關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
981#
發表於 07-10-20 11:23 |只看該作者
如果當日無問, 班主任未必會講gar, 我地個班點解會講都係因為個英文默書好多人默得唔係太好, 班主任叫家長唔駛擔心因為唔計分
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:18 硐表
我因為當日無去聽到班主任講解所以miss左
原來平時唔計架 咁即係今次要全部課文默好佢啦
不過亞囡應該ok的因為英文我有keep住同佢串字的,中文就更加唔洗點溫


...

Rank: 8Rank: 8


17382
982#
發表於 07-10-20 11:23 |只看該作者
又係5兄弟姊妹呀 我就唔係亞四,我最大的


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:19 硐表
ME ar 2 elder sisiters, 1 elder brother, 1 younger brother我排第四, 所以細個個花名係肥婆四   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
983#
發表於 07-10-20 11:25 |只看該作者
咁你同佢地感情好唔好? 我就同我家姐FRIEND D, 同弟就普通, 可能始終都係男仔, 無乜特別計好傾, 前2,3年佢啱啱同個女仔(即係而家11月結婚LEE個)拍拖時, 我仲同過佢惡交添, 而家人大左, 知道無野係十全十美, 先至叫做好D, 不過都係一般囉, 因為都係覺得佢好無用.

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:19 硐表
ME ar 2 elder sisiters, 1 elder brother, 1 younger brother我排第四, 所以細個個花名係肥婆四   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
984#
發表於 07-10-20 11:27 |只看該作者
咁佢地結晒婚未架???????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:21 硐表
我有5兄弟姊妹,我最大,我妹最細,中間有3個細佬,我同妹妹相差6年,即係我媽一年生一個

Rank: 8Rank: 8


17382
985#
發表於 07-10-20 11:27 |只看該作者
原來係咁 咁我又唔知亞囡果班d同學仔默書默成點呀,只係試過有一次要重默,我諗情況同你仔果班一樣英文默書好多人默得唔係太好呱,講真英默真係要用時間去同小朋友串字先得囉,唔串真係唔惦


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:23 硐表
如果當日無問, 班主任未必會講gar, 我地個班點解會講都係因為個英文默書好多人默得唔係太好, 班主任叫家長唔駛擔心因為唔計分

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
986#
發表於 07-10-20 11:31 |只看該作者
英默~~我女今年的範圍都多左好多, D句子深左又長, 仲有些要背默添呀!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:27 硐表
原來係咁 咁我又唔知亞囡果班d同學仔默書默成點呀,只係試過有一次要重默,我諗情況同你仔果班一樣英文默書好多人默得唔係太好呱,講真英默真係要用時間去同小朋友串字先得囉,唔串真係唔惦


...

Rank: 8Rank: 8


17382
987#
發表於 07-10-20 11:33 |只看該作者
我同妹妹感情就當然好啦日日見嗎
同3個細佬就一般囉,1來自己已經有家庭自己將個重心放曬落去,2來又唔係成日見面所以感情比例梳離d囉:-| :-|


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:25 硐表
咁你同佢地感情好唔好? 我就同我家姐FRIEND D, 同弟就普通, 可能始終都係男仔, 無乜特別計好傾, 前2,3年佢啱啱同個女仔(即係而家11月結婚LEE個)拍拖時, 我仲同過佢惡交添, 而家人大左, 知道無野係十全十美, 先至叫做 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
988#
發表於 07-10-20 11:36 |只看該作者
仲有2個細佬未結婚,最細果個細佬就有2個小朋友,大仔讀中1,細囡3年級了 佢地係17歲結婚18歲生仔果種 e+個仔好大lu

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:27 硐表
咁佢地結晒婚未架???????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
989#
發表於 07-10-20 11:37 |只看該作者
我同家姐感情ok la, 不過我地唔會約埋去街gar lor, 都唔岩way
亞哥細佬就普通lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:33 硐表
我同妹妹感情就當然好啦日日見嗎
同3個細佬就一般囉,1來自己已經有家庭自己將個重心放曬落去,2來又唔係成日見面所以感情比例梳離d囉:-| :-|


...

Rank: 8Rank: 8


17382
990#
發表於 07-10-20 11:38 |只看該作者
係架,一上到2年級又唔同架啦,範圍大左又深左架啦,事關我都有睇下我妹個囡d野所以都知小小

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:31 硐表
英默~~我女今年的範圍都多左好多, D句子深左又長, 仲有些要背默添呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
991#
發表於 07-10-20 11:39 |只看該作者
你細細佬真係........咁佢地係咪同你媽咪住呀???
係喎, 你同妹妹日日見, 又晚晚一齊DINNER, 感情想唔好都難啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:36 硐表
仲有2個細佬未結婚,最細果個細佬就有2個小朋友,大仔讀中1,細囡3年級了 佢地係17歲結婚18歲生仔果種 e+個仔好大lu

Rank: 8Rank: 8


17382
992#
發表於 07-10-20 11:40 |只看該作者
咁我都會成日同妹妹去行街既,事關我囡同佢囡有伴嗎

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:37 硐表
我同家姐感情ok la, 不過我地唔會約埋去街gar lor, 都唔岩way
亞哥細佬就普通lor

Rank: 8Rank: 8


17382
993#
發表於 07-10-20 11:42 |只看該作者
係呀佢地一家4口都係同我媽果邊住的
係囉日日見wor想唔好都幾難啦 加上大家都有個囡有共同話題,會好好多囉


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:39 硐表
你細細佬真係........咁佢地係咪同你媽咪住呀???
係喎, 你同妹妹日日見, 又晚晚一齊DINNER, 感情想唔好都難啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
994#
發表於 07-10-20 11:44 |只看該作者
hoganma

今日邊個去湊亞仔
我就收工去湊囡啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
995#
發表於 07-10-20 11:48 |只看該作者
我同我家姐以前細個成日打交/鬧交, 佢好乞人憎架, 成日取我D野又得, 我取佢D野又發晒巔咁鬧人, 我媽都成日話佢自私, 以後大左無朋友, (LEE句真係比佢TIP中左), 我家姐而家幾十歲人真係無乜真心朋友, 所以成日帶我女出街, 不過又唔同我講, 所以我之前咪同你地講過我狂 佢囉, 有次又係咁, 唔出聲又帶左我女去睇戲, 我上到藍田先知佢地唔係度, 我又發晒脾氣咁叫佢2個即刻返黎呀!!!! 講真, 細路女唔識就梗係想去街啦, 你大人大姐都唔知乜野叫"問聲人"架咩????? 自從上次我炳完佢之後好D啦, 不過都係成日買埋D無謂野比我女!!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:37 硐表
我同家姐感情ok la, 不過我地唔會約埋去街gar lor, 都唔岩way
亞哥細佬就普通lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
996#
發表於 07-10-20 11:53 |只看該作者
都係我la, 我老公去到kwun tong要成2:30, 亞仔3:00 swimming ma, 學埋呢個月咋, 唔學lu, 下個月開始星期六下午可以溫下書, 做下功課
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:44 硐表
hoganma

今日邊個去湊亞仔
我就收工去湊囡啦

Rank: 8Rank: 8


17382
997#
發表於 07-10-20 11:54 |只看該作者
你家姐可能覺得好悶所以搵你亞囡同佢去街
你家姐幾大 無拍拖嗎


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:48 硐表
我同我家姐以前細個成日打交/鬧交, 佢好乞人憎架, 成日取我D野又得, 我取佢D野又發晒巔咁鬧人, 我媽都成日話佢自私, 以後大左無朋友, (LEE句真係比佢TIP中左), 我家姐而家幾十歲人真係無乜真心朋友, 所以成日帶我女 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
998#
發表於 07-10-20 11:55 |只看該作者
咁而家你仔叫做識游水未架????

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:53 硐表
都係我la, 我老公去到kwun tong要成2:30, 亞仔3:00 swimming ma, 學埋呢個月咋, 唔學lu, 下個月開始星期六下午可以溫下書, 做下功課

Rank: 5Rank: 5


4210
999#
發表於 07-10-20 11:56 |只看該作者
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1000#
發表於 07-10-20 11:58 |只看該作者
識游自由式同背泳, 不過唔係好叻個d lor, 因為佢星期六要學跆拳, 再學埋游水, 我覺得太多la, 唔想佢太辛苦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:55 硐表
咁而家你仔叫做識游水未架????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖