關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
981#
發表於 07-12-31 11:27 |只看該作者
早上 !


雪文話  :  邊個有興趣今天中午到官塘大盛吃日本野,請致電他  


原文章由 KY2004 於 07-12-31 10:25 發表
今日好靜呀~:-|

Rank: 5Rank: 5


3104
982#
發表於 07-12-31 11:56 |只看該作者
大家今天有沒得收早呀 ?

Rank: 5Rank: 5


4210
983#
發表於 07-12-31 12:10 |只看該作者
我有, 而家放工啦, byebye!!!
HAPPY NEW YEAR!!

原文章由 yan02 於 07-12-31 11:56 發表
大家今天有沒得收早呀 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
984#
發表於 07-12-31 12:19 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-31 11:56 發表
大家今天有沒得收早呀 ?

我冇

Rank: 8Rank: 8


17382
985#
發表於 07-12-31 12:33 |只看該作者

岩岩清好晒手頭上D文件 下午又要開會   



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-31 12:10 發表
我有, 而家放工啦, byebye!!!
HAPPY NEW YEAR!!

Rank: 8Rank: 8


17382
986#
發表於 07-12-31 12:42 |只看該作者
溫唔度書啦太多追唔到
E+報告下原來果7日係咁樣行情

第1日: 南京  特色:古城,D野比較舊
第2日: 無錫  特色:有無錫電影城,好大的
第3日: 蘇州  特色:水鄉,好靚
第4日: 坑洲  特色:現代化+環境好靚,有個西湖
第5,6,7日: 上海:夜景好靚,但D人好串

搭車用左好多時間,日日最小2個幾鐘最耐4個幾鐘
日日小龍包,全部住5星級酒店....好靚

Rank: 6Rank: 6


6601
987#
發表於 07-12-31 14:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 12:42 發表
溫唔度書啦太多追唔到
E+報告下原來果7日係咁樣行情

第1日: 南京  特色:古城,D野比較舊
第2日: 無錫  特色:有無錫電影城,好大的
第3日: 蘇州  特色:水鄉,好靚
第4日: 坑洲  特色:現代化+環境好靚,有個西湖
第5,6,7日:  ...

love love,

玩得好開心喎!買唔買得多野呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
988#
發表於 07-12-31 14:33 |只看該作者
都有買野,被,公仔之類,唔覺唔都都買左幾千銀
我就覺得OK啦BUT我隻C6就話無野玩又辛苦WOR  

原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:16 發表

love love,

玩得好開心喎!買唔買得多野呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
989#
發表於 07-12-31 14:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:33 發表
都有買野,被,公仔之類,唔覺唔都都買左幾千銀
我就覺得OK啦BUT我隻C6就話無野玩又辛苦WOR  

都用左咁多$呀?有冇買野食呀?

你個Guccx開齌未呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
990#
發表於 07-12-31 14:45 |只看該作者
我諗連團費,導遊費,另外食野,買野 TOTAL洗左$25000左右 野食返而無買,都無咩好食的:D

肚臍未開齌呀 我落機之後一路都唔得閒,又要執屋執行李洗衫,亞囡D功課都未做晒呀

大年初一我地會去歐洲9日:D :D初十先返:D :D 今年唔洗點買衫過年啦   


原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:37 發表

都用左咁多$呀?有冇買野食呀?

你個Guccx開齌未呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
991#
發表於 07-12-31 14:47 |只看該作者
如果今晚有空我POST D相上來啦

Rank: 6Rank: 6


6601
992#
發表於 07-12-31 14:48 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:45 發表
我諗連團費,導遊費,另外食野,買野 TOTAL洗左$25000左右 野食返而無買,都無咩好食的:D

肚臍未開齌呀 我落機之後一路都唔得閒,又要執屋執行李洗衫,亞囡D功課都未做晒呀

大年初一我地會去歐洲 ...

love,

去Europe,咁幫come come買袋啦!

你地真係勁豪,啱啱去完,新年又去過!Europe,實crazy shopping喇!

Rank: 8Rank: 8


17382
993#
發表於 07-12-31 14:54 |只看該作者
我都係上機前果晚先知去歐洲JA 我話又去唔好啦呱(真心話 )C6話問左日本5日團都要$1XXXX,所以佢地成班話去歐洲啊

如果真係要買無問題,果邊買真係平好多嗎 唉...早知道去歐洲我果日就唔買果個肚臍啦



原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:48 發表

love,

去Europe,咁幫come come買袋啦!

你地真係勁豪,啱啱去完,新年又去過!Europe,實crazy shopping喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
994#
發表於 07-12-31 14:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:54 發表
我都係上機前果晚先知去歐洲JA 我話又去唔好啦呱(真心話 )C6話問左日本5日團都要$1XXXX,所以佢地成班話去歐洲啊

如果真係要買無問題,果邊買真係平好多嗎 唉...早知道去歐洲我果日就唔買果個肚臍啦:hamme ...

可能我都要你幫我買袋呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
995#
發表於 07-12-31 15:05 |只看該作者
買啦買啦

我諗我自己唔會買好多野啦....爆廠啦唔惦呀



原文章由 KY2004 於 07-12-31 14:57 發表

可能我都要你幫我買袋呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
996#
發表於 07-12-31 15:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 15:05 發表
買啦買啦

我諗我自己唔會買好多野啦....爆廠啦唔惦呀

到時話你聽,如果買.....

12號排成績表,女女小學的第1次,緊張嗎?

Rank: 8Rank: 8


17382
997#
發表於 07-12-31 15:33 |只看該作者
好呀到時話我知

我就唔緊張,亦都無得緊張啦,返正D成績都唔好啦,希望唔好包尾囉


原文章由 KY2004 於 07-12-31 15:13 發表

到時話你聽,如果買.....

12號排成績表,女女小學的第1次,緊張嗎?

Rank: 5Rank: 5


2065
998#
發表於 07-12-31 17:02 |只看該作者
我都冇得放早:tongue: :tongue: , 頂, 谷鬼氣, 等我今晚做夜的。類鬥類。

love, 我真系覺得你好有米, 成日去旅行, 重要咁遠個的。: :

咁多年我真系最差今年, 老細話今年吾會有第14個月糧出。

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:54 發表
我都係上機前果晚先知去歐洲JA 我話又去唔好啦呱(真心話 )C6話問左日本5日團都要$1XXXX,所以佢地成班話去歐洲啊

如果真係要買無問題,果邊買真係平好多嗎 唉...早知道去歐洲我果日就唔買果個肚臍啦:hamme ...

Rank: 5Rank: 5


3104
999#
發表於 07-12-31 17:03 |只看該作者
真係富婆囉,羨慕死人啦


原文章由 iloveyoub4 於 07-12-31 14:45 發表
我諗連團費,導遊費,另外食野,買野 TOTAL洗左$25000左右 野食返而無買,都無咩好食的:D

肚臍未開齌呀 我落機之後一路都唔得閒,又要執屋執行李洗衫,亞囡D功課都未做晒呀

大年初一我地會去歐洲 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1000#
發表於 07-12-31 17:06 |只看該作者
系 LA, 直頭系讚 $賣花帶果的 C9。

原文章由 yan02 於 07-12-31 17:03 發表
真係富婆囉,羨慕死人啦
‹ 上一主題|下一主題