註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-4 17:22 硐表 嘩,d金價,我表妹下個月結婚,我d姑姐都係俾$$,等佢自己買嘢. 你仔仔係咪讀基顯
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-10-4 17:23 硐表 又收工啦, 各位88
別墅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-4 17:27 硐表 等我同老公商量下先... HI irene, 亞仔係基顯讀二年級
大宅
原文章由 雪文 於 07-10-4 17:06 硐表 亞頭 : hermanpapa話係大嶼山有條路落山風景好靚, 我話我係路盲唔知點行, 下次叫佢帶路就得. 佢話帶小朋友都行到wor
原文章由 雪文 於 07-10-4 17:18 硐表 佢教埋我係橋個到有船出海睇啦, 一個20元, 人多可講價.
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-5 09:14 硐表 早晨!
原文章由 雪文 於 07-10-5 09:24 硐表 早晨 ! 昨晚我想回應都回應唔到. 今朝我又要開會, 一陣閃啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 09:18 硐表 morning!!! 今日我上bk又係好慢呀.............無心機啦!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-5 08:54 硐表 咁正 ........好, 有機會一起去行呀...其實我雙佬都鍾意行山的.. 不過入到大嶼山有d 遠 ar !! 係唔係 ar ?
原文章由 novemberwm 於 07-10-5 09:31 硐表 真係好 slow...........
原文章由 雪文 於 07-10-5 09:33 硐表 秘書姐姐 : 我家二小姐又需要你的幫忙, 今次需要動物的屋企, 如狗屋, 龜殼, 蜗牛殼, 鳥巢等等, 唔該晒
原文章由 雪文 於 07-10-5 09:36 硐表 亞頭, 咁下次行油塘魔鬼山好嗎, Becky話佢知點行, 諗住再涼D我哋就揾個周日帶仔女行加啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 09:41 硐表 我每一次回應, 都要等成分鐘先彈個頁面出黎比我打字!!! 我公司用pccw, 你地呢????