
發表於 07-10-20 12:30 |只看該作者
你今日唔帶亞仔去嗎????

原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:25 硐表
我仔唔會自動自覺去做晒功課, 所以晚晚都做到夜一夜, 邊會有時間去溫習.
最衰我今日去玩 , 老公今日陪佢大多數係 '玩', 唔會有時間幫佢溫, 唯有等明天整日留在家中溫.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1024#
發表於 07-10-20 12:32 |只看該作者
你話取消生日會, 佢有乜野反應呢????

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:29 硐表
佢聽入耳先得架。。。所以我同佢講,生日(12月)前要見家長既話,今年既生日會取消

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1025#
發表於 07-10-20 12:32 |只看該作者
無寫手冊真係無計

我仔初初手冊d字寫得好靚gar, 唔知發咩dim, 呢個禮拜個d寫到不知所謂, 我話我睇唔明ar, 佢話你上網check咪得lor, 比佢激c, 我咪同佢講, 遲d無得check gar la, 要佢寫好d lor

我仔都有幾個同學仔有打黎問功課, 佢地係直接同亞仔傾gar, 亞仔又鬼咁熱心wor, 有時仲x人背 “隻”添ar
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:26 硐表
第一次。有做,亞仔話當時搵唔到,到搵到,就已經當欠交 (依次,我無簽名)
第二次。無做,亞仔都無寫手冊,返到學校仲話無帶,後尾比人篤爆左,要留堂補做
第三次。無做,亞仔都無寫手冊

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1026#
發表於 07-10-20 12:33 |只看該作者
好好彩, 我仔同雪雪個仔仔同一班, 有咩事都互問互答.
今星期在班內發生有一件大事, 我就轉告給雪雪聽, 佢話唔知 (因為佢阿仔冇講出來)  
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:24 硐表
我女有個同學仔, 試過連續3晚打電話黎問有乜野功課, 我又唔會覺得好煩嘅, 不過有一晚我去左家長會(佢媽咪無來到)聽唔倒佢電話, 之後佢就無再打黎啦, 唔知會唔會以為我特登唔聽呢?

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1027#
發表於 07-10-20 12:34 |只看該作者
功課呢樣野真係好多小朋友既大問題 晚晚都做到夜一夜已經夠鐘訓,想再溫書都唔得,佢一無精神你同佢講咩都無用佢跟本入唔到腦 所以我會係亞囡夠精神既時間先同佢溫,如果佢當時唔夠精神既話我多數唔會同佢溫的


原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:25 硐表
我仔唔會自動自覺去做晒功課, 所以晚晚都做到夜一夜, 邊會有時間去溫習.
最衰我今日去玩 , 老公今日陪佢大多數係 '玩', 唔會有時間幫佢溫, 唯有等明天整日留在家中溫.
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1028#
發表於 07-10-20 12:34 |只看該作者
唔帶 gar, 因佢逢 Sat 都會學野.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:30 硐表
你今日唔帶亞仔去嗎????

Rank: 8Rank: 8


17382
1029#
發表於 07-10-20 12:35 |只看該作者
佢會唔會當耳邊fung


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:29 硐表
佢聽入耳先得架。。。所以我同佢講,生日(12月)前要見家長既話,今年既生日會取消

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1030#
發表於 07-10-20 12:36 |只看該作者
咁快篤人背脊????????? 有次我女同同學講電話, 話: XXX, 我講個秘密比你聽丫, 不過你唔好同人地講返喎? 我幾好奇地聽下佢講乜啦: 點知佢話自己鐘意睇XXX卡通片一鐘意XXX主角
喎, 我心諗: 有幾秘密呀?!
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:32 硐表
無寫手冊真係無計

我仔初初手冊d字寫得好靚gar, 唔知發咩dim, 呢個禮拜個d寫到不知所謂, 我話我睇唔明ar, 佢話你上網check咪得lor, 比佢激c, 我咪同佢講, 遲d無得check gar la, 要佢寫好d lor

我仔都有幾個同學仔 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1031#
發表於 07-10-20 12:36 |只看該作者
我之前都去過, 食物都 ok (唔太差) 價錢又唔貴, 只係遠路左少少囉.....
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:28 硐表
可能係啦!!!:-| :-| :-|  
你星期一返黎報料話我知小欖D食物得唔得!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1032#
發表於 07-10-20 12:36 |只看該作者
我相信佢係無反應
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:32 硐表
你話取消生日會, 佢有乜野反應呢????

Rank: 5Rank: 5


4210
1033#
發表於 07-10-20 12:37 |只看該作者
你就好啦
搵番眼鏡未??

原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:33 硐表
好好彩, 我仔同雪雪個仔仔同一班, 有咩事都互問互答.
今星期在班內發生有一件大事, 我就轉告給雪雪聽, 佢話唔知 (因為佢阿仔冇講出來)  

Rank: 8Rank: 8


17382
1034#
發表於 07-10-20 12:38 |只看該作者
你亞仔好攪笑wor
我囡寫手冊反而比開學時好wor,但間中寫漏都有


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:32 硐表
無寫手冊真係無計

我仔初初手冊d字寫得好靚gar, 唔知發咩dim, 呢個禮拜個d寫到不知所謂, 我話我睇唔明ar, 佢話你上網check咪得lor, 比佢激c, 我咪同佢講, 遲d無得check gar la, 要佢寫好d lor

我仔都有幾個同學仔 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1035#
發表於 07-10-20 12:38 |只看該作者
咁你地燒到幾點出返黎呀??????

原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:34 硐表
唔帶 gar, 因佢逢 Sat 都會學野.

Rank: 8Rank: 8


17382
1036#
發表於 07-10-20 12:38 |只看該作者
咁好好多 有線人嗎


原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:33 硐表
好好彩, 我仔同雪雪個仔仔同一班, 有咩事都互問互答.
今星期在班內發生有一件大事, 我就轉告給雪雪聽, 佢話唔知 (因為佢阿仔冇講出來)  

Rank: 5Rank: 5


4210
1037#
發表於 07-10-20 12:40 |只看該作者
佢咪話知啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:36 硐表
我相信佢係無反應  

Rank: 8Rank: 8


17382
1038#
發表於 07-10-20 12:40 |只看該作者
對於小朋友來講呢d係秘密來既

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:36 硐表
咁快篤人背脊????????? 有次我女同同學講電話, 話: XXX, 我講個秘密比你聽丫, 不過你唔好同人地講返喎? 我幾好奇地聽下佢講乜啦: 點知佢話自己鐘意睇XXX卡通片一鐘意XXX主角
喎, 我心諗: 有幾秘密呀?!
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1039#
發表於 07-10-20 12:40 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:36 硐表
我之前都去過, 食物都 ok (唔太差) 價錢又唔貴, 只係遠路左少少囉.....


大人幾$$, 小童幾$$????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1040#
發表於 07-10-20 12:41 |只看該作者
me too

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 12:36 硐表
我相信佢係無反應  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖