關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1001#
發表於 05-11-8 23:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

30/11係Friday麽????                 

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1002#
發表於 05-11-8 23:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
我都唔知條長褲厚唔厚喎, 不過, 我會買囉~    你可以打電話返去問下, 順便問埋"小蜜蜂記事簿"呀! 仲有, 問埋"小豬隊"既老師係咪陳老師呀! 我想知anson有無講錯呀~    係呀, 學校幫anson搵返個水杯啦, 真係比其他小朋友拎左, 今日搵返喇~   

你今日有無派"11月親子蜜語"呀? 你覺得難唔難填呀~    我成晚係度唸, anson有咩優點呀!   

>vibianyeung,
st. andrew's既老師講, 小朋友好容易適應學校, 只不過, 家長適唔適應學校既程度比deborah淺姐, 我覺得呢個先係最大既問題呀!   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1003#
發表於 05-11-8 23:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
你講得o岩呀, 我有時真係.......間歇性失憶架~       

吉之島point已攪掂喇, 仲有多1 point呀, 你要唔要呀? 運動會係親子架, 咁你打算報咩呀?     

下~乜30號唔係friday咩? 我估下咋, 無睇過日曆架~    咁你幾時去呀?  

Rank: 5Rank: 5


3381
1004#
發表於 05-11-9 00:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
你講得對呀, 要吸收先得架, 好似之前讀deborah係有外籍老師, 又有phonics, 我又唔覺hinhin識左d乜, 有時d讀音都未必準~

fifi,
我諗德寳運動會都係玩下d親子2人3足, 接力........, 你唔會差過d"靚仔"麻~     

wing530唔係有時間歇性失憶, 係經常性呀~~     

其實去disney都無o羊特別tips架~ 其實你可以早少少去, 開10:00, 可以周圍影下相先~~ 拿, 你記住勒~

入到場第一件事就係租bb車 (如有需要, $100, $50/deposit, )順道check埋當日關門, 巡遊表演同放煙花時間, 因為weekday早d收~
(巡遊我覺得麻麻, 日本o個個大型d同好睇好多, hinhin o係日本睇到跟住d日本仔做動作, hong kong無人教你~)

之後去book位食lunch and/or dinner, 我推介"corner cafe", d set lunch ok同唔貴, $50-60/set, 兒童餐$25/set, 仲有mickey形dessert~~    晚餐o個間就唔記得個名~ (記住記住, 如果去餐廳食就一定要book位先, 我上次book左2:00 lunch, 我見有d人walk-in, 個侍應話最快3:30先有位~~   

book完位, 就同老公分頭行事, 叫老公去攞"巴斯光年"fast pass, 而你地就排隊同公仔影相, 一早d 卡通人物仲未入公園, 佢地o係消防局附近, o個度影出黎d相會靚過公園個景架~ 記得要排隊影相, 唔係比人誤會係"自由行"~

影完相, 我諗都夠鍾去攞第2個game o既fast pass (當然叫老公去), then可以玩"巴斯光年"~~

之後就如此類推啦~ 見o羊玩o羊啦~

如差唔多時間睇煙花, 記住大約早半個鐘去睡公主城堡前面"霸位", 城堡前面公園仔有d chair, 你地大約o個個位就差唔多~ (記得一定要睇煙花, 正過日本o個個好多)~

如果你地租bb車, 記得做煙花前還左先~ 唔係就會好多人~

寫住o甘多先, 遲d諗起再話你知~

Rank: 5Rank: 5


3381
1005#
發表於 05-11-9 00:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你真係要      , 我頭先仲諗緊30/11放o羊假tim~    

點解我又無"11月親子蜜語"呀?~!   

你仲未話我知條褲會訂o羊size呀~ :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1006#
發表於 05-11-9 00:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,

做乜    我呀? 我講錯咩呀?      乜30號唔係放假咩?   

我唔知要咩size啊? 可唔可以叫學校估下呢?     

乜你無"11月親子蜜語"咩? 可能你返左1個星期, 所以無掛~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1007#
發表於 05-11-9 00:24 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

係呀, 30號係放假架, 我睇左手冊喇, 果日係"主保日"呀! 跟住到2號就去旅行喇~   

Rank: 5Rank: 5


3381
1008#
發表於 05-11-9 00:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你係講錯呀! 30/11放假但唔係friday呀!~~抵     

返左1星期就無"11月親子蜜語"??     

頭先我老公睇到個章印住"小豬隊"都忍唔住笑呀~~ 聽日攞比d同事睇下先~~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1009#
發表於 05-11-9 00:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,

因為果張"11月親子蜜語"係老師寫anson既表現, 我估hinhin返左1星期, 老師未必咁快有評估掛~ (我估咋, 唔好打我呀)     

係呀, 我知喇, 係星期3麻~   

個章又幾攪笑既, hinhin仲係"小豬隊"喎, 都話你架啦, 你係豬豬, hinhin咪小豬囉~               

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1010#
發表於 05-11-9 00:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

真係頂唔順呀, 實在好好笑呀~       

個章又幾攪笑既, hinhin仲係"小豬隊"喎, 都話你架啦, 你係豬豬, hinhin咪小豬囉~               

Rank: 5Rank: 5


3381
1011#
發表於 05-11-9 07:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
一起身見到你呢個留言, 真係          , 你真係要                                [size=medium]打過你先出門口!!!

Rank: 5Rank: 5


3381
1012#
發表於 05-11-9 07:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=x-large]dear all, 請check pm啦~     

Rank: 5Rank: 5


2564
1013#
發表於 05-11-9 12:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom
我覆左啦.

你地公ocean park 果然係好有經驗, 但最衰vanna sunday 要去ballet 12:15 先落堂, 去到OP 都要1:00 後實多自由行, 咁就無得去海洋劇場齋玩兒童王國果邊.

pinkpink買啦, 唔好諗啦我地一無野做睇下邊個得閒就去啦.

Rank: 3Rank: 3


358
1014#
發表於 05-11-9 12:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom:

What is "check pm"

Rank: 5Rank: 5


2564
1015#
發表於 05-11-9 13:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung
你睇到個頁頂上有行叫 ' 私人通訊' 你click 入去就睇到.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1016#
發表於 05-11-9 20:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>>hinhinmom,

唔好嬲啦~            不過, 我一唸起又好好笑架喇~       

Rank: 5Rank: 5


3381
1017#
發表於 05-11-9 20:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
剛返到屋企見到你個留言, 又打過你先食飯!!                             

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1018#
發表於 05-11-9 22:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

打完未呀? 有無咁嬲呀~                

Rank: 3Rank: 3


358
1019#
發表於 05-11-9 22:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你放過hinhinmom :

Rank: 5Rank: 5


3381
1020#
發表於 05-11-9 22:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
好在你幫我o乍~

wing530,
打多你兩野先~     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖