關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1001#
發表於 07-10-4 17:28 |只看該作者
代答:係


原文章由 irenec11 於 07-10-4 17:22 硐表
嘩,d金價,我表妹下個月結婚,我d姑姐都係俾$$,等佢自己買嘢.

你仔仔係咪讀基顯

Rank: 8Rank: 8


17382
1002#
發表於 07-10-4 17:28 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-10-4 17:23 硐表
又收工啦, 各位88

Rank: 4


679
1003#
發表於 07-10-4 17:31 |只看該作者
亞女四年級,亞仔出年一年級
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-4 17:27 硐表
等我同老公商量下先...
HI irene, 亞仔係基顯讀二年級

Rank: 5Rank: 5


3212
1004#
發表於 07-10-5 08:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 17:06 硐表
亞頭 :

hermanpapa話係大嶼山有條路落山風景好靚, 我話我係路盲唔知點行, 下次叫佢帶路就得.  佢話帶小朋友都行到wor


咁正 ........好, 有機會一起去行呀...其實我雙佬都鍾意行山的..
不過入到大嶼山有d 遠 ar !! 係唔係 ar ?

Rank: 5Rank: 5


3212
1005#
發表於 07-10-5 09:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 17:18 硐表
佢教埋我係橋個到有船出海睇啦, 一個20元, 人多可講價.


有人教路真係幾好..唔使盲從從咁.....

Rank: 4


679
1006#
發表於 07-10-5 09:14 |只看該作者
早晨!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1007#
發表於 07-10-5 09:18 |只看該作者
morning!!!

今日我上bk又係好慢呀.............無心機啦!!!
原文章由 irenec11 於 07-10-5 09:14 硐表
早晨!

Rank: 5Rank: 5


4210
1008#
發表於 07-10-5 09:23 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1009#
發表於 07-10-5 09:24 |只看該作者
早晨 !

昨晚我想回應都回應唔到.

今朝我又要開會, 一陣閃啦

Rank: 5Rank: 5


2065
1010#
發表於 07-10-5 09:24 |只看該作者
Good Morning All

love, 的$收左la。

我開始好忙, 吾可以時時上來, 有乜活動就 pm 我, 我會 keep 住睇你地的 post , 但就冇乜時間回應, 你地知我寫野幾慢。

原文章由 irenec11 於 07-10-5 09:14 硐表
早晨!

Rank: 5Rank: 5


4210
1011#
發表於 07-10-5 09:28 |只看該作者
morning

Rank: 5Rank: 5


3212
1012#
發表於 07-10-5 09:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-5 09:24 硐表
早晨 !

昨晚我想回應都回應唔到.

今朝我又要開會, 一陣閃啦


morning..... ALL.......

Rank: 5Rank: 5


3212
1013#
發表於 07-10-5 09:31 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 09:18 硐表
morning!!!

今日我上bk又係好慢呀.............無心機啦!!!


真係好 slow...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1014#
發表於 07-10-5 09:33 |只看該作者
秘書姐姐 :

我家二小姐又需要你的幫忙, 今次需要動物的屋企, 如狗屋, 龜殼, 蜗牛殼, 鳥巢等等, 唔該晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1015#
發表於 07-10-5 09:36 |只看該作者
亞頭, 咁下次行油塘魔鬼山好嗎, Becky話佢知點行, 諗住再涼D我哋就揾個周日帶仔女行加啦.

原文章由 novemberwm 於 07-10-5 08:54 硐表


咁正 ........好, 有機會一起去行呀...其實我雙佬都鍾意行山的..
不過入到大嶼山有d 遠 ar !! 係唔係 ar ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1016#
發表於 07-10-5 09:41 |只看該作者
我每一次回應, 都要等成分鐘先彈個頁面出黎比我打字!!!
我公司用pccw, 你地呢????
原文章由 novemberwm 於 07-10-5 09:31 硐表

真係好 slow...........

Rank: 5Rank: 5


3104
1017#
發表於 07-10-5 09:43 |只看該作者
早上靚女們 :

我家大小姐都要,我都不明的老師成日搞呢的野,我由昨晚開始睇
報紙到現在都未找到
吾該幫幫手


原文章由 雪文 於 07-10-5 09:33 硐表
秘書姐姐 :

我家二小姐又需要你的幫忙, 今次需要動物的屋企, 如狗屋, 龜殼, 蜗牛殼, 鳥巢等等, 唔該晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1018#
發表於 07-10-5 09:52 |只看該作者
今日我奶奶黎啦, 帶埋表姐黎同我女玩, 星期日表姐仔走先, 而我老爺奶奶
就留多幾日(?), 我同我老公講, 星期一晚要去飲喎, 2個點呀???
有時唔係唔想招呼佢地來, 問心我係好歡迎的, 但我地個個要返工返學, 真係
無時間.


[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3212
1019#
發表於 07-10-5 09:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-5 09:36 硐表
亞頭, 咁下次行油塘魔鬼山好嗎, Becky話佢知點行, 諗住再涼D我哋就揾個周日帶仔女行加啦.

好呀, 等天氣涼d, 舒服d, 到時約時間, sorry, who is BECKY ?

Rank: 5Rank: 5


3212
1020#
發表於 07-10-5 09:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 09:41 硐表
我每一次回應, 都要等成分鐘先彈個頁面出黎比我打字!!!
我公司用pccw, 你地呢????


埋又係 pccw.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖