關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1001#
發表於 07-11-1 23:58 |只看該作者
我今晚有諗過下呀 唔知學校有無呢 我都唔知點教啦,去check又check過又話佢正常無過渡活躍証 有都話呀咪食藥囉,咁無又點呢 我今晚係有打佢 佢d態度好差,我教佢做功課佢又發我x氣 我真係忍唔住打佢,佢d格越來越衰寸寸共咁我咪忍唔住囉~~~~咩人來架


原文章由 katiekma 於 07-11-1 18:48 硐表
揾學校社工傾, 會吾會有用??

Rank: 8Rank: 8


17382
1002#
發表於 07-11-2 00:02 |只看該作者
睇完真係彿都有火 我感受得到果把火呀



原文章由 雪文 於 07-11-1 21:59 硐表
又到我

今日亞仔好過份, 入我房睇電視唔做功課, 係我張床食嘢, 飲奶, 仲將飲完的奶盒扔在我床上    

再俾我睇中默主課才 69分

之後話做完功課啦, 我 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1003#
發表於 07-11-2 00:04 |只看該作者
唔洗太擔心,可能小郁動呱,無事的


原文章由 雪文 於 07-11-1 22:06 硐表
弟婦今日腰痛, 而家入咗瑪麗, 好擔心:cry:

希望佢無事, 母子平安挨完呢二個月啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1004#
發表於 07-11-2 00:09 |只看該作者
之前睇過,做過曬但對我囡唔係好work


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 23:18 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=951856&extra=page%3D1

大家look look

Rank: 8Rank: 8


17382
1005#
發表於 07-11-2 00:20 |只看該作者
我今晚問佢係學校why比老師罰,佢話上堂同同學傾計 我諗係經常性 偷食呢樣都唔講啦 咁樣點會聽到書呀 老師講書佢就掛住玩 一年級已經咁樣我真係唔敢諗啦 仲駁咀話我唔錫佢無理佢感受

Rank: 5Rank: 5


2967
1006#
發表於 07-11-2 09:05 |只看該作者
Good morning, everbody

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1007#
發表於 07-11-2 09:10 |只看該作者
MORNING!!

今朝我都有 女女, 佢係都唔信可以穿冬季運動服, 係度 晒話要穿夏季, 我同佢講: 湊佢去亞婆度, 我今日唔駛你返學!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1008#
發表於 07-11-2 09:17 |只看該作者
我今朝咪又勞氣到c,每朝都要提醒亞女攞齊嘢,佢次次都話唔知d嘢擺咗係邊,今朝又唔見咗支潤唇膏la,已經唔知係第幾支,話佢,佢大膽到話我煩,你話係咪要

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1009#
發表於 07-11-2 09:28 |只看該作者
morning!!!


我仔上左小學都差左, 我同佢講野佢就嘻皮笑臉, 成日都係喪笑, 鬧緊都笑, 比佢激c我
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 09:17 硐表
我今朝咪又勞氣到c,每朝都要提醒亞女攞齊嘢,佢次次都話唔知d嘢擺咗係邊,今朝又唔見咗支潤唇膏la,已經唔知係第幾支,話佢,佢大膽到話我煩,你話係咪要 吖 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1010#
發表於 07-11-2 09:29 |只看該作者
novem

你睇下幾時要個2件金麗外套ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1011#
發表於 07-11-2 09:39 |只看該作者
Morning ,  我部腦上BK又short咗, 又打唔到公仔啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1012#
發表於 07-11-2 09:45 |只看該作者
亞女唔會喪笑,佢會黑口黑面,講得衰d,死老豆gei樣
原文章由 hoganmama 於 07-11-2 09:28 硐表
morning!!!


我仔上左小學都差左, 我同佢講野佢就嘻皮笑臉, 成日都係喪笑, 鬧緊都笑, 比佢激c我  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1013#
發表於 07-11-2 09:48 |只看該作者
comecome,我無去過呀.  你哋唔好話我地膽啦, 我唔識路加, 來來去去都係單調個D地方.

下周五上深圳我諗我唔得.  如果我7號晚上, 8號返香港, 9號又上去呀.   10號仲要返工.

不如如果我老公唔OT, 明日有無人一齊上呀, 可以放工上, 食完你哋返上來, 我一拖二都可以去的.

我想帶你哋去褔民文具玩具批發市場, 個到D嘢啱我哋D師奶

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 22:12 硐表

雪文: phob介紹lee2間呀!! 你識唔識路?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1014#
發表於 07-11-2 09:54 |只看該作者
咩態度呀

原文章由 cyclmama 於 07-11-2 09:45 硐表
亞女唔會喪笑,佢會黑口黑面,講得衰d,死老豆gei樣

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1015#
發表於 07-11-2 09:57 |只看該作者
部機好慢:-x

報料!!
萬0 買滿 $108 送一大盒'愉快動物餅' (牛油+紫菜味)價值 $24元

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1016#
發表於 07-11-2 10:00 |只看該作者
正想打俾你, 我媽想知.: :

原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 09:57 硐表
部機好慢:-x

報料!!
萬0 買滿 $108 送一大盒'愉快動物餅' (牛油+紫菜味)價值 $24元

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1017#
發表於 07-11-2 10:03 |只看該作者
come : phoene話的是六仟館, 呢個P先深圳地膽, 佢一個月上一, 二次, 仲熟路過我.

佢話呢間係好旺好多人加, 我都想去試.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1018#
發表於 07-11-2 10:07 |只看該作者
各位, 我朋友昨日又試咗呢個話好正, 我哋又揾日去好嗎 ??

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15157  

請看丁丁丁介紹

http://www.daydaycome.com/forum/viewthread.php?tid=14&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1019#
發表於 07-11-2 10:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 10:03 硐表
come : phoene話的是六仟館, 呢個P先深圳地膽, 佢一個月上一, 二次, 仲熟路過我.

佢話呢間係好旺好多人加, 我都想去試.

咁你9-11唔上得大陸, 去官塘好味王得唔得呀????
講返今朝, 之後佢一路 話要返學, 我都無SO亞女, 之後佢CC地氣話穿冬季, 我係佢面前打多一次電話返學校!!!
之後一到藍田就四周圍望下有無同學仔, 自己口UP UP講: 係喎, 亞XXXX都穿冬季

Rank: 8Rank: 8


17382
1020#
發表於 07-11-2 10:25 |只看該作者
我都覺呀


原文章由 hoganmama 於 07-11-2 09:28 硐表
morning!!!


我仔上左小學都差左, 我同佢講野佢就嘻皮笑臉, 成日都係喪笑, 鬧緊都笑, 比佢激c我  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖