關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
981#
發表於 05-11-8 14:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我老公公司都有比家屬打$80支,但我D就一早打曬啦。因爲唔同地方出的針真有唔同o架,所以都唔係好信得過D平針。hinhin都過o左3嵗,點解仲要分兩次打啊??   

如果想打就快手啦,好多地方都斷貨啦   

Rank: 5Rank: 5


2564
982#
發表於 05-11-8 14:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Rank: 5Rank: 5


2564
983#
發表於 05-11-8 14:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink
買啦, 當公園咁去都抵, 但最令我不滿的是太多自由行, 佢地好 就係完全無品, 排隊又用手貼住我背脊....

下次我一定唔可以去海洋劇場  

Rank: 3Rank: 3


368
984#
發表於 05-11-8 17:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

上次去攞評估,Miss fung 話Eunice做嘢好"滋油",我都要諗吓有乜辦法等佢可以爽快d。 考卷方面,同我估計一樣,寫字得B,不過其他都有100分。

jaisy:

如果我買了年票,我諗我可以個個禮拜同你去lu。

Rank: 5Rank: 5


3909
985#
發表於 05-11-8 19:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

ocean park星期六早d去會好d,同埋最好一去到就上去睇海洋劇場,海洋舘,鯊魚舘,會少d自由行,越遲,自由行就越多,3點左右就最好玩完山上,落返去睇panda,因爲過o左4點坐纜車有排等,D人又好無禮貌,所以最好避開高峰時段。兒童王國就好少有自由行。       

pinkpink888,

Stephanie寫字又係B,不過都好難improve到,而加平時做完功課就算,一定唔會比侷寫多D字。唯有等侷寫熟練d可能會好d。      仲有兩個flash card的字唔認到扣分,其他就100分。

Eunice做野好"滋油"      準時做完麽得儸      Stephanie反而有時緊張得o栽,Miss Suen話侷見到旁邊的小朋友如果寫得快過侷,侷就開始緊張,就算miss Suen同侷講‘慢慢寫唔緊要,miss suen等埋你’,Stephanie都唔會relax d,Miss Suen話次次搞到侷都緊張埋一份   

o甘我問係唔係Stephanie真係做得慢,miss話又唔係,中等水平呱,不過就自己要求高,小小唔滿意就要擦o左去,一d都唔求其,所以相對就慢o左。搞到我都唔知有麽辦法可以改善。     

你話d小朋友的性格係唔係天生o架   

Rank: 5Rank: 5


3381
986#
發表於 05-11-8 20:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink, jaisy,
買annual pass抵玩d, 特別有小朋友, 佢地一日一定玩唔到o甘多野, 所以有時只係入場去兒童王國, 有時只係睇劇場, 玩半日都好, 我同fifi summer時已經join左, 可以玩埋"夏水禮"~     

wing530,
今日派左冬季校服, 你有無呀??    

Rank: 5Rank: 5


3381
987#
發表於 05-11-8 20:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
原來happy bee會有個小背包, 入面有本手冊, 仲有, hinhin係"小豬"隊(笑c我~), anson係o羊隊呀??  

hinhin話今日好開心wo, 佢地有玩遊戲, 佢話下次仲去wo~   

Rank: 5Rank: 5


3381
988#
發表於 05-11-8 22:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
小童軍條長褲你會唔會買?? 唔知厚定薄呢??    

Rank: 5Rank: 5


3909
989#
發表於 05-11-8 22:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

想問你上次去Disney有無推BB車啊?如果推,唔知入去玩野方便嗎?

Rank: 5Rank: 5


3381
990#
發表於 05-11-8 22:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你又去disney呀?? 我上次無帶bb車, 我係去到租, 都係自己帶會方便d, 因為由car park行入去都要行成10分鐘至到入口, 去都唔緊要, 走時睇怕佢地都瞓著(上次hinhin就係), 我老公要抱住走, 都幾辛苦~

好多小朋友都會租bb車架, 真係方便好多, disney每個game出面都有個bb車停泊處(而且每架bb車都有名牌), 上次我連d水壺, 外套都放晒入bb車then去左玩都無事~        帶bb車好d, 唔駛自己拎野拎到cc下~!

Rank: 5Rank: 5


3381
991#
發表於 05-11-8 22:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你幾時去disney呀?? 記住睇埋煙花先好走呀~ 正過日本o個個好多~~     仲要早d搵位睇呀~ 前d個feel會正d~

Rank: 5Rank: 5


3909
992#
發表於 05-11-8 22:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

唸住今個月搵個Friday幫Stephanie儸日假去玩,平日少D人,玩起都free d嘛      鍾意的game玩多兩次都得啦。

唸住有BB車,Stephanie可以抖下,留返精神玩。     

Rank: 5Rank: 5


3381
993#
發表於 05-11-8 23:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我諗平日去真係會少人d, 我上次saturday去都唔多人, 有d game仲可以玩兩次(可能剛過左黃金週), 我同事上個星期六去完, 佢話好多人~   

你去之前話聲比我知, 等我比d tips你~~    , 你可以唔駛睇bk個攻略, 因為我上次睇完去都覺得有d野out左~

Rank: 3Rank: 3


358
994#
發表於 05-11-8 23:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi

想請問你囡囡係去邊都學芭蕾舞???

hinhinmom

見完st andrew 好喜歡校舍, 有位高老師帶周圍行, 她話下年幼兒班兩星期學英文,下兩星期學國語, 雖然少d,起碼有意改革  

Rank: 5Rank: 5


3381
995#
發表於 05-11-8 23:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
係呀~ st andrew's個校舍真係好靚, 入面d課室全部都係落地玻璃, 就算o係走廊都睇到入面上課o既情形~ 高老師都幾nice架~

其實佢地英文小d都唔緊要, 最緊要入腦麻, hinhin最近成日唱歌仔, anson返到屋企就唱國語歌~ 佢地以前都唔會架~ 宜家明顯進步左~    我都     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
996#
發表於 05-11-8 23:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>pinkpink
我呢邊有珠心算班, 係智趣樂對面咋, 你咁快比eunice學喇? 我都唸住比anson學, 不過, 無咁快囉~

>fifi,
係喎, 你老公打咋喎, 我記得stephanie已打左喎, 我仲同我阿媽講, 都係你老公去打, 點解今日又以為係stephanie既~   

>hinhinmom,
anson係"bee bee隊"呀, 佢話好開心喎, 仲好快就上完喎, 我估佢太開心, 所以咪覺得時間快囉~    手冊話佢"敬禮手勢"未正確, 要再努力d, 今日返黎, 係咁操兵呀!     我會買長褲架, 驚冬天凍麻~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
997#
發表於 05-11-8 23:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>vibianyeung
我覺得st. andrew's既英文唔會差得去邊, 佢同德寶本書係一樣架, st. andrew's仲有其他既英文書架, 不過, 就無phonics喇~

>fifi,
我都想今個月去disney呀, 我可能係30/11呀, 果日, anson放假, 又係星期五, 符唔符合你既要求呀? 我地join唔join一齊呀?    
  

Rank: 5Rank: 5


3381
998#
發表於 05-11-8 23:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
唔知條長褲係唔係厚呢?? 你會買o羊size?? 8碼好似太大~

wing530, fifi
我諗你地join埋去disney會好d, 因為可能輪住睇d小朋友, 上次我媽咪都有去, 佢有d games唔會玩, 所以幫我睇住hinhin, 我地兩公婆先有得去玩下o乍~~   

Rank: 3Rank: 3


358
999#
發表於 05-11-8 23:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530 & hinhinmom
學到要吸收才重要
:

Rank: 5Rank: 5


3909
1000#
發表於 05-11-8 23:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

你有麽tips快d話我知      我想睇邊個Friday涼爽d就去。   

vibianyeung,

我女係海悅間羅逸雅芭蕾舞,爵士舞學校學緊芭蕾舞。     

wing530,

今日搞點o左吉之島的野沒啊?

你o甘知係我老公打,不過就有時..........間歇性失憶       

德寳運動會係親子o既,不過我就真係無麽運動細胞,最多都係玩係游水,壁球咋,其他網球,乒乓ball,golf都係我老公鍾意玩嘖     

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖