關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1001#
發表於 07-12-31 17:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 15:33 發表
好呀到時話我知

我就唔緊張,亦都無得緊張啦,返正D成績都唔好啦,希望唔好包尾囉

love: 不過話時話, 你地3個人無乜點買野都駛左25xxx, 都幾甘....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1002#
發表於 07-12-31 17:12 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-12-31 17:02 發表
咁多年我真系最差今年, 老細話今年吾會有第14個月糧出。

...

katiema: 我公司無左14個月糧多耐啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2065
1003#
發表於 07-12-31 17:28 |只看該作者
你會賣邊款? 我個 LV 咩左一年鬆的好鬼殘。但又冇$賣個新。吾通要去深圳買 A貨

原文章由 come爸嘩 於 07-12-31 17:09 發表
我公司部機今日又係上唔倒網, 不過今日好靜呀. 我放4點, 返藍田湊亞女, 一陣去個朋友家打邊爐開party.

love: 如果你地去得成歐洲, 就麻煩你幫我買手袋丫, 你一行咁多人, 會夠quota呱!!! ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1004#
發表於 08-1-1 03:17 |只看該作者
  
HAPPY NEW YEAR


[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-1 03:18 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1005#
發表於 08-1-1 03:19 |只看該作者
Love, 你又真係幾富貴wor, sin mo c 人la
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1006#
發表於 08-1-1 03:20 |只看該作者
come, katiema, 我公司不嬲都冇14個月糧tim
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1007#
發表於 08-1-1 03:22 |只看該作者
今晚睇完concert, 第1 個見到gei fd, 就係fun 同佢honey, 咁都撞到,真係有緣
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1008#
發表於 08-1-1 12:05 |只看該作者
dear all

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1009#
發表於 08-1-1 13:04 |只看該作者
各位新年快樂, 我返來咁多日, 而家先有少少時間上來say hi ( 仲要同仔對功課)

原文章由 多利是 於 08-1-1 12:05 發表
dear all

http://facebook.rockyou.com/facebook_apps/rywall/cards/1.jpg

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1010#
發表於 08-1-1 13:22 |只看該作者
各位新年快樂

我女d功課做晒啦, 不過未對未簽名, 一陣同佢落樓下玩埋個遊戲劵先再對, 不過亞女明天都未返學, 後日先返.

我地尋晚玩到成點幾先返到屋企......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1011#
發表於 08-1-1 13:37 |只看該作者
Happy New Year!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1012#
發表於 08-1-1 13:38 |只看該作者
係呀....尖東咁大都可以撞到
好開心, 可以同華仔一齊倒數迎 2008 年
原文章由 cyclmama 於 08-1-1 03:22 發表
今晚睇完concert, 第1 個見到gei fd, 就係fun 同佢honey, 咁都撞到,真係有緣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1013#
發表於 08-1-1 13:40 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-1 13:38 發表
係呀....尖東咁大都可以撞到
好開心, 可以同華仔一齊倒數迎 2008 年

fun: 得你2公婆睇嗎?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1014#
發表於 08-1-1 13:40 |只看該作者
果然是一位富貴包租婆 去完上海又去歐洲, 太好喇:D
原文章由 katiekma 於 07-12-31 17:06 發表
系 LA, 直頭系讚 $賣花帶果的 C9。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1015#
發表於 08-1-1 13:45 |只看該作者
温完書.

各位唔好意思, 30號因我來唔來搞到大家份禮物唔知點
我呢幾日超忙,

28晚有友一齊係惠州來, 晚上食完嘢就去花園行到10點幾.
29日全日由早8點幾行到下午6點幾, 攰到我要C
30號陪印尼親戚去咗長洲玩一日
31日 上午睇花鼠, 下午係屋企做功課, 5點9才醒起要去灣仔貼三伏貼, 人哋7點關門, 結果又搞到10點才返屋企. (昨日都係一家人係屋企倒數)
今日 上午我表哥帶囡過來, 下午印尼親戚可能又來

忙呀...........亞仔功課做晒啦, 但仲未黙書, 中英都未默.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-1 13:37 發表
Happy New Year!!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1016#
發表於 08-1-1 13:45 |只看該作者
係呀, 同佢比, 我真係

原文章由 funbabyhk 於 08-1-1 13:40 發表
果然是一位富貴包租婆 去完上海又去歐洲, 太好喇:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1017#
發表於 08-1-1 13:47 |只看該作者
問吓大家意見 : 

如果對自己的婚姻沒有太大的信心,你還會將私己攞出來同男人共同投資嗎 ??

( 其實我都知荅案, 不過想听大家點諗)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1018#
發表於 08-1-1 13:48 |只看該作者
hi, come & fun

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1019#
發表於 08-1-1 13:53 |只看該作者
打咗好多字, 無晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1020#
發表於 08-1-1 13:58 |只看該作者
表哥過來變咗同我湊女, 佢帶咗我囡同佢囡去咗鯉魚門, 我就陪仔係屋企做功課.

我昨晚抺地抺到腳抽筋, 坐係地下起唔到身, 好在C6 及時返到屋企.  你哋講做人要有底線, 但我諗我真係無. 我好 唔知可以點, 如果證實到有 d嘢的話.

昨日check xx無咗二個, 但呢個月係無用到的

又再睇耐D, 自己IQ同自己講, 或者又係我記錯, 因我記性唔好.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖