註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 KY2004 於 07-12-31 10:25 發表 今日好靜呀~:-|
返回頂部
原文章由 yan02 於 07-12-31 11:56 發表 大家今天有沒得收早呀 ?
男爵府
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-31 12:10 發表 我有, 而家放工啦, byebye!!! HAPPY NEW YEAR!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 12:42 發表 溫唔度書啦太多追唔到 E+報告下原來果7日係咁樣行情 第1日: 南京 特色:古城,D野比較舊 第2日: 無錫 特色:有無錫電影城,好大的 第3日: 蘇州 特色:水鄉,好靚 第4日: 坑洲 特色:現代化+環境好靚,有個西湖 第5,6,7日: ...
原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:16 發表 love love, 玩得好開心喎!買唔買得多野呀?
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:33 發表 都有買野,被,公仔之類,唔覺唔都都買左幾千銀 我就覺得OK啦BUT我隻C6就話無野玩又辛苦WOR
原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:37 發表 都用左咁多$呀?有冇買野食呀? 你個Guccx開齌未呀?
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:45 發表 我諗連團費,導遊費,另外食野,買野 TOTAL洗左$25000左右 野食返而無買,都無咩好食的:D 肚臍未開齌呀 我落機之後一路都唔得閒,又要執屋執行李洗衫,亞囡D功課都未做晒呀 大年初一我地會去歐洲 ...
原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:48 發表 love, 去Europe,咁幫come come買袋啦! 你地真係勁豪,啱啱去完,新年又去過!Europe,實crazy shopping喇!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:54 發表 我都係上機前果晚先知去歐洲JA 我話又去唔好啦呱(真心話 )C6話問左日本5日團都要$1XXXX,所以佢地成班話去歐洲啊 如果真係要買無問題,果邊買真係平好多嗎 唉...早知道去歐洲我果日就唔買果個肚臍啦:hamme ...
原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:57 發表 可能我都要你幫我買袋呀!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 15:05 發表 買啦買啦 我諗我自己唔會買好多野啦....爆廠啦唔惦呀
原文章由 KY2004 於 07-12-31 15:13 發表 到時話你聽,如果買..... 12號排成績表,女女小學的第1次,緊張嗎?
原文章由 yan02 於 07-12-31 17:03 發表 真係富婆囉,羨慕死人啦