關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 觀塘K interview 討論區
樓主: lwy_brenda
go

觀塘K interview 討論區   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2284
981#
發表於 14-12-23 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Manfred2226+於+14-12-23+發

原帖由 angel_yktiu 於 14-12-23 發表
睇你想唔想要學卷啦,圓議唔好諗,讀左我怕bb廣東話唔正
Sorry,我睇完笑左



Rank: 3Rank: 3


283
982#
發表於 14-12-23 18:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Manfred2226+於+14-12-23+發

原帖由 angel_yktiu 於 14-12-23 發表
睇你想唔想要學卷啦,圓議唔好諗,讀左我怕bb廣東話唔正
其實金麗都多B6㗎



Rank: 5Rank: 5


2284
983#
發表於 14-12-23 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angel_yktiu+於+14-12-23+發

原帖由 superivy 於 14-12-23 發表
其實金麗都多B6㗎
其實到到都多



Rank: 6Rank: 6


5606
984#
發表於 14-12-23 19:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thaiking+於+14-12-23+發表金

原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表
循道衞理堅易入
讀呢幼稚園容易入循道衛理小學?



Rank: 5Rank: 5


2732
985#
發表於 14-12-23 19:48 |只看該作者

回覆:apple_love 的帖子

點解既?個日發生咩事?



Rank: 5Rank: 5


2284
986#
發表於 14-12-23 19:58 |只看該作者

引用:點解既?個日發生咩事? +

原帖由 月光夢魔兔 於 14-12-23 發表
點解既?個日發生咩事?
Interview遇到個無愛心加耐性的老師,全程感覺到佢唔耐煩又嚴肅,最後in完我仔同佢講bye bye,坐係到打對面,佢扮聽唔到,我仔望住佢再講多次bye bye,佢先話bye bye,但唔係望住我地,係到做緊自己野。我嬲到回家立刻撕爛張面見証



Rank: 3Rank: 3


107
987#
發表於 14-12-23 20:32 |只看該作者

回覆:angel_yktiu 的帖子

thx!其實學卷吾係考慮範圍之內,本身想比小女係朗思繼續讀上去,之不過本身家庭語境係母語,又冇請工人教佢英文,上次聽朗思家長會話去到k3就會用普通話同英文教學(吾會用母語)怕小女跟吾上,讀得辛苦



Rank: 3Rank: 3


107
988#
發表於 14-12-23 20:38 |只看該作者

回覆:Ondinehkk 的帖子

聖安當可以直升番上小學



Rank: 3Rank: 3


470
989#
發表於 14-12-23 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月光夢魔兔+於+14-12-23+發表

原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表
Interview遇到個無愛心加耐性的老師,全程感覺到佢唔耐煩又嚴肅,最後in完我仔同佢講bye bye,坐係到打對面 ...
咁冇禮貌,點敎小朋友?



Rank: 5Rank: 5


2732
990#
發表於 14-12-23 21:21 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

邊個老師咁冇禮貌?個日好似得4位老師.

Rank: 5Rank: 5


2284
991#
發表於 14-12-23 22:15 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 邊個老師咁冇禮貌

原帖由 月光夢魔兔 於 14-12-23 發表
回覆 apple_love 的帖子

邊個老師咁冇禮貌?個日好似得4位老師.
4個?但我印象中我沿途行去in時經過有至少幾間課室in緊ga wor



Rank: 5Rank: 5


2732
992#
發表於 14-12-23 22:30 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

係咩,我冇留意添

Rank: 3Rank: 3


382
993#
發表於 14-12-24 00:40 |只看該作者

回覆:Evachau 的帖子

如果基督教中心收,你會讀嗎?d間好嗎?問過一d讀緊媽咪都幾好,我仲欠d間未出。



Rank: 3Rank: 3


470
994#
發表於 14-12-24 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-12-23+

原帖由 Evachau 於 14-12-23 發表
要親身攞表?唔可以download form ? 上網見到學校唔太新,呢間好嗎?
我之前冇offer,有媽咪同我講話佢哋仲收人叫我試吓,我打去佢哋話第一輪interview 完咗,如果佢哋再有第二輪先call我去填form 。不過而家有另一間收呀囝我就唔諗呢間,聽講啲小朋友好曵



Rank: 5Rank: 5


2284
995#
發表於 14-12-24 00:47 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 係咩,我冇留意添

原帖由 月光夢魔兔 於 14-12-23 發表
回覆 apple_love 的帖子

係咩,我冇留意添
係呀,有幾間房in架。by the way,你小朋友in成點呀?



Rank: 3Rank: 3


470
996#
發表於 14-12-24 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-12-23+

原帖由 Evachau 於 14-12-23 發表
暫時有聖匠am offer, 仲等緊基督教中心封信,希望有全日班offer (囝囝in咁多間,呢間表現最好)!



  ...
聖匠都唔差,如果半day 都ok 嘅,可以考慮吓,程度都深



Rank: 3Rank: 3


382
997#
發表於 14-12-24 00:55 |只看該作者

回覆:Mocheongcheong 的帖子

我都係呀!之前無嚟d到刨,過晒報名先知創價係好野,如果唔係都試吓



Rank: 4


568
998#
發表於 14-12-24 00:56 |只看該作者

回覆:jt09 的帖子

有!



Rank: 3Rank: 3


470
999#
發表於 14-12-24 00:59 |只看該作者

引用:請問咁多位知唔知聖安當好唔好?+見5間得呢

原帖由 Ondinehkk 於 14-12-23 發表
請問咁多位知唔知聖安當好唔好? 見5間得呢間有pm offer, (我係requested PM 的).
我住油塘, 呀女讀緊苗士N  ...
我嗰日去聖安當interview覺得啲老師幾有耐性同專業,佢哋好知道點樣令個小朋友好快咁適應一個怕生嘅地方,我呀囝in嗰陣又好開心,所以我幫呀囝選聖安當。



Rank: 3Rank: 3


470
1000#
發表於 14-12-24 01:03 |只看該作者

引用:聖安當可以直升番上小學 +

原帖由 Manfred2226 於 14-12-23 發表
聖安當可以直升番上小學
真係?咁我三年後唔洗驚lu



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖