關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8185
1021#
發表於 07-6-29 00:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的....

果然係我的親愛......我係kk未出世就已經係
e+就必然𠻹喇, kk真係乖好多㗎!!!   

> 你教仔...真係會有d難度.......
- 所以中間有段時間我兩公婆勁唔對口!!!
Huisys 寫道:
親愛的.............若果你爺偏埋個仔度......你教仔...真係會有d難度........老實講..比我必定會偏埋kk度~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1022#
發表於 07-6-29 00:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

hh 下年仲坐唔坐校車呀

Rank: 6Rank: 6


8185
1023#
發表於 07-6-29 00:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Ben 哥
我真係小睇電視.....未見過“中國國歌 香港版 “

謝!
Ben2003 寫道:
中國國歌

"Click here"

Rank: 6Rank: 6


8185
1024#
發表於 07-6-29 00:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

坐......豪極.....bun bun都要揪kk,唔可能兩程都自己接送....
cheungmp 寫道:
hhkk,

hh 下年仲坐唔坐校車呀

Rank: 5Rank: 5


4515
1025#
發表於 07-6-29 00:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的,

咁kk真係好得人鐘意...點會咁細個已經咁善解人意..又咁好脾氣同咁好自律性.................有時見完呀kk...返黎睇返自己個衰仔..........................真係..........     

我真係好中意女呀~~~~~~~~~~~~~~~

不過我絶對唔會再生架喇...........
heiheikeikei 寫道:
親愛的....

果然係我的親愛......我係kk未出世就已經係
e+就必然𠻹喇, kk真係乖好多㗎!!!   

> 你教仔...真係會有d難度.......
- 所以中間有段時間我兩公婆勁唔對口!!![quote]
Huisys 寫道:
親愛的.............若果你爺偏埋個仔度......你教仔...真係會有d難度........老實講..比我必定會偏埋kk度~~
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1026#
發表於 07-6-29 00:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

我唔覺A仔有咩唔乖呀, 你做咩咁話佢呀

Rank: 6Rank: 6


8185
1027#
發表於 07-6-29 01:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

好咗好多....我未生kk時,我好似個寡婦, 我唔洗做嘅時間佢通通要做....點叫呀......公眾假期有時都會有堂㗎 ........

佢改咗好多.....之前比你撞到都係 hi & bye 咋!
cheungmp 寫道:
hhkk,

咁你要 train 吓佢d social skill.....我老爺之前都好怕醜, 不過為左阿仔....佢機乎所有 function 都出現   

Rank: 6Rank: 6


8980
1028#
發表於 07-6-29 01:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

>請問幾時知下年邊班架

唔記得,因為一路無留意。
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1029#
發表於 07-6-29 01:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我唔洗做嘅時間佢通通要做>>>好明白...我未生e仔嗰陣, 我老爺返埋通宵, 試過24小時都未放工, 我幾驚佢返工嗰陣自己一個係屋企生仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1030#
發表於 07-6-29 01:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

噢~~~應該問吓 Ben 太     
Ben2003 寫道:
mp,

>請問幾時知下年邊班架

唔記得,因為一路無留意。

Rank: 5Rank: 5


4515
1031#
發表於 07-6-29 01:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉..你話佢好曳又唔係...之不過係..唔得人中意囉....性格有d古怪..要求高(只限對人..對自己要求勁低)..勁yim占....唔顧人感受...長期處於呆滯狀態...講極冇反應..對人冇咩感情.....淨係顧住自己...總之個人好麻煩........................唔想數太多,寫住咁多先
cheungmp 寫道:
hs,

我唔覺A仔有咩唔乖呀, 你做咩咁話佢呀

Rank: 6Rank: 6


8185
1032#
發表於 07-6-29 01:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的....

我係kk未出細我就偏女㗎喇!!!
可能天生....可能由未出細聽阿媽鬧得多...
kk真係乖....佢只係輸比阿哥讀書記性同聰明
係哩一刻,中係無得彈

我算好彩,我個兩件係唔打交......都仲要相親相愛(我都安慰)

生兩個時間真係.....      +


唔好話你,我有時都諗,乜hh 同 kk咁大分別嘅....都係咁教啫!
Huisys 寫道:
親愛的,

咁kk真係好得人鐘意...點會咁細個已經咁善解人意..又咁好脾氣同咁好自律性.................有時見完呀kk...返黎睇返自己個衰仔..........................真係..........     

我真係好中意女呀~~~~~~~~~~~~~~~

不過我絶對唔會再生架喇...........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1033#
發表於 07-6-29 01:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

邊有人咁話自己個仔架....係其他人眼中, A仔好唔錯架....起碼佢d同學都好鐘意佢, e仔最想同佢一班...

黎....寫吓佢d優點
[quote]
Huisys 寫道:
唉..你話佢好曳又唔係...之不過係..唔得人中意囉....性格有d古怪..要求高(只限對人..對自己要求勁低)..勁yim占....唔顧人感受...長期處於呆滯狀態...講極冇反應..對人冇咩感情.....淨係顧住自己...總之個人好麻煩........................唔想數太多,寫住咁多先

Rank: 5Rank: 5


4515
1034#
發表於 07-6-29 01:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

同埋最重要ge係.........你要比好多心血同精神教佢...比自由佢係唔得ge...其實我都想懶d...比多d空間佢..放手比佢自己做/自己跟...........但...佢大部份野都唔上心..成日要催要話住佢...冇人昅住就偷雞摸狗.....講佢又唔聽..教佢又唔睇..............唉..搞到我成日都好勞氣...............因為佢會睇人黎"盒"...老爺同奶奶同佢講野佢當佢地唱歌同耳邊風..吓吓都要我黎跟...我覺得好攰.................

Rank: 6Rank: 6


8185
1035#
發表於 07-6-29 01:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我係自己入院(call細佬去e院等我)
同我生兩個,我老公同我去個"一次"睇e生咋  

第二個出院時,係自己埋單call阿妹嚟.

咁你話我係咪似寡婦  
cheungmp 寫道:
hhkk,

我唔洗做嘅時間佢通通要做>>>好明白...我未生e仔嗰陣, 我老爺返埋通宵, 試過24小時都未放工, 我幾驚佢返工嗰陣自己一個係屋企生仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1036#
發表於 07-6-29 01:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

之前睇過一篇報導係咁講 : 通常第一個係聰明d.....

Rank: 6Rank: 6


8185
1037#
發表於 07-6-29 01:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

你好似個怨婦咁呀.....好好笑.......
Huisys 寫道:
唉..你話佢好曳又唔係...之不過係..唔得人中意囉....性格有d古怪..要求高(只限對人..對自己要求勁低)..勁yim占....唔顧人感受...長期處於呆滯狀態...講極冇反應..對人冇咩感情.....淨係顧住自己...總之個人好麻煩........................唔想數太多,寫住咁多先

Rank: 5Rank: 5


4515
1038#
發表於 07-6-29 01:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉..你唔知架喇...mp,一家唔知一家事...你睇到ge係表面ge佢咋...若果你真係想了解佢..不如我擺低佢一日比你湊吖..或者你會睇到佢真實ge一面........

我日日對住佢..你估佢咩料我唔知咩..........

優點呀........................um....你比少少時間我諗吓......
cheungmp 寫道:
hs,

邊有人咁話自己個仔架....係其他人眼中, A仔好唔錯架....起碼佢d同學都好鐘意佢, e仔最想同佢一班...

黎....寫吓佢d優點
[quote]
Huisys 寫道:
唉..你話佢好曳又唔係...之不過係..唔得人中意囉....性格有d古怪..要求高(只限對人..對自己要求勁低)..勁yim占....唔顧人感受...長期處於呆滯狀態...講極冇反應..對人冇咩感情.....淨係顧住自己...總之個人好麻煩........................唔想數太多,寫住咁多先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1039#
發表於 07-6-29 01:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

睇番阿 Ben 哥嘅心得...
Ben2003 寫道:
唔係潤.....

我意思係我都嘔唔少者.......


教囝,有些時候會俾佢激到嘔血,
有人嘔得多,有人嘔得少,
但係.....唔會有人唔使嘔....

Rank: 5Rank: 5


4515
1040#
發表於 07-6-29 01:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的,

老實講..比我會忍唔住喊............   

我唔係好堅強架咋
heiheikeikei 寫道:
mp,

我係自己入院(call細佬去e院等我)
同我生兩個,我老公同我去個"一次"睇e生咋  

第二個出院時,係自己埋單call阿妹嚟.

咁你話我係咪似寡婦   [quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,

我唔洗做嘅時間佢通通要做>>>好明白...我未生e仔嗰陣, 我老爺返埋通宵, 試過24小時都未放工, 我幾驚佢返工嗰陣自己一個係屋企生仔
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖