關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1021#
發表於 07-8-13 12:24 |只看該作者
不過年期長呢

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:17 發表
你都好呀, 本身有屋住, 自己仲有層樓~~有人幫係供緊!

Rank: 8Rank: 8


17382
1022#
發表於 07-8-13 12:26 |只看該作者
1層ja 係新舊租客共2個

原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:20 發表
你有2層樓收租, 勁呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1023#
發表於 07-8-13 12:26 |只看該作者
hihi~
不如我地搵日出來食 dinner (打邊爐)  好唔好?
22-24/8 or 29-31/8  是但一晚

Rank: 8Rank: 8


17382
1024#
發表於 07-8-13 12:27 |只看該作者



[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表
星期日只是去

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1025#
發表於 07-8-13 12:27 |只看該作者
真係會玩上隱 gar
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表

睇來屋企要買四部, 一人一部先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1026#
發表於 07-8-13 12:28 |只看該作者
我今早太趕返工, 又唔記得攞部NDS返工, 又要後日先還俾我同事啦

今晚好唔好再去Jerry媽屋企充電呢

原文章由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表
星期日只是去咗觀塘同老公轉台, 轉名就返屋企.

部NDS我老公同對仔女争住玩, 我一D都無玩到

睇來屋企要買四部, 一人一部先得

Rank: 8Rank: 8


17382
1027#
發表於 07-8-13 12:28 |只看該作者
唔洗 我唔好得你幾多

原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:23 發表
講到供樓, 你就好, 重有 5/6 年就供完, 我都有的後悔買私人樓, 真係做左亞婆我都未供完

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1028#
發表於 07-8-13 12:29 |只看該作者
我同事一家四口, 真係買一人一部架~~ 不過佢係"機痴", 屋企除左無x-box之外, 乜野遊戲機都有架!!!


原文章
雪文 於 07-8-13 12:22 發表
睇來屋企要買四部, 一人一部先得

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1029#
發表於 07-8-13 12:29 |只看該作者
我一個月供很多呢, 所以先仲有6年咋
原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:23 發表
講到供樓, 你就好, 重有 5/6 年就供完, 我都有的後悔買私人樓, 真係做左亞婆我都未供完

Rank: 8Rank: 8


17382
1030#
發表於 07-8-13 12:31 |只看該作者


好彩我老公&亞囡唔係ja

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:29 發表
我同事一家四口, 真係買一人一部架~~ 不過佢係"機痴", 屋企除左無x-box之外, 乜野遊戲機都有架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1031#
發表於 07-8-13 12:31 |只看該作者
我邊日都得!
不如去上次yw介紹間稻香?!?!??德福都有分店.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-13 12:26 發表
hihi~
不如我地搵日出來食 dinner (打邊爐)  好唔好?
22-24/8 or 29-31/8  是但一晚

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1032#
發表於 07-8-13 12:34 |只看該作者
你明天請full day????

原文章由 雪文 於 07-8-13 12:28 發表
我今早太趕返工, 又唔記得攞部NDS返工, 又要後日先還俾我同事啦

今晚好唔好再去Jerry媽屋企充電呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1033#
發表於 07-8-13 12:34 |只看該作者
better on Friday:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:31 發表
我邊日都得!
不如去上次yw介紹間稻香?!?!??德福都有分店.

Rank: 8Rank: 8


17382
1034#
發表於 07-8-13 12:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:29 發表
我一個月供很多呢, 所以先仲有6年咋



又公起下先:D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1035#
發表於 07-8-13 12:35 |只看該作者
可以帶囡的話我可以.

我仔今個星期送返大陸囉 ( 心有唔舍得)


原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:31 發表
我邊日都得!
不如去上次yw介紹間稻香?!?!??德福都有分店.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1036#
發表於 07-8-13 12:35 |只看該作者
你地唔好 , 香港地個個供樓都係辛苦架啦!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:29 發表
我一個月供很多呢, 所以先仲有6年咋

Rank: 8Rank: 8


17382
1037#
發表於 07-8-13 12:36 |只看該作者
agree

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:34 發表
better on Friday:  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1038#
發表於 07-8-13 12:37 |只看該作者
係呀, 我爸媽都忙, 唔使佢哋走來走去啦.

明天我仔去打羽毛球, 要等二小時, 我都唔知做咩好.  返屋企好啦, 定係去匯景行吓呢 ?  但可能未開門 ( 10:00-12:00)

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:34 發表
你明天請full day????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1039#
發表於 07-8-13 12:38 |只看該作者
帶埋小悅囉, 佢果間應該唔係任食的.
係咪你99睇住亞仔呀???
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:35 發表
可以帶囡的話我可以.

我仔今個星期送返大陸囉 ( 心有唔舍得)

Rank: 8Rank: 8


17382
1040#
發表於 07-8-13 12:39 |只看該作者
兆強更改左係9月1號9點至11點:loveliness: :loveliness:
咁岩果日我放假唔洗請假
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖