關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
981#
發表於 06-10-26 12:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家今日有冇看都市日報呀?  內裏竟然有我和2個仔上年11月去旅行的相呀~~~   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
982#
發表於 06-10-26 12:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & yoballma,

呢本書係自由購買, 唔係學校規定要買

Rank: 3Rank: 3


304
983#
發表於 06-10-26 12:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

咦!我記我屋企有一隻CD係普通話讀課文個喎. 唔通我記錯,
今晚返屋企睇清楚再話你知


[quote]
B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪 & yoballma,

呢本書係自由購買, 唔係學校規定要買
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
984#
發表於 06-10-26 12:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

Sorry ! 完全唔記得 tim, 聽朝俾妳呀 !

Matthew 媽咪


[quote]
yoballma 寫道:
hi Matthew_媽咪

唔該可唔可以 copy 英文科嘅 cd 比我呀, 我想比 yo yo 係屋企自己聽多d, thank you   
[/quote]


你得閒先幫我COPY啦. 唔該哂   
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
985#
發表於 06-10-26 13:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我找不到, 究竟係邊版呀?
露絲 寫道:
大家今日有冇看都市日報呀?  內裏竟然有我和2個仔上年11月去旅行的相呀~~~   

Rank: 4


588
986#
發表於 06-10-26 13:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy

我尋日都係收到本書咋, 冇 cd 的  

Rank: 4


554
987#
發表於 06-10-26 14:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

應該是.....頭條日報呀......p.26

sorry呀..
露絲 寫道:
大家今日有冇看都市日報呀?  內裏竟然有我和2個仔上年11月去旅行的相呀~~~   
露 絲 :-)

Rank: 4


554
988#
發表於 06-10-26 14:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

metthew_媽咪,

我比咗隻math boy你仔仔啦.......
露 絲 :-)

Rank: 4


554
989#
發表於 06-10-26 14:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

之前派咗架啦.......紅色盒黎既..
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy

我尋日都係收到本書咋, 冇 cd 的  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
990#
發表於 06-10-26 14:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我比錯咗d VCD你囡囡呀....慘啦....D VCD係比B珠Mummy...子軒架.

唔該你幫我叫囡囡交比子軒呀?   
露 絲 :-)

Rank: 4


588
991#
發表於 06-10-26 15:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

我冇頭條呀, 所以睇唔到, 點解會登左妳 d 相既 ?

d 碟收到喇, 係咪淨係俾 ilovehinhin 一個定係 ? 仲有冇人想要呀 ?

Matthew 媽咪

Rank: 4


588
992#
發表於 06-10-26 15:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
993#
發表於 06-10-26 19:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我地都係評估到5 ja, 嘩! 1E班第 7 la...
勁呀!
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

剛剛上網 check 功課, 見到 1E 班中文好勁呀, 今日已經要簽收中文評估 (7), 我地尋日先係 第 4 咋, 妳地個班評估到第幾呀 ? ( 八掛下姐   )
露 絲 :-)

Rank: 4


554
994#
發表於 06-10-26 20:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你問下有冇人想copy? 你copy先, 如果有人要你未再copy比佢地囉..

頭條日報       kick p.27

事源上年11月靈幼家教會舉辦旅行, 我和2兒子未在那裡踏單車囉....hehehehe

早知化靚個妝出街啦.....hahaha
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我冇頭條呀, 所以睇唔到, 點解會登左妳 d 相既 ?

d 碟收到喇, 係咪淨係俾 ilovehinhin 一個定係 ? 仲有冇人想要呀 ?

Matthew 媽咪
   
露 絲 :-)

Rank: 2


99
995#
發表於 06-10-26 20:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:急!今天常識詞語要寫4個,個仔得3個:自己、用心及幫忙,不知第4個是甚麽?請幫忙!

Rank: 2


99
996#
發表於 06-10-26 20:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班媽咪:急!今天常識詞語要寫4個,個仔得3個:自己、用心及幫忙,不知第4個是甚麽?請幫忙!

Thanks for 2000!

Rank: 4


554
997#
發表於 06-10-26 20:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

整潔

可check電腦.
Mingo 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B班媽咪:急!今天常識詞語要寫4個,個仔得3個:自己、用心及幫忙,不知第4個是甚麽?請幫忙!

Thanks for 2000! [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
998#
發表於 06-10-26 20:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲
明天幫你比返子軒. ok


露絲 寫道:
yoballma,

我比錯咗d VCD你囡囡呀....慘啦....D VCD係比B珠Mummy...子軒架.

唔該你幫我叫囡囡交比子軒呀?   
^_^

Rank: 2


99
999#
發表於 06-10-26 21:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
整潔

可check電腦.[quote]
Mingo 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B班媽咪:急!今天常識詞語要寫4個,個仔得3個:自己、用心及幫忙,不知第4個是甚麽?請幫忙!

Thanks for 2000! [/quote][/quote]

先多謝露絲,我嘗試過查閱網上1年級家課,但沒有提供!可否告知在那處可查看?

Rank: 4


554
1000#
發表於 06-10-26 22:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

老師會在書中圈出生字.  在手冊會寫(詞4個(p.30p.28)
Mingo 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
整潔

可check電腦.[quote]
Mingo 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B班媽咪:急!今天常識詞語要寫4個,個仔得3個:自己、用心及幫忙,不知第4個是甚麽?請幫忙!

Thanks for 2000! [/quote][/quote]

先多謝露絲,我嘗試過查閱網上1年級家課,但沒有提供!可否告知在那處可查看? [/quote]
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖