關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1001#
發表於 06-5-24 15:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

午安啊... 咁多位  

emiluihk,

我今朝一早已經開左bk, but無時間reply, thank you你個分享啊. (電腦) 我去左豐澤&百老匯睇左, 已經有個心水, but又心大心細想買大機, 因為我睇果d全部都係手提電腦, hp, sony都係7千幾8千, 又可以分期付款, 又有好多野送. 所以我都未決定到, 到時再睇下點先啦. anyway, thank you!!

Rank: 5Rank: 5


2238
1002#
發表於 06-5-24 15:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

doris880,  

係呀, 係呀, 快d分享下啊... thank you!
emiluihk 寫道:
doris880,

     早呀, 咁你可唔可以分享吓你母校既點滴 ?
而家你仲有無keep住收吓現時此校既情況 ?

thx...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1003#
發表於 06-5-24 15:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

一定一定,但我都唔多知,總之知無不盡啦

ckckcktina 寫道:
Sindy,

如果有嘉諾撒open day既資料, 可唔可以到時話我地知啊. 因為我都想去參觀下, 去8下...      

Rank: 5Rank: 5


1245
1004#
發表於 06-5-24 16:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

          你想買notebook的話係咩用途 ? 會唔會存放
兩個寶貝d相架,又或者會唔會比佢地玩吓 pc games,
有時d games 要install的話,notebook恐怕唔係咁多
space 比佢裝喎...      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1005#
發表於 06-5-24 16:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

係呀, 放響屋企我用架, 因為我老公佢自己有部私人架, 而我之前就係用大機, 宜家死左, 因為燒左底板, 所以救返都晒氣囉, 因為我之前死左幾次機, 俾人救左幾次, 我部大機都係響電腦城砌架, 都有4,5年啦, 果陣又係3千幾4千咁上下囉. 係呀, 放下d相啊. 俾大女玩下game咁上下囉. 我都諗過唔夠大呢個問題架, 而且notebook好難upgrade架. 通常都係加ram囉. but notebook可以save返好多位囉, 而且我搬屋果陣又掉左張電腦台, 所以先諗住買notebook囉, 容易收起. 又可以law出law入囉... 所以都好難取捨.
  

Rank: 5Rank: 5


2238
1006#
發表於 06-5-24 16:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Rank: 5Rank: 5


2238
1007#
發表於 06-5-24 16:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Rank: 5Rank: 5


2238
1008#
發表於 06-5-24 16:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

thank you ! thank you! [quote]
Sindy 寫道:
一定一定,但我都唔多知,總之知無不盡啦

[quote]

Rank: 4


668
1009#
發表於 06-5-24 19:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi,all

我記得以前當校長的都是修女, 她們十分nice, 除了有2-3個勁惡老師之外 (她們全都是教lower class), 其他的都很和藹可親, 而且談吐很和氣。 從來又或者很小生氣。 但我們又不會因此而“蝦”她們, 例如; 上課不留心或唔交功課, 相反我們特別留心上課和投入,我們覺得這樣優雅的老師都會為自己生氣,真是罪大惡極,其他同學也不會原諒。

其中一位老師就是現在剛走了的鄭嘉儀校長,她以前教我英文科。(三年級時)

Rank: 5Rank: 5


1245
1010#
發表於 06-5-25 11:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位  

       doris880聽你咁就即間小學d小朋友都好
溫馴咁喎,咁就好了,唔知而家呢一代係咪都係
咁呢 ? 如果係就好了... 我追求既唔係要好好成
績既學校,但我只係要求一間既以溫和手法去敎
導佢地成為有品德既人 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


668
1011#
發表於 06-5-25 12:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

這都是我做學生時的情況,現在是怎樣我也不很清楚,可能以前小朋友比較單純(特別是女校),加上學校的培養,例如逢星期六的課外活動,三年級開始便可以選擇參加縫紉班,內容包括繡花,串珠和織毛衣(因技巧問題,我們大都只能學會織頸巾和冷帽),小息的時候,會看到學校的一個角落坐滿一個個繡呀繡,織呀織,其他同學看見參加了縫紉班的同學都能做出可愛的東西,特別是織頸巾,又紛紛向同學請教,於是冬季時各人都會show off 自己的作品。六年級仲有烹飪班。     

Rank: 5Rank: 5


2238
1012#
發表於 06-5-25 13:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

午晨啊.... 今朝好鬼死忙啊, 宜家先得閒上來ja. 食lunch先lu, 返來再傾過啦.

Rank: 4


668
1013#
發表於 06-5-25 14:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

想補充一下,之前話母校有2-3個勁惡的老師,這感覺是當我讀lower class 的時候,因為她們只是對lower class 的小妹妹好惡,對高年級的學生都nice,其實她們都惡得有道理,6 - 7歲的小鬼,全是女孩子吱吱喳喳,又一 舊雲,無惡老師鎮住點上堂教書,我記得二年級有一次,我做功課間線唔直(我有用間尺,不過都間到出界)和做錯格式,老師勁鬧到飛左我本功課落地,要自己喊住執番,從此以後我做功課很小心,唔敢“求其”,仲有懂得上課要醒目,老師講的說話要自己聽清楚和記清楚,衰左要自己受架,我好感謝這位老師,因為這個教訓一生授用。

我現在看到有些學生(高小和初中),自己做錯仲話老師講得唔清楚,有些家長仲和議,我當時都唔敢話給亞媽知,如果她知道一定又打多一餐,所以好唔開心都要扮無野,“衰左要自己受”是我當時警惕自己的座右銘。     

Rank: 5Rank: 5


2238
1014#
發表於 06-5-25 15:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Rank: 5Rank: 5


1245
1015#
發表於 06-5-25 15:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1016#
發表於 06-5-25 15:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

doris880,

聽你咁講, 又覺得係喎, 如果老師唔巖, 遲d大左仲哀, but我又聽講間學校好似轉左校長, &有d老既老師好似都走左喎, 宜家又轉左教學模式, 會唔會無你以前咁好架...  

Rank: 5Rank: 5


1245
1017#
發表於 06-5-25 15:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

    "...老師勁鬧到飛左我本功課落地..."

唔係卦 ... 咁得人驚 ... 6-7歳,咪喊到睇唔到個樣 ?
咁又好似 ~~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1018#
發表於 06-5-25 15:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

巖師出高徒啊....    

Rank: 4


668
1019#
發表於 06-5-25 18:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我記得係喊左好耐,不過一轉堂就收聲,因為唔想下堂老師知道我今堂被老師鬧,我當時是這樣想,其實點會唔知,隻眼腫哂。

我想大部分老師都退休了。我前年經過學校附近看見陳老師(她以前教過我音樂)。

Rank: 5Rank: 5


2238
1020#
發表於 06-5-26 11:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖