關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
1001#
發表於 07-6-4 15:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tokyleung:

其實tko區的小學都好平均的, 只不過有少數特別多人鍾意, 比我再揀都係首選以下的

將軍澳天x教
宣x
保良局馮x
保良局黃x樹
港澳信x會

其實每年臨到將近選小學時, 好多小學都會開辦小一講座, 比家長了解佢地學校辦學理念, 而我個人經驗, 真係要盡量抽空親身去了解, 除非個d你跟本無想過會入去讀個d例外, 所以我舊年都睇左好多間, 仲會拎本簿去寫低學校0既特式, 等自己記得每間小學0既唔同之處及過人之處.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


3822
1002#
發表於 07-6-4 16:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Rank: 4


988
1003#
發表於 07-6-4 16:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Rank: 4


988
1004#
發表於 07-6-4 16:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng


好野 呀       好尊業既分析
完全同意你既分析.

tokyleung:
9月份就有好多小學有簡介會,你到時心儀邊幾間就去聽
簡介會,會明白間小學既理念,再作出選擇
95區真的有好多都好平均,但要留意小學有無縮班.

Rank: 5Rank: 5


3822
1005#
發表於 07-6-4 16:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO,

我住茵怡呀!我鐘意佢係拔尖補底同用普通話教中心,希望冇選擇錯啦!

MIHOLO 寫道:
mkwok

我仔仔派到聖安德肋小學, 妳是否住調景嶺 ?
我居住廣明比較遠, 聽妳說都不錯 !

Rank: 4


598
1006#
發表於 07-6-4 17:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

謝謝你寶貴既意見, 我無睇錯你小朋友應該派左梁潔華?? 希望將天你叩門成功啦.

yeeli,
thanks for your info叫我留意9月各校既簡介會.

如果遲D有嘜選校難題再同你地請教啦. 因為自己都心大心細, 好多學校都好平均, 其實我個囡都係係區外讀緊 k2, 真係驚到時有嘜差池.
:-D

Rank: 3Rank: 3


280
1007#
發表於 07-6-4 17:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeelI & alkyng

我都想6年後仔仔讀男校, 那間都可以只要是男校便可了   

我老公去排隊 NO.70 不過他取到結果時我人在黃X樹門口
及前往將天取後備表   
我一人取了全部, THKS YEELI 我星期日已交了.

Rank: 4


988
1008#
發表於 07-6-4 21:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

6年後都唔知邊間中學好,我地心急咗,,,,哈哈
   等你地好消息呀.

Rank: 4


988
1009#
發表於 07-6-4 21:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tokyleung

你隋時都可以嚟傾計架.     

Rank: 2


36
1010#
發表於 07-6-4 21:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02 寫道:
hinhin_mama & cmts

我個女都係入東華呀,但我係第一次已選佢入了的,係呢八下想知你o地係放佢係第幾志願o架


東華=My 6 choice.   

Rank: 5Rank: 5


2422
1011#
發表於 07-6-4 21:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

咁你聽日係唔係第一時間去註冊呀 , 我或者會後日先去, 反正我都唔急, 唔想同人迫 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1012#
發表於 07-6-4 21:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hinhin_mama
你第六choice入,我就放東華第三志願,因為佢校舍都幾好,你頭三志願係邊間呢??

Rank: 4


988
1013#
發表於 07-6-4 21:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
我都唔想同人迫,所以下午去註册,送仔仔返學跟住去囉,
我重要同MIHOLO八下面試消息,希望收到風,幫倒佢啦,
  

Rank: 5Rank: 5


1150
1014#
發表於 07-6-4 21:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hinhin_mama ,

你都唔使 呀,其實東華之前果一年都係要叩門入o架,因我之前有去觀校,同d家長傾既時知,我之前一心都唔係選佢o架,後來都係觀完校,又同d老師及家長傾後才轉馱選佢既!其實mak kit man對仔女都係呢間讀o架!
你等閒可上去佢o地既網址睇下佢o地校長寫既野,同埋d家長對校長既口啤都好好o架!

其實今年我o地可能真係少小朋友,所以以往好似信義都係要叩門,但今年又係選佢較後既都入到

我就第一轉已選定了,係呢?甘你仲讀唔讀呢間?定係去叩門呢?

Rank: 5Rank: 5


1150
1015#
發表於 07-6-4 21:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
hinhin_mama
你第六choice入,我就放東華第三志願,因為佢校舍都幾好,你頭三志願係邊間呢??


係啦,我都想八下甘你o地頭果d志願係咩呀?

Rank: 4


988
1016#
發表於 07-6-4 22:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02
我第一係馮晴,第二係將循,第三係東華,
我就入咗馮晴囉.
其實我地幼稚園好多個都入第一志願,真係好好彩.
不過佢地入黃X樹,田家炳,明道,

Rank: 2


36
1017#
發表於 07-6-4 23:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

點解好似冇咩人入宣基既??

Rank: 5Rank: 5


2641
1018#
發表於 07-6-4 23:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

多口問問大家:那天去領取小一派位通知書時有沒有聽黃xx的校長說過話無論如何我地都一定要去所派的小學註冊留位先;然後可以即場問該小學取回小一註冊証???   

Rank: 2


36
1019#
發表於 07-6-4 23:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02 寫道:
[quote]
yeeli 寫道:
hinhin_mama
你第六choice入,我就放東華第三志願,因為佢校舍都幾好,你頭三志願係邊間呢??


係啦,我都想八下甘你o地頭果d志願係咩呀?[/quote]

My 1st choice = 馮晴, 2nd = 第二將循, 3rd = 黃X樹, 4th = TKO Catholic, 5th = 宣基.

I prepare to 'knock door' tomorrow, Lam Tin Methodist & 將循.

Rank: 5Rank: 5


2422
1020#
發表於 07-6-4 23:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

csy_janice:

我有位表妹佢入左宣基呀, 仲係第一志願入的
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖