- 在線時間
- 83 小時
- 最後登錄
- 16-12-6
- 國民生產力
- 24
- 附加生產力
- 461
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-11-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2492
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 2977
- UID
- 4795
 
|
Re: 油塘基顯2006學年度家長會
如果有問題,可以找李校長或中文科主任劉主任談一下教學方法。MatthewTTP 寫道:
各位,我也是第一次登入的,大家好!
我睇到有個宅長咁寫:
我係第一次入來的。我個仔讀5年班,佢中文老師可算是第一勤力老師,每天都有好多好多中文功課,如果有一日比以往少佐,我個仔就話[今日吾多功課仲可以睇下電視呀 !!!]
佢個中文老師,口口聲聲都話佢地要報{分},要做多D功課加強訓練 !!! 收買人命 !!! 上堂順學號答問題,如果吾識答就要罰抄,吾係單抄吾識果題,係全部,簡直係問題人物 !!
------------------------
我個仔都係咁話,話個中文老師成日都罰抄,一唔識答就罰抄,抄親都成課書,都唔知有無攪錯.又話不鼓勵罰抄,但係呢間學校就成日罰抄.
我想問你個他是咪讀5d?我真係想向校長投訴呢班的中文老師.只識用高壓政策,攪到d學生憎到佢死.
仲有啊,呢個男老師成日向學生發脾氣,你估我地d仔女係佢個出氣袋!呢個老師都唔親做老師. |
|