- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
mimi1102,
當年我幫個女考左九間, 六間上午班, 兩間REJECT, 一間WAITING, 唔理果三間唔收既, 淨係睇番果六間, 我地都好頭痛...但我隻佬就懶係好明智咁, 做左最後一個決定, 而佢既決定, 亦都算係幫個女揀左一條合適既路! 因為個女越大, 我地發覺, 傳統學校係適合佢既! 而當年我佬其中一個POINT亦都係話...蘇浙強普通話, C唔信個女響度讀三年會連一句普通話都唔識講! 而事實上, 雖然個女返到屋企無SHOW下QUALI畀我地睇, 但每當佢間揭性表演下果陣, 我地知道佢其實響不知不覺間, 已經識左好多普通話既詞語, 只係個衰女成日都話: 你地識聽廣東話啦, 咁駛乜同我地講普通話啫! 吹漲!
所以如果你話你心目中真係好重視普通話既, 講真, 真係別無他選的! 但如果你話我想個女讀書讀得好開心既...其實呢樣野好睇小朋友性格的, 有D小朋友本身係開朗既, 佢去邊度讀, 佢都會讀得開心, 相反, 有D小朋友係好執著既, 係唔鍾意返學讀書畀人管既, 佢去到邊度都會讀得唔開心的! 所以要睇你想要D乜喇!
話時話, 聖大即係邊間呀? 真光我當年都想幫個女考, 但因為佢係細女, 要遲一年至考得, 所以無考到! 但到考小學果陣, 我都會試下同佢考, 話晒佢地既中學係BAND 1嘛!
原文章由 mimi1102 於 07-11-9 16:09 硐表 
十月媽咪,
其實我幫我個女揀四間學校, 其中三間都係有小學同中學, 我就係想懶d, 最壞打算, 如果到時其他學校唔收, 都仲有自己學校可以直升 12月1日會考埋真光同聖大..
我都覺得自己好矛盾, 明知蘇浙對我個女將 ... |
|