關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
1001#
發表於 07-5-5 17:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地抽中再造紙班喎!但唔係叻仔架!
kwok330 寫道:
好耐冇上BK,各位基顯家長好嗎?

其實唔止功課要反映下.....
我覺得d凡要抽籤的活動都要反映下...次次都咁巧合....
名列前芧及班長級學生一定一定抽到....
乖學生要錫...完全明白...亦都應同....
唉...但唔駛次次都咁偏心....年多了...我囡無一樣抽到
抽籤都係想公平d姐....但係就口是心非...一d都唔公平


[quote]
Xiao-K 寫道:
請一定要同學校反映呀!我們昨天都很多野做,又要溫英黙和明天的中黙,有時想可不可以轉回半日制呀?

[/quote]

Rank: 3Rank: 3


286
1002#
發表於 07-5-5 18:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa.....
咁herman真係lucky   ....
herman係米班長級人馬 :idea:
只要真係公平...無都會樂意接受 !
我女果班考頭個幾名同學....唔通養左鬼仔 ...
次次都有份   

hermanpapa 寫道:
我地抽中再造紙班喎!但唔係叻仔架!



Rank: 3Rank: 3


286
1003#
發表於 07-5-5 18:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

thanks hermanpapa.....
無溫postes....cha屎   

hermanpapa 寫道:
Kwok,

雪文亞仔係基法同學仔。    [quote]
kwok330 寫道:
hi雪文..
你有小朋友讀基顯及安怡??我細女5月剛插入N班...得閑多d請教下你先...hehhhe
[/quote]


Rank: 5Rank: 5


2977
1004#
發表於 07-5-5 23:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢不是班長,成績中等。但好多問題和好動,可能怕佢煩啦!不過上次個英文班都抽不中。可能一級成200人,機會細D,但有人常中,就有些太好運了?   
kwok330 寫道:
hermanpapa.....
咁herman真係lucky   ....
herman係米班長級人馬 :idea:
只要真係公平...無都會樂意接受 !
我女果班考頭個幾名同學....唔通養左鬼仔 ...
次次都有份   

[quote]
hermanpapa 寫道:
我地抽中再造紙班喎!但唔係叻仔架!

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
1005#
發表於 07-5-5 23:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

雪文多數係油塘家長站打躉,佢細女好似係安怡。
[quote]
kwok330 寫道:
thanks hermanpapa.....
無溫postes....cha屎   

[quote]
hermanpapa 寫道:
Kwok,

雪文亞仔係基法同學仔。    [quote]


151
1006#
發表於 07-5-7 17:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地想學畫畫,但抽唔中。

Ah Kowk, 5月20日我們一家三口到。

Rank: 4

醒目開學勳章


665
1007#
發表於 07-5-11 18:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hello, everybody, 請問基顯是否普通話教中文的?幾年班開始?我可能快加入你們的大家庭了

Rank: 4

醒目開學勳章


665
1008#
發表於 07-5-11 18:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

仲想問吓英文水平如何?你們的小朋友讀了一段日子,覺得學校overall 來說好嗎?Thx.

Rank: 5Rank: 5


2977
1009#
發表於 07-5-12 12:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

一年級教基本,二年級用普通話教。
春卷 寫道:
Hello, everybody, 請問基顯是否普通話教中文的?幾年班開始?我可能快加入你們的大家庭了

Rank: 5Rank: 5


2977
1010#
發表於 07-5-12 12:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

英文都OK啦!整體印象不錯,功課不多![quote]
春卷 寫道:
仲想問


151
1011#
發表於 07-5-12 16:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

今早係我地大廈攞咗份生活區報"Take me home",有quote你係BK到,同JoannaLee講點解選油塘基顯既post喎!

小K媽咪


151
1012#
發表於 07-5-12 17:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

2年級起用普通話教中文,最初都很担心,原來小朋友係適應力很強,冇問題既!但溫黙書時我盡量用普通話幫佢黙,當然我囡有時會話我唔岩音啦!

Rank: 5Rank: 5


2977
1013#
發表於 07-5-12 20:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

只是經驗分享而已,大家都知我不會踩其他學校,我只希望小孩找到合適本身個性的小學,愉快學習。
我相信李少鶴校長的理念,同樣也是神把小孩帶去油塘基顯的。
[quote]
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

今早係我地大廈

Rank: 4


845
1014#
發表於 07-5-13 13:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我覺得英文都係唔够.同班水平相差太遠.

Rank: 2


93
1015#
發表於 07-5-15 13:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, KSW

讀津貼學校沒辦法, 我都覺得同班水平是有差距, 唯有自己加給小朋友.

Rank: 4

醒目開學勳章


665
1016#
發表於 07-5-18 17:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

謝謝你們的解答。

Rank: 4

醒目開學勳章


665
1017#
發表於 07-5-18 17:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

JoannaLee 寫道:
Hi, KSW

讀津貼學校沒辦法, 我都覺得同班水平是有差距, 唯有自己加給小朋友.


有NET 不是英文好D嗎?我上網睇D info,好似仲有phonics 教 tim。Is that right?

Rank: 4

醒目開學勳章


665
1018#
發表於 07-5-18 17:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

唔好意思,仲想問   :平時花得多唔多時間做親子功課,資料搜集之類?many thanks.

Rank: 5Rank: 5


2977
1019#
發表於 07-5-19 20:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

每間學校都有NET,英文高低,好視乎環境。Phonics是有教,和幼稚園時差不多。因各學生程度不一,打底是很重要一環。
春卷 寫道:
[quote]
JoannaLee 寫道:
Hi, KSW

讀津貼學校沒辦法, 我都覺得同班水平是有差距, 唯有自己加給小朋友.


有NET 不是英文好D嗎?我上網睇D info,好似仲有phonics 教 tim。Is that right?[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
1020#
發表於 07-5-19 20:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有一定數量,但在合理泛圍,電腦應用機會很多。
春卷 寫道:
唔好意思,仲想問   :平時花得多唔多時間做親子功課,資料搜集之類?many thanks.
‹ 上一主題|下一主題