註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:17 發表 你都好呀, 本身有屋住, 自己仲有層樓~~有人幫係供緊!
返回頂部
原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:20 發表 你有2層樓收租, 勁呀!
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表 睇來屋企要買四部, 一人一部先得
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表 星期日只是去咗觀塘同老公轉台, 轉名就返屋企. 部NDS我老公同對仔女争住玩, 我一D都無玩到 睇來屋企要買四部, 一人一部先得
原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:23 發表 講到供樓, 你就好, 重有 5/6 年就供完, 我都有的後悔買私人樓, 真係做左亞婆我都未供完
原文章 由 雪文 於 07-8-13 12:22 發表 睇來屋企要買四部, 一人一部先得
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:29 發表 我同事一家四口, 真係買一人一部架~~ 不過佢係"機痴", 屋企除左無x-box之外, 乜野遊戲機都有架!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-8-13 12:26 發表 hihi~ 不如我地搵日出來食 dinner (打邊爐) 好唔好? 22-24/8 or 29-31/8 是但一晚
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:28 發表 我今早太趕返工, 又唔記得攞部NDS返工, 又要後日先還俾我同事啦 今晚好唔好再去Jerry媽屋企充電呢
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:31 發表 我邊日都得! 不如去上次yw介紹間稻香?!?!??德福都有分店.
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:29 發表 我一個月供很多呢, 所以先仲有6年咋
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:34 發表 better on Friday:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:34 發表 你明天請full day????
原文章由 雪文 於 07-8-13 12:35 發表 可以帶囡的話我可以. 我仔今個星期送返大陸囉 ( 心有唔舍得)