關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1001#
發表於 07-4-27 23:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

i see~

駐校社工,間唔中會搵d同學傾下計,
去佢度玩下。

Rank: 4


506
1002#
發表於 07-4-27 23:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我剛剛問 Alki 係咪有社工叫佢去玩,佢好似唔知發生嘜嘢事,仲問我社工係嘜,激死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1003#
發表於 07-4-27 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

  
alki 咁夜未訓?
佢地唔係叫做社工,
好以叫黃姑娘 唔係好記得o忝..

Rank: 5Rank: 5


1178
1004#
發表於 07-4-27 23:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔係黃姑娘,係陳姑娘至o岩!

Rank: 4


506
1005#
發表於 07-4-29 00:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs & kittymummy,
今日見家長OK嗎?老師對thomas & kitty 有何comment?

Rank: 5Rank: 5


3218
1006#
發表於 07-4-29 12:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

見左家長拉. 都OK. 全班12, 全級53,有d進步.我問老師佢在學校有無同人傾計,發夢..etc. 老師竟然話無,上堂亦都好留心,主動答問題,無上學期咁怕羞. 老師話feel 到佢返學好開心. 我都覺得佢好鍾意呢間學校!  

Rank: 5Rank: 5


1178
1007#
發表於 07-4-30 08:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

thomas 全班4, 全級26.

非常之意外,因為佢中文有份paper得7x, 英文average得8x. 老師話佢份maths 做得很好,因為今次maths 好深, 好多同學得7x, 所以佢maths 拉高番d分。但老師話中文寫作就跌晒眼鏡,因thomas 寫作一向好好,但唔知點解test咁測,中話佢好粗心大意。

除成績外,學習方面很好,好肯動腦筋,諗嘢比較古怪,但有d脾氣及固執,幸好都可以控制到,但口服心不服。 同埋佢成日為好小事投訴同學,淨係家長日前一天,都投訴了幾次,但老師話一定理會佢d投訴。總知佢日日都有d嘢發生喎!

Rank: 4


506
1008#
發表於 07-4-30 16:04 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
Thomas 好勁呀! Keep on!!其實,Mahts 同常識D分好緊要,如果呢兩科D分一X2,就將個成績拉高晒!而Alki就係一個被拉低的例子。唔知其他小學係咪都係咁計分嘅呢?

[quote]
2fungs 寫道:
thomas 全班4, 全級26.

非常之意外,因為佢中文有份paper得7x, 英文average得8x. 老師話佢份maths 做得很好,因為今次maths 好深, 好多同學得7x, 所以佢maths 拉高番d分。但老師話中文寫作就跌晒眼鏡,因thomas 寫作一向好好,但唔知點解test咁測,中話佢好粗心大意。

除成績外,學習方面很好,好肯動腦筋,諗嘢比較古怪,但有d脾氣及固執,幸好都可以控制到,但口服心不服。 同埋佢成日為好小事投訴同學,淨係家長日前一天,都投訴了幾次,但老師話一定理會佢d投訴。總知佢日日都有d嘢發生喎!

Rank: 4


506
1009#
發表於 07-4-30 16:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty今次都好好,加油!! kitty 平時好似都唔多出聲,都主動答問題,叻!老師話Alki 上堂依然自己做自己嘢,有時,extra 比D exercise 佢地做,alki 永遠唔會交,只交功課,又唔會主動答問題,懶鬼!

Rank: 5Rank: 5


1178
1010#
發表於 07-4-30 23:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, angeshwh

請問你地點樣訓練囡囡自已收拾?

thomas 連續2日唔見中文書,1日手冊 及 1日手冊+餐具。
每日個書包都有好多紙屑,d 功課回條又縐又爛,永遠唔放入功課袋,我教都冇晒符o勒....
好煩!!!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1011#
發表於 07-5-1 11:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實我個囡囡在出面比較靜, 平時真係都唔多出聲. 但返到屋企就吾同晒. 好多嘢講,鍾意同我吹下水,講下呢個,講下果個.
真係個口水婆.....

agneshwh 寫道:
kittymummy,
kitty今次都好好,加油!! kitty 平時好似都唔多出聲,都主動答問題,叻!老師話Alki 上堂依然自己做自己嘢,有時,extra 比D exercise 佢地做,alki 永遠唔會交,只交功課,又唔會主動答問題,懶鬼!

Rank: 5Rank: 5


1178
1012#
發表於 07-5-1 22:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

請問後日英文dict 範圍係未 rev. 28, 29 & 30?
thanks.

kittymummy,
我而家仲未知道邊個係kitty

Rank: 5Rank: 5


3218
1013#
發表於 07-5-1 22:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾知呢. 但係星期一無默REV 28,29...

Rank: 5Rank: 5


1178
1014#
發表於 07-5-1 23:57 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

但係thomas 話rev 28 & 29 默o左喎!
聽日默rev 30.

Kittymummy 寫道:
吾知呢. 但係星期一無默REV 28,29...

Rank: 4


506
1015#
發表於 07-5-2 18:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
妳試吓罰佢,如:唔見嘢或D嘢唔tidy就扣零用/冇得玩心愛嘅toy,試吓work 唔work?

[quote]
2fungs 寫道:
kittymummy, angeshwh

請問你地點樣訓練囡囡自已收拾?

thomas 連續2日唔見中文書,1日手冊 及 1日手冊+餐具。
每日個書包都有好多紙屑,d 功課回條又縐又爛,永遠唔放入功課袋,我教都冇晒符o勒....
好煩!!!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1016#
發表於 07-5-3 08:40 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我罰佢冇零食帶返學校,唔準玩玩具一week,但唔work。

Rank: 5Rank: 5


1178
1017#
發表於 07-5-4 09:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

尋日'興'過頭,撕爛咗亞仔本閱讀紀錄
唔知老師會唔會鬧...
係未寫張便條貼上去向老解釋好d呢?!

Rank: 5Rank: 5


3218
1018#
發表於 07-5-4 12:04 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

點解呀! 閱讀紀錄都係功課之一. 你寫張便條話吾見左叫佢再比你,總好過話你撕爛咗. 如果吾係佢又問長問短 (吾係問你, 係問你個仔).

Rank: 5Rank: 5


1178
1019#
發表於 07-5-4 12:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
太激氣嘛! 我個書包亂到成個'乞兒'袋咁款...
我每日放工煮飯吃飯跟住湊住個二仔,幫thomas對功課,
有時push佢溫下黙書,叫佢自佢執書包、筆盒。
日日d 筆、rubber、ruler、glue 唔知去晒邊,d 書又死塞爛塞入書包,好似梅菜咁....  
我呢兩日情緒都唔多好,自已呢埋cry,但尋日對住個仔d 自理能力差到咁,一時火滾就出手撕爛本書。

我都想問老師攞過本閱讀冊,但又唔想教佢返學校講大話...
   點樣解話大家先至好下台呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
1020#
發表於 07-5-4 12:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個囡囡之前都係咁. 但有幾日我吾記得帶書, 有時全部功課都無帶, 比老師寫手冊.佢cry左好耐,仲發脾氣. 我真係火都黎. 我同佢講:d嘢吾係我, 你自己本身都有責任double check 下.總之你吾好只意我....我要番工,之後仲要煮飯比你地,樣都係我.你係吾係想做死我? 我好少發脾氣, 可能佢知驚拉.之後佢自己學下執, 都ok.不過都係要睇住佢.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖