關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
981#
發表於 07-6-4 00:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

是嗎 ? 聽來又幾好 ?   咦那我應該叩門好或不用叩好呢  

Rank: 3Rank: 3


280
982#
發表於 07-6-4 00:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

哈哈 ! 說笑我當然仍會努力以赴, 因馮晴是派位最多band 1 好學之一.
天主教佑華小學搬出嚟 ? 他本身好不好 ?

仔仔同學仔就是中了信義會囉 ! 即是今年如妳選信義會首選則一定入到, 因第二選舉都抽中 所以先得我後悔

Rank: 3Rank: 3


280
983#
發表於 07-6-4 00:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

thks alkyng, 妳同yeeli 都令我好安心!

我現在都不知如何好, 因仔仔今天同我說不去將天考因為老師很兇令同學仔的姐姐哭. 我已說了多次...他只說很簡單就是不喜歡    唉! 那我又要想想如何取捨或找另一間 ?

Rank: 2


40
984#
發表於 07-6-4 00:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

華hayamama,

有時叩門一次唔得,試多幾次便會成功,我看主力進攻梁潔華會較容易入

祝你成功

Rank: 5Rank: 5


1150
985#
發表於 07-6-4 02:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hinhin_mama & cmts

我個女都係入東華呀,但我係第一次已選佢入了的,係呢八下想知你o地係放佢係第幾志願o架

Rank: 5Rank: 5


1150
986#
發表於 07-6-4 02:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng 寫道:
hinhin_mama:

呢間學校近將軍澳圖書館的, 環境好寧靜的, 校舍都好大, 校內仲有個小型維也納式演講廳for學生用, 如果記錯校內亦有net電視, lunch時會派兩名學生做記者, 練佢地合作性及大膽, 而且佢地仲係一條龍的, 中學是"東華三院呂潤財紀念中學".


仲有佢o地校內有個新健既圖書館,仲有健身室同舞蹈室
o架

Rank: 5Rank: 5


2422
987#
發表於 07-6-4 08:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

睇到你仔仔咁講, 我都有d突然 , 點解會令個姐姐哭架,   :cry:    
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


3060
988#
發表於 07-6-4 09:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

leung kit wah 是一間不錯學校我上年都排呢間做第二志願, 小朋友都好有禮貌, 又多課外活動參加, 仲有好似有功課輔導班留到5:30pm. 所以ok 架.
其實你都可以放心去心儀學校去叩門, 因為而家d位調黎調去, 而luk hing to 呢間學校上年都有家長叩門即入. 其他直資不太清楚.

Rank: 5Rank: 5


3822
989#
發表於 07-6-4 09:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我囝囝係第一輪選擇左聖安德肋小學,有冇小朋友讀這間呀!

雖然好多人選擇保良局的學校,但我都係鍾意這間因為以下的原因。

佢校舍好大好靚,
佢地上午己經上晒課,下午係就因為應唔同既程度去分班
學習,唔會分精英班,有個食堂係自己學校煮食物比學生,
只有少量食物係出便叫,聽落其實都幾好,
重有係普通教中文課,有二位外国老師教英語,
個外国老師幾好

Rank: 4


988
990#
發表於 07-6-4 12:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:
alkyng :

其實xx樹同將天老師都係好嚴,所以band1高都係有原因,
令個姐姐哭係點解我都想知???
你試下同仔仔話係好似平時咁就可以,無人會閙你架
又或者比d鼓勵佢,考到就買個玩具比佢     

天主教佑華好唔好我真係唔知,但我想如果唔好都唔會有咁多資源比佢分咁大間學校出嚟啦.

Rank: 5Rank: 5


2422
991#
發表於 07-6-4 12:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我同老公相討過都係會去註冊先, 因為我覺得自己真係好黑仔, 三關都過唔到, 所以怕到最後叩門都會有差池, 所以註冊左先算.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
992#
發表於 07-6-4 12:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你咁想我就安心,註冊左先,叩門成功再去註過册囉,
同埋其實x潔華幾好架,我朋友係宝琳做補習都有叫我選佢,
佢話d小朋友好醒喎,佢重有一條龍,我就係驚佢多人選,所以唔放第二囉.

Rank: 4


988
993#
發表於 07-6-4 13:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我己經pm咗比你,今日係馮晴最後一日去攞表,你快跑去攞
今日5點前要交表,過咗就無得叩門架.快快快.
cmts 寫道:
hi yeeli:
我中咗王余家傑,不過我心中好想去馮晴,後備表是什麼?多謝你可以比叩門信sample.([email protected])
thanks!

Rank: 5Rank: 5


2422
994#
發表於 07-6-4 13:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

其實我選小學時, 第一間係揀梁x華的, 加上又係一條龍, 又響我隔離, 不過後來經過參觀及各方意見綜合, 依家鍾意將天多d, 而我自己又對一條龍學校有另一番睇法, 因我怕讀左梁之後, 自己或者整體讀書氣氛唔會太強烈, 始終有中學打抵, 無論成績突唔突出都好, 又或者好差都好, 總有一間中學接收你, 所以後來我先放棄梁, 揀一間無中學背景的小學, 唔知我咁想有無問題呢
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
995#
發表於 07-6-4 13:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

mkwok

我仔仔派到聖安德肋小學, 妳是否住調景嶺 ?
我居住廣明比較遠, 聽妳說都不錯 !

Rank: 3Rank: 3


280
996#
發表於 07-6-4 13:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

妳同我想法一樣, 正如我老公問我為何近自己的宣X不選,
我又是這樣告訴他, 不過他說我 腦部有問題    

我朋友教書也對我說如妳不覺遠, 可選梁x華它不錯.

Rank: 4


988
997#
發表於 07-6-4 13:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
你咁想都好全面,無問題,我睇過呢間小學既視學報告,中文好好,英數就平平,但係幾年前既視學報告又點可以作準呢,我相信呢幾年佢進步咗好多,如果唔係我朋友都唔會叫我選,因為佢係補習老師,佢自己本身都對小朋友都好嚴格,而一條龍就
六年後既事,可能到時會跨區呢 一個唔覺以跨出去觀塘瑪x諾就真係開心c,(比我發一陣夢下)     

Rank: 4


988
998#
發表於 07-6-4 14:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我唔記得問你,你個日幾點去黃x樹,攞幾號no,我地會唔會見過一面呢??      你交晒後備表未呀??

Rank: 5Rank: 5


2422
999#
發表於 07-6-4 14:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

而我一直有個夢想, 個女將來可以誇去觀塘官x中學或順利天主x中學, hehe...
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


598
1000#
發表於 07-6-4 15:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng / 95區家長:

Hi, 想請教如你再選, 你會怎樣排小一學校呢, 因為今年到我囡囡要報小一, 我住坑口那邊, 有什麼學校比較好?? 謝謝.
:-D
‹ 上一主題|下一主題