關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


251
1001#
發表於 07-11-7 15:07 |只看該作者
剛收到信,收左下午班.
有問題想請教 有在學界的朋友說蘇浙麻麻地,佢話有學生話老師好惡,曾經有體罰tim, 課程古老,而我則覺得學校有d雜, 好似"無掩雞籠"咁, 時刻都有人出出入入, 常見到家傭停留在lobby,還有課室唔開放的, 課室門貼滿紙,一d都望唔到入面的情況.
我個仔讀左N1個幾月, 而家見到套校服就哭, 還說"驚驚", 我真係好心痛. 佢又未識講, 唔知有無比人鬧.
但蘇浙勝在講普通話, 小朋友既語言能力係會好d既.
我亦有朋友係讀緊K2,K3, 佢地就無問題, 唔知係咪我多疑.
請問有無家長有其他comment.

Rank: 5Rank: 5


4411
1002#
發表於 07-11-7 15:11 |只看該作者
check email la.


原文章由 chanshukheung 於 07-11-7 14:56 硐表

十月媽媽,

Thank you very much.  But I not yet receive the PM. Do you mind to e-mail me at [email protected]  again.  Thank you very much.  

Rank: 5Rank: 5


4411
1003#
發表於 07-11-7 15:20 |只看該作者
bobotang,
係架, 好多人都覺得蘇浙麻麻地架, 但你又真係服左佢, 佢每年都收到幾百個學生, 仲要even學期中途有人退學, 都唔駛兩三下手勢, 又會有人插班架喇, 好似上年阿女果班k1咁, 學期中就有個響根德園轉過唻既小朋友插班, 今年k2, 有個小朋友讀到10月31日就退學 (舉家移民), 撞鬼佢, 11月1日就已經有個新同學插班, 真係無野好講!

課程古老係咩意思? 你係指老師既教學方法古老? 定係學校用既書本古老呢?

如果講到學校有d雜, 嗯...都係架, 但如果佢唔"雜", 我呢d全職無聊阿媽, 又點可以經常響課室門口觀察個女既上課情況呢!

佢地d門口封實晒, 就係因為唔想小朋友望到出面d家長 (尤其自己父母) 裝佢地果陣, 會分心, 會牽掛, 會大喊...莫講話你小朋友只係n1, even k1, 阿女上年果班個門口都封足成年呀, 吹漲!

但cankan同joeytcy佢地果班就好喇, 任d家長睇, 不知幾開放! 羡慕到我丫...今年k2, 佢地果班依然好開放, 阿女果班依然好封閉, 不過今年算係好過舊年, 起碼度門有一個小孔畀我照田雞!



原文章由 bobotang 於 07-11-7 15:07 硐表
剛收到信,收左下午班.
有問題想請教 有在學界的朋友說蘇浙麻麻地,佢話有學生話老師好惡,曾經有體罰tim, 課程古老,而我則覺得學校有d雜, 好似"無掩雞籠"咁, 時刻都有人出出入入, 常見到家傭停留在lobby,還有課室唔開 ...

Rank: 4


850
1004#
發表於 07-11-7 17:16 |只看該作者
阿女上一排情緒不穩...可能同佢住表哥去左澳洲讀書有關....無人同佢鬥氣.....時時發人脾死.........打左一獲金金之後..依家正常番好多.....好彩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1005#
發表於 07-11-7 17:17 |只看該作者
十月媽咪,

真係要再次多謝你呀, 你講得好詳細呀 !

剛剛知道寶血收左我個女上午班 .. 依家真係15 16 ..不過, 我諗我都會交左留位費先, 然後再慢慢問人...


原文章由 十月媽咪 於 07-11-7 14:46 硐表
mini1102,
其實今年六七月果陣, 我都有響度講過阿女既情緒問題的, 不過為免要你地搵餐懵, 我簡略講下點解會咁...

我女係屬於乖乖聽書果種, 根據班主任所講, 佢地三位老師都好錫阿女的, 亦因為佢比較乖, 所以被編去 ...

Rank: 5Rank: 5


2729
1006#
發表於 07-11-7 17:35 |只看該作者
十月媽咪,

真的好多謝你詳細解釋蘇浙的要求,又不厭其煩地講你囡囡的情況。

我囝囝是文靜怕醜型,佢其實唔鍾意國際學校D老師咁熱情,當初揀IS,只不過因為人少D,對環境熟D(在那裡玩PLAYGP)同有雙語廣播。明年一定同佢轉番非IS的幼稚園。

蘇浙一班成39人,雖然話有3個老師,但係都好似幾逼。

原文章由 十月媽咪 於 07-11-7 15:07 硐表
yyoo,
乜野1 foot?????? 你係咪想問我維景既管理費幾多錢一呎呀? 其實exactly幾多錢一呎我真係唔太清楚, 因為供樓&管理費都係我佬全權負責, 印象中大約係1.5元一呎!

其實都唔駛太擔心既, 蘇浙有d老師都比較善良的,  ...

Rank: 3Rank: 3


251
1007#
發表於 07-11-7 18:23 |只看該作者

回覆 #1003 十月媽咪 的文章

謝謝十月媽咪的資料.
我都係想轉上午班的, 又想轉校,真係15,16.

Rank: 3Rank: 3


205
1008#
發表於 07-11-8 11:46 |只看該作者
十月媽咪:
非常感謝你詳盡的解釋,
原來學校可以給家長在課室門外偷看. 這樣會比較放心.
不過我會等協恩有結果再作決定.

Rank: 5Rank: 5


4411
1009#
發表於 07-11-9 07:23 |只看該作者
yyoo,
嗱嗱嗱, 我要澄清一樣野先...學校原則上係畀家長響九點前&十一點半後入學校等小朋友放學的, 而呢段時間, 家長可以響課室門外裝下小朋友上堂既情況, 其餘時間理論上係唔入得去的, 不過門口阿叔好熟我, 知我住老遠, 所以畀我提早少少入學校等阿女放學!

至於裝唔裝到又要視乎個別老師點樣處理佢地個課室, 以上年K1F為例, 開學後兩星期, 該班班主任已經大解放, 將所有窗&門的紙全部拎走, 任家長睇; 但以上年K1E果班唻講, 真係撞佢地個鬼, 由開學第一日至學期結束果日, 都係封實晒的, 真係想裝下都裝唔到架, 所以裝唔裝到, 都要睇下你小朋友好唔好彩, 遇唔遇到一個好似上年K1F既班主任, 咁願意畀家長任睇!

預祝你考協恩成功, 當年我女...衰左, 可能真係細女, 佢地無乜興趣! 同埋唔知係咪因為家長坐響小朋友後面, 反而令佢分心, 當年考咁多間, 考協恩既表現係最衰既, 真係嘥氣!

原文章由 yyoo 於 07-11-8 11:46 硐表
十月媽咪:
非常感謝你詳盡的解釋,
原來學校可以給家長在課室門外偷看. 這樣會比較放心.
不過我會等協恩有結果再作決定.

Rank: 5Rank: 5


4411
1010#
發表於 07-11-9 07:25 |只看該作者
bobotang,
睇定d先啦, 不過你小朋友仲細, 你可以兩手準備, 一方面寫信畀學校要求轉上午班, 另一方面又搵定學校, 若然你小朋友響蘇浙真係讀得唔開心, 咁畀完一年時間佢, 發覺都仲係唔ok, 咁至轉校囉!

原文章由 bobotang 於 07-11-7 18:23 硐表
謝謝十月媽咪的資料.
我都係想轉上午班的, 又想轉校,真係15,16.

Rank: 5Rank: 5


4411
1011#
發表於 07-11-9 07:28 |只看該作者
joeytcy,

下? 表哥仔去左澳洲讀書, 咁咪有排都唔返得唻同悠悠玩 & 鬥氣囉...好悶架喎!

話時話, 悠悠放學後有冇課外活動架? 如果佢悶, 你搵d活動畀佢做下, 等佢無咁無聊, 睇下會唔會有d?

畀你笑c, 打佢一鑊金金, 好痛啊!

原文章由 joeytcy 於 07-11-7 17:16 硐表
阿女上一排情緒不穩...可能同佢住表哥去左澳洲讀書有關....無人同佢鬥氣.....時時發人脾死.........打左一獲金金之後..依家正常番好多.....好彩

Rank: 5Rank: 5


4411
1012#
發表於 07-11-9 07:30 |只看該作者
mimi1102,
咦, 寶血係咪好似有埋小學架? 如果係, 係咪直升架? 上午班, 我鍾意呀! 哈哈!

anyway, 如果真係好鍾意蘇浙, 咁你都無計, 點都要交左留位費先架喇, 反正有咁多個月時間畀你慢慢問, 慢慢觀察 (甚至親身入學校觀察), 慢慢考慮, 唔駛心急, 留左位先啦!


原文章由 mimi1102 於 07-11-7 17:17 硐表
十月媽咪,

真係要再次多謝你呀, 你講得好詳細呀 !

剛剛知道寶血收左我個女上午班 .. 依家真係15 16 ..不過, 我諗我都會交左留位費先, 然後再慢慢問人...


...

Rank: 5Rank: 5


4411
1013#
發表於 07-11-9 07:39 |只看該作者
olima,
你地真係唔好咁客氣啦, 唔駛多謝我架, 因為我都好明白你地想知多d, 咁至可以幫小朋友揀間最適合架嘛, 不過你地都唔好淨係聽我講晒, 如果真係好想再了解多d間學校, 你地真係可以搵日走入學校, 逐層逐層觀察下, 睇下小朋友係點上堂架啦, 睇下老師點對d小朋友啦, 睇下學校既環境&活動空間係咪乎合你地要求啦之類, 若然樣樣野都合你地河車喇, 咁至拍板都未遲! (當然留位費要交左先, 咁至可以慢慢諗嘛!)

哈哈, 我個女又係文靜+少許怕醜, 不過佢外型就好成熟, 你囝囝唔鍾意國際學校d老師咁熱情, 我個囡都係一樣, 佢好怕人地一見到佢就又攬又錫又同佢傾偈, 佢會好緊張的, 好搞笑! 而蘇浙既老師, 你可以放心, 一班39人, 佢地真係唔會咁得閒日日攬你一攬, 簡直係impossible! 放心放心!


原文章由 olima 於 07-11-7 17:35 硐表
十月媽咪,

真的好多謝你詳細解釋蘇浙的要求,又不厭其煩地講你囡囡的情況。

我囝囝是文靜怕醜型,佢其實唔鍾意國際學校D老師咁熱情,當初揀IS,只不過因為人少D,對環境熟D(在那裡玩PLAYGP)同有雙語廣播。明年一定同佢轉番 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1014#
發表於 07-11-9 16:09 |只看該作者
十月媽咪,

其實我幫我個女揀四間學校, 其中三間都係有小學同中學, 我就係想懶d, 最壞打算, 如果到時其他學校唔收, 都仲有自己學校可以直升 12月1日會考埋真光同聖大..

我都覺得自己好矛盾, 明知蘇浙對我個女將來是最有用的, 因為普通話連鬼佬都要學, 我唔信佢讀三年都講得唔好普通話, 但係就怕我個女適應唔到傳統教育; 相信寶血會令到我個女讀得開心d...至於真光, 我就睇中佢中學係band 1 (雖然距離佢讀中學仲有十幾年)...

雖然話係選幼稚園, 但係感覺好似响應幫個女決定緊將來條路咁 ..好煩 ~~

原文章由 十月媽咪 於 07-11-9 07:30 硐表
mimi1102,
咦, 寶血係咪好似有埋小學架? 如果係, 係咪直升架? 上午班, 我鍾意呀! 哈哈!

anyway, 如果真係好鍾意蘇浙, 咁你都無計, 點都要交左留位費先架喇, 反正有咁多個月時間畀你慢慢問, 慢慢觀察 (甚至親身入學 ...

[ 本文章最後由 mimi1102 於 07-11-9 16:10 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


205
1015#
發表於 07-11-9 22:21 |只看該作者
十月媽咪:
想問吓當年協恩怎樣考你囡囡. 問了什麼問題.
因我囡囡快考了, 有些緊張呢.
原文章由 十月媽咪 於 07-11-9 07:23 硐表
yyoo,
嗱嗱嗱, 我要澄清一樣野先...學校原則上係畀家長響九點前&十一點半後入學校等小朋友放學的, 而呢段時間, 家長可以響課室門外裝下小朋友上堂既情況, 其餘時間理論上係唔入得去的, 不過門口阿叔好熟我, 知我住老 ...

協恩

Rank: 1


19
1016#
發表於 07-11-10 09:23 |只看該作者
你好!小女都被蘇浙和寶血收了上午班。但不知如何選擇好, 本人是不想女兒入私立小學和不懂國話,不知應否入蘇浙。也不知道不入蘇浙小學,可派那幾間小學呢?

請有經驗的家長指點.謝謝

Rank: 5Rank: 5


4411
1017#
發表於 07-11-11 17:42 |只看該作者
mimi1102,
當年我幫個女考左九間, 六間上午班, 兩間REJECT, 一間WAITING, 唔理果三間唔收既, 淨係睇番果六間, 我地都好頭痛...但我隻佬就懶係好明智咁, 做左最後一個決定, 而佢既決定, 亦都算係幫個女揀左一條合適既路! 因為個女越大, 我地發覺, 傳統學校係適合佢既! 而當年我佬其中一個POINT亦都係話...蘇浙強普通話, C唔信個女響度讀三年會連一句普通話都唔識講! 而事實上, 雖然個女返到屋企無SHOW下QUALI畀我地睇, 但每當佢間揭性表演下果陣, 我地知道佢其實響不知不覺間, 已經識左好多普通話既詞語, 只係個衰女成日都話: 你地識聽廣東話啦, 咁駛乜同我地講普通話啫! 吹漲!

所以如果你話你心目中真係好重視普通話既, 講真, 真係別無他選的! 但如果你話我想個女讀書讀得好開心既...其實呢樣野好睇小朋友性格的, 有D小朋友本身係開朗既, 佢去邊度讀, 佢都會讀得開心, 相反, 有D小朋友係好執著既, 係唔鍾意返學讀書畀人管既, 佢去到邊度都會讀得唔開心的! 所以要睇你想要D乜喇!

話時話, 聖大即係邊間呀? 真光我當年都想幫個女考, 但因為佢係細女, 要遲一年至考得, 所以無考到! 但到考小學果陣, 我都會試下同佢考, 話晒佢地既中學係BAND 1嘛!



原文章由 mimi1102 於 07-11-9 16:09 硐表
十月媽咪,

其實我幫我個女揀四間學校, 其中三間都係有小學同中學, 我就係想懶d, 最壞打算, 如果到時其他學校唔收, 都仲有自己學校可以直升 12月1日會考埋真光同聖大..

我都覺得自己好矛盾, 明知蘇浙對我個女將 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1018#
發表於 07-11-11 17:48 |只看該作者
yyoo,
唔駛咁緊張, 考協恩...講真...都唔輪到我地緊張喇, 事關到時你坐響個女後面, 只可以離遠睇住佢點回答老師d問題, 佢就算唔識, 你都幫佢唔到既, 所以考協恩...平常心啦!

當年去到學校, 入到課室, 就等分流...父母可以陪小朋友入課室面試, 但父母唔可以響個女隔離, 只可以坐響離小朋友約五呎既坐位上...當時考左乜呢...我印象中要砌圖...要認顏色 (老師會叫佢地去邊度邊度, 拎個乜野顏色既汽球畀佢), 要數數目 (老師畀左d廚房玩具佢, 響佢玩緊途中, 會要求佢拎幾多隻碟畀老師, 當時阿女啱啱兩歲無耐, 我都未教佢數數目, 真係衰硬), 好似係要過呢三關, 而阿女就衰左數數&砌圖...講真, 兩歲人仔要砌圖...在我唻講...真係開玩笑! 考完都已經知道衰硬, 所以我都...

原文章由 yyoo 於 07-11-9 22:21 硐表
十月媽咪:
想問吓當年協恩怎樣考你囡囡. 問了什麼問題.
因我囡囡快考了, 有些緊張呢.
協恩

Rank: 5Rank: 5


4411
1019#
發表於 07-11-11 17:53 |只看該作者
cheung媽媽,

寶血小學好似係咪私立架? 我印象中好似係私立架, 係嘛?

我淨係可以肯定咁話畀你知, 蘇浙小學都係私立架! 如果你想小朋友強普通話, 咁當然係揀蘇浙啦, 但如果你係考慮小學既, 咁蘇浙就係私立小學喇!

至於蘇浙派位派成點, 真係唔清楚喎! 我淨係知, 小學派位係跟地址, 唔係跟幼稚園成績既, 派去邊亦視乎你揀邊d小學唻考or唻派位架!所以其實無論你揀邊間幼稚園, 你小朋友響幼稚園既成績, 都唔會影響派位結果, 因為津貼學校派位, 係講運氣多過讀成績! 除非你諗住會幫小朋友考私立小學or直資小學, 咁就當然要有張好好睇睇既成績表or評估表啦! 否則, 其實無乜所謂啊!



原文章由 Cheung媽媽 於 07-11-10 09:23 硐表
你好!小女都被蘇浙和寶血收了上午班。但不知如何選擇好, 本人是不想女兒入私立小學和不懂國話,不知應否入蘇浙。也不知道不入蘇浙小學,可派那幾間小學呢?

請有經驗的家長指點.謝謝 ...

Rank: 4


850
1020#
發表於 07-11-12 20:54 |只看該作者
係呀...表哥起碼要3年後先返.......甘阿女咪玩skype囉.....今晚佢重係SKYPE到開左房invite我地入去....成班親戚連表哥一切傾....HAHA...不過我地今次無用咪講野....只係打字...佢剩係係度打表情符號同YES...NO...我咪順便打D加數比佢計......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖