關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
981#
發表於 07-3-10 09:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

因為有兩間學校同時行, 而且也有很多晨運人士, 我覺得最可惜是霧太大, 看不清楚風境

hermanpapa 寫道:
大家覺得好行嗎?實在太多人!   

Rank: 5Rank: 5


2977
982#
發表於 07-3-12 09:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

是呀!實在太大霧,完全看不見。我們行完在山頂Delifrance入油,再坐纜車去中環吃午飯,行下中西區文物徑,結果係孫中山紀念館坐了兩個鐘。
  

Rank: 5Rank: 5


2977
983#
發表於 07-3-17 22:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好耐冇上BK,大家好嗎?

測驗準備成點?   

Rank: 2


92
984#
發表於 07-3-19 15:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

請問基顯的中英文水平和升中派位如何?
謝謝!!!

Rank: 2


31
985#
發表於 07-3-21 00:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

由3月份開始要仔仔每日抄一課中文,串英文生8-10個,星期六,日背常識課文,寫吓生字。
因仔仔上次測驗或考試都唔寫字,尤其是中文同常識。
如果有時間都會比仔仔上網打吓機,但要10:30前上床瞓覺。


434
986#
發表於 07-3-22 18:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2977
987#
發表於 07-3-24 20:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我認為油基各科的水準和外面的學校比較是中上,除學生的本身能力和資質外,家庭都要付出,不能把教育的擔子全放在老師身上。
我們因工作關係,孩子放學後會去補習社做功課,晚上我們回家吃飯後便做每日一篇、中文8寶箱....等網上遊戲練習,又溫習一下課本,真係好忙好趕到9點上床,間中又係學校練習羽毛球,仲趕!
老實講,亞仔成績中等啦!但返學會好開心!上學期取成績表時老師說他是班中的開心果,可能壓力不太高關係。

派位真的不知。

IJJK 寫道:
請問基顯的中英文水平和升中派位如何?
謝謝!!!

Rank: 5Rank: 5


2977
988#
發表於 07-3-24 20:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今次我們也針對不寫字的缺點,加強寫字訓練。    有進步。[quote]
lauhy 寫道:
由3月份開始要仔仔每日抄一課中文,串英文生8-10個,星期六,日背常識課文,寫

Rank: 5Rank: 5


2977
989#
發表於 07-3-31 01:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今次測驗成績很不錯,除了數學。(似我)     

Rank: 1


1
990#
發表於 07-4-1 13:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位,我也是第一次登入的,大家好!

我睇到有個宅長咁寫:
我係第一次入來的。我個仔讀5年班,佢中文老師可算是第一勤力老師,每天都有好多好多中文功課,如果有一日比以往少佐,我個仔就話[今日吾多功課仲可以睇下電視呀 !!!]

佢個中文老師,口口聲聲都話佢地要報{分},要做多D功課加強訓練 !!! 收買人命 !!! 上堂順學號答問題,如果吾識答就要罰抄,吾係單抄吾識果題,係全部,簡直係問題人物 !!

------------------------
我個仔都係咁話,話個中文老師成日都罰抄,一唔識答就罰抄,抄親都成課書,都唔知有無攪錯.又話不鼓勵罰抄,但係呢間學校就成日罰抄.
我想問你個他是咪讀5d?我真係想向校長投訴呢班的中文老師.只識用高壓政策,攪到d學生憎到佢死.
仲有啊,呢個男老師成日向學生發脾氣,你估我地d仔女係佢個出氣袋!呢個老師都唔親做老師.       

Rank: 5Rank: 5


2977
991#
發表於 07-4-1 18:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

如果有問題,可以找李校長或中文科主任劉主任談一下教學方法。
MatthewTTP 寫道:
各位,我也是第一次登入的,大家好!

我睇到有個宅長咁寫:
我係第一次入來的。我個仔讀5年班,佢中文老師可算是第一勤力老師,每天都有好多好多中文功課,如果有一日比以往少佐,我個仔就話[今日吾多功課仲可以睇下電視呀 !!!]

佢個中文老師,口口聲聲都話佢地要報{分},要做多D功課加強訓練 !!! 收買人命 !!! 上堂順學號答問題,如果吾識答就要罰抄,吾係單抄吾識果題,係全部,簡直係問題人物 !!

------------------------
我個仔都係咁話,話個中文老師成日都罰抄,一唔識答就罰抄,抄親都成課書,都唔知有無攪錯.又話不鼓勵罰抄,但係呢間學校就成日罰抄.
我想問你個他是咪讀5d?我真係想向校長投訴呢班的中文老師.只識用高壓政策,攪到d學生憎到佢死.
仲有啊,呢個男老師成日向學生發脾氣,你估我地d仔女係佢個出氣袋!呢個老師都唔親做老師.       


434
992#
發表於 07-4-2 21:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2977
993#
發表於 07-4-28 21:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好耐冇上bk。大家好!

Rank: 3Rank: 3


122
994#
發表於 07-5-1 10:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

借試卷温習
你們好!我有個姨生仔現讀緊油塘基顯P.1,我想問有無家長可借出一些P.1 的各科測驗或考試卷影印,因為他好像不懂温習,我想幫下他!否則他會越來越差!有的話PM我

Rank: 5Rank: 5


2977
995#
發表於 07-5-1 11:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

The Test and Exam papers shall be returned to student after recording. Please check with your nephew.

With Cheers!
maglitelamp 寫道:
借試卷温習
你們好!我有個姨生仔現讀緊油塘基顯P.1,我想問有無家長可借出一些P.1 的各科測驗或考試卷影印,因為他好像不懂温習,我想幫下他!否則他會越來越差!有的話PM我

Rank: 3Rank: 3


122
996#
發表於 07-5-2 10:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa,
i want to borrow the test / exam. paper of every subjects for his next accessment , then i no need to tip or make the mock paper for him. thanks!~

Rank: 5Rank: 5


2977
997#
發表於 07-5-3 09:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

全部卷是會派回給學生,基本上你侄子的卷和我手上的一樣。除非你要考古題,那要P2的媽媽幫手。

Rank: 3Rank: 3


286
998#
發表於 07-5-5 11:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好耐冇上BK,各位基顯家長好嗎?

其實唔止功課要反映下.....
我覺得d凡要抽籤的活動都要反映下...次次都咁巧合....
名列前芧及班長級學生一定一定抽到....
乖學生要錫...完全明白...亦都應同....
唉...但唔駛次次都咁偏心....年多了...我囡無一樣抽到
抽籤都係想公平d姐....但係就口是心非...一d都唔公平


Xiao-K 寫道:
請一定要同學校反映呀!我們昨天都很多野做,又要溫英黙和明天的中黙,有時想可不可以轉回半日制呀?



Rank: 3Rank: 3


286
999#
發表於 07-5-5 13:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hi雪文..
你有小朋友讀基顯及安怡??我細女5月剛插入N班...得閑多d請教下你先...hehhhe

雪文 寫道:
   你真搞笑

亞仔有咁勇敢就好囉.

[quote]
hermanpapa 寫道:
我覺得係亞仔毛遂自荐,迫老師取表格。    [quote]


Rank: 5Rank: 5


2977
1000#
發表於 07-5-5 17:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Kwok,

雪文亞仔係基法同學仔。   
kwok330 寫道:
hi雪文..
你有小朋友讀基顯及安怡??我細女5月剛插入N班...得閑多d請教下你先...hehhhe

[quote]
雪文 寫道:
   你真搞笑

亞仔有咁勇敢就好囉.

[quote]
hermanpapa 寫道:
我覺得係亞仔毛遂自荐,迫老師取表格。    [quote]
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖