關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
981#
發表於 07-11-13 15:41 |只看該作者
妖,叫佢xxla,扮豪
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:35 硐表
jerry媽: 仲有你叔仔老婆都想威想豪比人睇, 就更加唔會出聲啦....:tongue: :tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
982#
發表於 07-11-13 15:42 |只看該作者
而家都要社3次啦, 上次一次, 今個星期一次, 可能下星期仲要一次.

唉.....我D大假呀

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 14:39 硐表
係hk杜牙根, 要杜3次架, 果陣我做要$1800, 係2005年, 好貴, 好彩公司claim返$1400比我:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
983#
發表於 07-11-13 15:44 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 15:40 硐表
我諗你今晚睇定穩鎮d:-|

睇一睇成150蚊架~~~:cry: :cry: 又怕食藥

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
984#
發表於 07-11-13 15:44 |只看該作者
你叔仔都幾惡WOR
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:22 硐表
講開結婚, 星期六我終於見到叔仔個老婆, 一d都唔靚, 都唔明99/62點解話佢好靚??

62同d親戚話擺28圍, 我心諗點擺, 24圍男家, 4圍女家??
跟住我叔仔話佢book左間60人房請d friends唱k, 要一萬蚊訂, thank佢地既出席&幫 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
985#
發表於 07-11-13 15:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-13 15:42 硐表
而家都要社3次啦, 上次一次, 今個星期一次, 可能下星期仲要一次.

唉.....我D大假呀

嘩! 要杜得咁密架??????

Rank: 5Rank: 5


2967
986#
發表於 07-11-13 15:46 |只看該作者
你唔快d整,遲d仲麻煩tim
原文章由 雪文 於 07-11-13 15:42 硐表
而家都要社3次啦, 上次一次, 今個星期一次, 可能下星期仲要一次.

唉.....我D大假呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
987#
發表於 07-11-13 15:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 15:44 硐表
你叔仔都幾惡WOR  

我估佢叔仔都係貪威識食果"廷"黎架啦!!!:tongue: :tongue: :tongue:
(jerry媽唔好嬲 )

Rank: 5Rank: 5


2967
988#
發表於 07-11-13 15:47 |只看該作者
冇得claim
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:44 硐表

睇一睇成150蚊架~~~:cry: :cry: 又怕食藥
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
989#
發表於 07-11-13 15:47 |只看該作者
係囉, 係我XY返佢呀, 咁無禮貌.

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 15:44 硐表
你叔仔都幾惡WOR  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
990#
發表於 07-11-13 15:47 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 15:47 硐表
冇得claim

我間cheap野係"佰無"!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
991#
發表於 07-11-13 15:51 |只看該作者
頂.咁你今晚不如買盒仔茶飲吓la,唔係好苦jar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:47 硐表

我間cheap野係"佰無"!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
992#
發表於 07-11-13 15:52 |只看該作者
呢單野都幾複雜, 請飲gei其實我c6 d fd, 我同對新人唔算好fd, 但個新娘都有兩咀, 當初c6同佢地都算fd, 但早2,3年佢地反左面

我都叫做同個女gei有d聯絡, msn ar, tel. ar 咁, 佢生日我都有去佢birthday party, 其實c6唔鍾意我同佢地玩

咁而家人地結婚, 我c6就一定唔去, 叫我自己決定,  c6話如果我唔去, 就book 台同我食飯, 超, 咁多年都未試過慶祝ar

但人地結婚我唔去好似好衰咁, 雖然我都識好多人(全部都係c6 d fd), 但其實我去又會好悶wor

好矛盾
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:59 硐表

係咪請你2公婆呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
993#
發表於 07-11-13 16:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 15:52 硐表
呢單野都幾複雜, 請飲gei其實我c6 d fd, 我同對新人唔算好fd, 但個新娘都有兩咀, 當初c6同佢地都算fd, 但早2,3年佢地反左面

我都叫做同個女gei有d聯絡, msn ar, tel. ar 咁, 佢生日我都有去佢birthday party, 其實c ...

如果佢係你老公的fd, 而又反左面, 我覺得唔駛去囉!!!:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
994#
發表於 07-11-13 16:09 |只看該作者
但上兩個禮拜佢打黎問我1個到定2個到, 我又無話比佢知唔到wor, 而家都唔知用咩藉口話唔去
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 16:00 硐表

如果佢係你老公的fd, 而又反左面, 我覺得唔駛去囉!!!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


4210
995#
發表於 07-11-13 16:12 |只看該作者
我同左99講, 唔好比佢, 不過佢唔知最後會唔會心軟?
叔仔佢唔夠膽向我爆粗, 向佢家姐爆..
我老公咪不停叫我唔好嘈, 返屋企先講

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:28 硐表

我覺得你叔仔用1萬包場請唱k果度, 最好係由你老爺奶奶or你老公reject佢會好d囉, 不過話時話, 佢xyz你, 都好唔比面啫, 你話晒都係亞嫂喎, 你老公無講d乜野咩????? ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
996#
發表於 07-11-13 16:14 |只看該作者
你99唔比$, 你叔係咪無$比
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 16:12 硐表
我同左99講, 唔好比佢, 不過佢唔知最後會唔會心軟?
叔仔佢唔夠膽向我爆粗, 向佢家姐爆..
我老公咪不停叫我唔好嘈, 返屋企先講

Rank: 5Rank: 5


4210
997#
發表於 07-11-13 16:17 |只看該作者
我果陣都係一星期杜一次, 連續3個星期都要去

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:45 硐表

嘩! 要杜得咁密架??????

Rank: 5Rank: 5


2967
998#
發表於 07-11-13 16:17 |只看該作者
c6講到明佢唔會去,又難得佢話book枱同你食飯,我諗唔去會好d,費事佢唔like la, 你同個fd講wedding anniversary 佢地都唔會嬲你gei
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 15:52 硐表
呢單野都幾複雜, 請飲gei其實我c6 d fd, 我同對新人唔算好fd, 但個新娘都有兩咀, 當初c6同佢地都算fd, 但早2,3年佢地反左面

我都叫做同個女gei有d聯絡, msn ar, tel. ar 咁, 佢生日我都有去佢birthday party, 其實c ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
999#
發表於 07-11-13 16:20 |只看該作者
嘩, 好邪呀.  我老公舊拍檔 ( 即插走我老公個個) , 今日下午入咗醫院.  佢上午都好哋哋, 行得走得.  佢而家下半身唔動得.  似足我老公當年的情形.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1000#
發表於 07-11-13 16:22 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 16:12 硐表
我同左99講, 唔好比佢, 不過佢唔知最後會唔會心軟?
叔仔佢唔夠膽向我爆粗, 向佢家姐爆..
我老公咪不停叫我唔好嘈, 返屋企先講

你老爺奶奶都唔會旨在果一萬幾仟, 由得叔仔囉!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖