- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
2000,
人地話合一堂幾好, 但我冇見過. 我只接觸過靈幼及保幼, 但靈幼唔會禁易比你睇得出佢地既能力架, 正如我細仔讀咗唔夠2年(因插班), 我都未肯定佢既能力, 但一上到馬循, 我就見到佢既超能力啦! 所以靈幼時只可靜觀其變. (聽聞靈幼出的小朋友, 個腦是活的.) 因為我大仔在保幼出身, 初時係就係幾好, 但慢慢就唔夠力, 好辛苦. :evil: (靈幼有一樣野勝過其他幼稚園, 就係你可以在window外任睇小朋友上堂都得, 唔會神神秘秘. 禁樣..小朋友自然就把家長看作一群, 唔會小見多怪或有壓力.)
2000 寫道:
唔好意思,你們講緊既係咩cd?如果啱既,我都想要......唔該
露絲,
你仔仔以前讀馬鞍山靈幼,你覺得間學校好嗎?
若果靈幼和合一堂比較那間會好d?
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
你問下有冇人想copy? 你copy先, 如果有人要你未再copy比佢地囉..
頭條日報 kick p.27
事源上年11月靈幼家教會舉辦旅行, 我和2兒子未在那裡踏單車囉....hehehehe
早知化靚個妝出街啦.....hahaha
[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲
我冇頭條呀, 所以睇唔到, 點解會登左妳 d 相既 ?
d 碟收到喇, 係咪淨係俾 ilovehinhin 一個定係 ? 仲有冇人想要呀 ?
Matthew 媽咪 [/quote][/quote] |
|