關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 2


99
1001#
發表於 06-10-26 22:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

知道了!但個仔今天沒有圈出生字, 不知第4個是甚麽?

Rank: 4


588
1002#
發表於 06-10-26 22:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1003#
發表於 06-10-26 22:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
其實小朋友,都係你睇我好、我睇你好。
我見咁多小孩即使在別人面前好乖,實則在家都是.......
更何況我個在別人面前都唔係乖既呢.......

露絲 寫道:
2000,
唉..........如果個仔是好的話, 就唔洗要參加啦. [quote]
2000 寫道:
我都希望有得參加,唔知老師是否經已揀選了人?

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

這個小組是 :
提高學生的自我行為管理能力.
目的 1) 提升學生自我行為管理能力
        2) 幫助學生建立良好的常規
唔知係唔係我個仔弱d, 所以有得參加呢?
<全免>  10人經老師推薦
10/11-15/12 逢星期五
3:00 - 4:30[quote]
[/quote]

Rank: 4


588
1004#
發表於 06-10-26 22:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

第四個係 ~ 整潔  

Rank: 3Rank: 3


210
1005#
發表於 06-10-26 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔好意思,你們講緊既係咩cd?如果啱既,我都想要......唔該

露絲,
你仔仔以前讀馬鞍山靈幼,你覺得間學校好嗎?
若果靈幼和合一堂比較那間會好d?


露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

你問下有冇人想copy? 你copy先, 如果有人要你未再copy比佢地囉..

頭條日報       kick p.27

事源上年11月靈幼家教會舉辦旅行, 我和2兒子未在那裡踏單車囉....hehehehe

早知化靚個妝出街啦.....hahaha
[quote]



Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我冇頭條呀, 所以睇唔到, 點解會登左妳 d 相既 ?

d 碟收到喇, 係咪淨係俾 ilovehinhin 一個定係 ? 仲有冇人想要呀 ?

Matthew 媽咪
   [/quote]

Rank: 4


588
1006#
發表於 06-10-26 23:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

講緊張 CD 係 Math boy, 不過我未睇係乜, 下個禮拜一俾妳有冇問題   

Rank: 3Rank: 3


313
1007#
發表於 06-10-26 23:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都想要Math boy, 可否copy比我? Thanks.

Rank: 4


588
1008#
發表於 06-10-26 23:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

冇問題,  下個禮拜一俾妳仔仔,   妳終於買左部新電腦喇 !


434
1009#
發表於 06-10-26 23:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


313
1010#
發表於 06-10-26 23:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我成日都唔記得問你一件事, 現在有了新電腦, 終於想起時就可即時問妳, 事原係上星期六的家教會辦的講座, 我見到個name list有Matthew個名, 但唔見你地出席, 係唔係忘記了呀?

Rank: 4


588
1011#
發表於 06-10-26 23:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

本來諗住出席個家教會辦的講座, 因為仔仔之後都要參加課外活動, 不過個幾日我病左, 食左藥個朝訓到唔知醒, 所以咪冇出席 law, 係呢, 講過 d 咩呀 ?

係呀, 依家妳有電腦, 記住做每日一篇喇, 我仔仔晚晚都 check 住妳話妳仔仔又唔做每日一篇架 !    

Rank: 3Rank: 3


313
1012#
發表於 06-10-26 23:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

係呀, 我終於都買咗部新電腦喇! 真係肉都赤埋, 唔買又唔得, 要比個仔做功課. 無電腦用已經蝕咗七八個月寬頻費用.

Rank: 3Rank: 3


313
1013#
發表於 06-10-27 00:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪.

個講座大約係講點樣玩icq 及msn, 不過個講者講得麻麻, 講到超哂時但又唔入題, 所以有啲家長都走先.

聽晚都要開始叫子軒做每日一篇喇, 如果唔係分數就落後了!

All Mum,

妳地有無訂英文每日一篇? 我同事叫我唔駛訂, 因為英文每日一篇情度好深, 跟本小一生唔會識做, 都係家長自己做番, 佢叫我唔好嘥錢喎! 你點睇?

Rank: 4


554
1014#
發表於 06-10-27 01:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

00adafan,

你個囡囡好似在1c班見過, 你個囡是否在馬循讀呀?

又好似在幼稚園見過, 是否"媽"生姊妹呀? 亞心亞同?

(八一下ja)
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1015#
發表於 06-10-27 02:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

人地話合一堂幾好, 但我冇見過.  我只接觸過靈幼及保幼, 但靈幼唔會禁易比你睇得出佢地既能力架, 正如我細仔讀咗唔夠2年(因插班), 我都未肯定佢既能力, 但一上到馬循, 我就見到佢既超能力啦!  所以靈幼時只可靜觀其變.  (聽聞靈幼出的小朋友, 個腦是活的.)  因為我大仔在保幼出身, 初時係就係幾好, 但慢慢就唔夠力, 好辛苦. :evil:
  (靈幼有一樣野勝過其他幼稚園, 就係你可以在window外任睇小朋友上堂都得, 唔會神神秘秘.   禁樣..小朋友自然就把家長看作一群, 唔會小見多怪或有壓力.)
2000 寫道:
唔好意思,你們講緊既係咩cd?如果啱既,我都想要......唔該

露絲,
你仔仔以前讀馬鞍山靈幼,你覺得間學校好嗎?
若果靈幼和合一堂比較那間會好d?


[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

你問下有冇人想copy? 你copy先, 如果有人要你未再copy比佢地囉..

頭條日報       kick p.27

事源上年11月靈幼家教會舉辦旅行, 我和2兒子未在那裡踏單車囉....hehehehe

早知化靚個妝出街啦.....hahaha
[quote]



Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我冇頭條呀, 所以睇唔到, 點解會登左妳 d 相既 ?

d 碟收到喇, 係咪淨係俾 ilovehinhin 一個定係 ? 仲有冇人想要呀 ?

Matthew 媽咪
   [/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1016#
發表於 06-10-27 02:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

好多謝你可以諒解到我的心情.
2000 寫道:
露絲,
其實小朋友,都係你睇我好、我睇你好。
我見咁多小孩即使在別人面前好乖,實則在家都是.......
更何況我個在別人面前都唔係乖既呢.......

[quote]
露絲 寫道:
2000,
唉..........如果個仔是好的話, 就唔洗要參加啦. [quote]
2000 寫道:
我都希望有得參加,唔知老師是否經已揀選了人?

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

這個小組是 :
提高學生的自我行為管理能力.
目的 1) 提升學生自我行為管理能力
        2) 幫助學生建立良好的常規
唔知係唔係我個仔弱d, 所以有得參加呢?
<全免>  10人經老師推薦
10/11-15/12 逢星期五
3:00 - 4:30[quote]
[/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1017#
發表於 06-10-27 02:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

真是唔該晒呀~~~
yoballma 寫道:
露絲
明天幫你比返子軒. ok


[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

我比錯咗d VCD你囡囡呀....慘啦....D VCD係比B珠Mummy...子軒架.

唔該你幫我叫囡囡交比子軒呀?   
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1018#
發表於 06-10-27 11:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy

我有訂到 "英文每日一篇", 因為我仔仔英文唔叻, 所以咪訂俾佢玩下 law

Rank: 3Rank: 3


313
1019#
發表於 06-10-27 12:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

你仔仔用緊個飯壺係咪在頌安商場買? 知唔知第二度有無得賣? 唔好意思, 你可唔可以再e-mail個飯壺

Rank: 4


588
1020#
發表於 06-10-27 13:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B Mom,

妳地知唔知下個禮拜二英文係咪唔駛默書呀 ? 我見手冊冇訂喎

  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖