- 在線時間
- 110 小時
- 最後登錄
- 16-4-6
- 國民生產力
- 36
- 附加生產力
- 287
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3058
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 3381
- UID
- 8292
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
vibianyeung,
你講得對呀, 要吸收先得架, 好似之前讀deborah係有外籍老師, 又有phonics, 我又唔覺hinhin識左d乜, 有時d讀音都未必準~
fifi,
我諗德寳運動會都係玩下d親子2人3足, 接力........, 你唔會差過d"靚仔"麻~
wing530唔係有時間歇性失憶, 係經常性呀~~
其實去disney都無o羊特別tips架~ 其實你可以早少少去, 開10:00, 可以周圍影下相先~~ 拿, 你記住勒~
入到場第一件事就係租bb車 (如有需要, $100, $50/deposit, )順道check埋當日關門, 巡遊表演同放煙花時間, 因為weekday早d收~
(巡遊我覺得麻麻, 日本o個個大型d同好睇好多, hinhin o係日本睇到跟住d日本仔做動作, hong kong無人教你~)
之後去book位食lunch and/or dinner, 我推介"corner cafe", d set lunch ok同唔貴, $50-60/set, 兒童餐$25/set, 仲有mickey形dessert~~ 晚餐o個間就唔記得個名~ (記住記住, 如果去餐廳食就一定要book位先, 我上次book左2:00 lunch, 我見有d人walk-in, 個侍應話最快3:30先有位~~
book完位, 就同老公分頭行事, 叫老公去攞"巴斯光年"fast pass, 而你地就排隊同公仔影相, 一早d 卡通人物仲未入公園, 佢地o係消防局附近, o個度影出黎d相會靚過公園個景架~ 記得要排隊影相, 唔係比人誤會係"自由行"~
影完相, 我諗都夠鍾去攞第2個game o既fast pass (當然叫老公去), then可以玩"巴斯光年"~~
之後就如此類推啦~ 見o羊玩o羊啦~
如差唔多時間睇煙花, 記住大約早半個鐘去睡公主城堡前面"霸位", 城堡前面公園仔有d chair, 你地大約o個個位就差唔多~ (記得一定要睇煙花, 正過日本o個個好多)~
如果你地租bb車, 記得做煙花前還左先~ 唔係就會好多人~
寫住o甘多先, 遲d諗起再話你知~ |
|