關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1001#
發表於 07-8-13 11:49 |只看該作者
佢返收唔到

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:34 發表
我尋日都有去圖書館wor,12點左右啦
我都係new world架wor係圖書館收到電話的


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 11:26 發表 http://discuz.baby-kingdom.com/images/common/back.gi ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1002#
發表於 07-8-13 11:53 |只看該作者
算啦.....你LEE2日去左邊呀????

原文章由 雪文 於 07-8-13 11:49 發表
佢返收唔到

Rank: 5Rank: 5


3212
1003#
發表於 07-8-13 11:54 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 11:26 發表
再講埋黑仔

成日都食字./..........好討厭:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1004#
發表於 07-8-13 12:04 |只看該作者
好野, 大陸老細今日唔返黎, HK老細又出左去!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1005#
發表於 07-8-13 12:07 |只看該作者
我都係問下先之麻, 因為而家層樓仲供緊, 但有3/4係本金, 仲有5-6年左右供完, 又再供過層樓又唔想, 又想裝修過間屋, 但又想搬wor, 真係好矛盾
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:36 發表


維修好似講左幾耐啦, 而家都冇收維修基金啦 !!
但都未知幾時會做... 幾年又唔定, 十年八載又唔定......暫時都未有個確實的時間...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1006#
發表於 07-8-13 12:10 |只看該作者
賣左lee間選第2度囉! (不過又要就倒你99湊亞仔)
:-| :-| :-|
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:07 發表
我都係問下先之麻, 因為而家層樓仲供緊, 但有3/4係本金, 仲有5-6年左右供完, 又再供過層樓又唔想, 又想裝修過間屋, 但又想搬wor, 真係好矛盾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1007#
發表於 07-8-13 12:10 |只看該作者
星期六下午返去油塘, 先去Jerry媽屋企攞返部充滿電的NDS,之後就去飲茶.
(Jerry媽, 部NDS玩到昨晚仲有電, good呀)

飲完茶就去TST, 都話黑仔, 第一架 14號無上到, 因不敢叫我媽同舅父, 舅母三個老人家追巴士.  之後等足 20幾分鐘才有一架無冷氣的14號, 之後仲一路塞車, 係一路.  塞咗有點半鐘先到tst, 又熱又悶.

咁到TST都已5點, 條船5點15分close上船, 我哋係咁急急腳咁由中港城去到海港城, 仲要周圍揾上船的入口.  我拖住二個小朋友加三個老人家, 真係好辛苦.  好彩及時趕到, 雖然下雨, 大家都睇得幾開心, 大開眼界.



原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:53 發表
算啦.....你LEE2日去左邊呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1008#
發表於 07-8-13 12:11 |只看該作者
教路就唔x講

我租左層樓比人差不多3年而家準備緊下年既租約:loveliness:
我2個租客都十分好的由其e+租緊果位
搵租客我既經驗係咁既

第1寶:稅單
要求租客出示最近2年既稅單,睇下佢呢2年收入是否穩定

第2寶:糧單
要求租客出示最近3個既糧單,睇下佢呢幾個月收入是否穩定

第3寶:卡片
要求租客比一張卡片你,你可以打電話去佢公司check下實際有無呢個人係度


如果個租客唔肯比上述既野你,咁你自己諗清楚啦因為呢d都係租樓比人必須既文件 我2個租客都肯比正本稅單及糧單我睇的,
只係唔可以copy因為私x問題,卡片方面你可以keep一張,我個人覺得都係拿多點資料好d,始終你又唔識佢不可以單靠外面及感覺去估計佢的:D :D





原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:47 發表


我都想 law...不過我地什麼都唔識架... 我又young , 又第一次 ,又冇經agency..... 可唔可以教下路???.... , 租客好似熟d.....佢地租開樓.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1009#
發表於 07-8-13 12:12 |只看該作者
可能係電話既問題

原文章由 雪文 於 07-8-13 11:49 發表
佢返收唔到

Rank: 8Rank: 8


17382
1010#
發表於 07-8-13 12:13 |只看該作者
你要打得文雅d先唔會食字架

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:54 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 11:26 發表
再講埋黑仔

成日都食字./..........好討厭:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: : ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1011#
發表於 07-8-13 12:14 |只看該作者
你就好啦........我就


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:07 發表
我都係問下先之麻, 因為而家層樓仲供緊, 但有3/4係本金, 仲有5-6年左右供完, 又再供過層樓又唔想, 又想裝修過間屋, 但又想搬wor, 真係好矛盾

Rank: 5Rank: 5


2065
1012#
發表於 07-8-13 12:15 |只看該作者
如果有筆$, 2-3 個月先有用, 想做定期, 買咩幣好呢?幫朋友問, 不是我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1013#
發表於 07-8-13 12:16 |只看該作者
真係好趕好趕呀!!!

原文章由 雪文 於 07-8-13 12:10 發表
星期六下午返去油塘, 先去Jerry媽屋企攞返部充滿電的NDS,之後就去飲茶.
(Jerry媽, 部NDS玩到昨晚仲有電, good呀)

飲完茶就去TST, 都話黑仔, 第一架 14號無上到, 因不敢叫我媽同舅父, 舅母三個老人家 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1014#
發表於 07-8-13 12:17 |只看該作者
你都好呀, 本身有屋住, 自己仲有層樓~~有人幫係供緊!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 12:14 發表
你就好啦........我就

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1015#
發表於 07-8-13 12:19 |只看該作者
外幣~~我唔識呀!

原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:15 發表
如果有筆$, 2-3 個月先有用, 想做定期, 買咩幣好呢?幫朋友問, 不是我

Rank: 5Rank: 5


2065
1016#
發表於 07-8-13 12:20 |只看該作者
你有2層樓收租, 勁呀!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 12:11 發表
教路就唔x講

我租左層樓比人差不多3年而家準備緊下年既租約:loveliness:
我2個租客都十分好的由其e+租緊果位
搵租客我既經驗係咁既

第1寶:稅單
要求租客出示最 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1017#
發表於 07-8-13 12:21 |只看該作者
好似導遊咁既

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 12:10 發表
星期六下午返去油塘, 先去Jerry媽屋企

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1018#
發表於 07-8-13 12:22 |只看該作者
星期日只是去咗觀塘同老公轉台, 轉名就返屋企.

部NDS我老公同對仔女争住玩, 我一D都無玩到

睇來屋企要買四部, 一人一部先得

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 12:16 發表
真係好趕好趕呀!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
1019#
發表於 07-8-13 12:23 |只看該作者
講到供樓, 你就好, 重有 5/6 年就供完, 我都有的後悔買私人樓, 真係做左亞婆我都未供完

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 12:07 發表
我都係問下先之麻, 因為而家層樓仲供緊, 但有3/4係本金, 仲有5-6年左右供完, 又再供過層樓又唔想, 又想裝修過間屋, 但又想搬wor, 真係好矛盾

Rank: 8Rank: 8


17382
1020#
發表於 07-8-13 12:23 |只看該作者
舊年應該係人民幣,今年唔知

原文章由 katiekma 於 07-8-13 12:15 發表
如果有筆$, 2-3 個月先有用, 想做定期, 買咩幣好呢?幫朋友問, 不是我
‹ 上一主題|下一主題