關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
981#
發表於 07-10-4 16:09 |只看該作者
唔好唔開心啦, 佢咁遲先覆你, 唔需要理佢.

原文章由 雪文 於 07-10-4 15:55 硐表
亞媽出游時交代, 我細佬二公婆係無飯煮婦, 叫我得閑叫佢哋返來食飯.

咁上星期叫咗佢哋幾日都唔得閑.

我前二日話不如今個星期六來打邊爐來 ( 用埋D丸仔)
佢話唔知.  今日中午問佢都話唔知, 我話你要提前話我听, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
982#
發表於 07-10-4 16:10 |只看該作者
Love,我話如果個朋友二公婆唔來
               如果我囡好返D
咁星期日就去得成南丫島啦

同埋怕天氣會否仲係太熱呢 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
983#
發表於 07-10-4 16:13 |只看該作者
我剛才打咗電話同我細佬解釋, 我話俾佢听我今晚會打電話去惠州問清楚個朋友, 你哋周末來唔來, 我要安排我的時間

( 黄金周 我姑仔公司請佢哋去Thailand, 我朋友公司請佢哋去雲南.  大陸公司而家經濟真係好好景)

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 16:09 硐表
唔好唔開心啦, 佢咁遲先覆你, 唔需要理佢.

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-4 16:15 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
984#
發表於 07-10-4 16:14 |只看該作者
我驚落雨呀,呢幾日天氣都唔係咁好

原文章由 雪文 於 07-10-4 16:10 硐表
Love,我話如果個朋友二公婆唔來
               如果我囡好返D
咁星期日就去得成南丫島啦

同埋怕天氣會否仲係太熱呢 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
985#
發表於 07-10-4 16:17 |只看該作者
雪文: 乜你咁多如果嘅?????

原文章由 雪文 於 07-10-4 16:10 硐表
Love,我話如果個朋友二公婆唔來
               如果我囡好返D
咁星期日就去得成南丫島啦

同埋怕天氣會否仲係太熱呢 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
986#
發表於 07-10-4 16:19 |只看該作者
係咩 ??

天氣預報我睇好似OK wor.

我又要打去煩hermanpapa啦, 我朋友話來想去睇大佛,我要問佢去大澳的話, 又有無好介紹. (hermanpapa係大嶼山地膽)

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 16:14 硐表
我驚落雨呀,呢幾日天氣都唔係咁好

Rank: 8Rank: 8


17382
987#
發表於 07-10-4 16:29 |只看該作者
去大澳可以順手睇下睇唔睇到中華百白海豚:loveliness:


原文章由 雪文 於 07-10-4 16:19 硐表
係咩 ??

天氣預報我睇好似OK wor.

我又要打去煩hermanpapa啦, 我朋友話來想去睇大佛,我要問佢去大澳的話, 又有無好介紹. (hermanpapa係大嶼山地膽)

Rank: 8Rank: 8


17382
988#
發表於 07-10-4 17:05 |只看該作者
尋日英默今日咁快派番來,都好有97分 英默無課外住

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
989#
發表於 07-10-4 17:06 |只看該作者
亞頭 :

hermanpapa話係大嶼山有條路落山風景好靚, 我話我係路盲唔知點行, 下次叫佢帶路就得.  佢話帶小朋友都行到wor

Rank: 5Rank: 5


4210
990#
發表於 07-10-4 17:10 |只看該作者
大家傾緊d咩??
我叔仔同佢個新大陸女友話要年底結婚 wo, 拍左4個月拖咋, 我想問下我做亞嫂, 應該送金器定$$$好d呢??

Rank: 8Rank: 8


17382
991#
發表於 07-10-4 17:13 |只看該作者
我去大嶼山只係識去平時去開既地方ONLY

原文章由 雪文 於 07-10-4 17:06 硐表
亞頭 :

hermanpapa話係大嶼山有條路落山風景好靚, 我話我係路盲唔知點行, 下次叫佢帶路就得.  佢話帶小朋友都行到wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
992#
發表於 07-10-4 17:15 |只看該作者
金器好

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-4 17:10 硐表
大家傾緊d咩??
我叔仔同佢個新大陸女友話要年底結婚 wo, 拍左4個月拖咋, 我想問下我做亞嫂, 應該送金器定$$$好d呢??

Rank: 8Rank: 8


17382
993#
發表於 07-10-4 17:15 |只看該作者
CASH數’龍’啦,E+金咁貴唔係好見洗JA


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-4 17:10 硐表
大家傾緊d咩??
我叔仔同佢個新大陸女友話要年底結婚 wo, 拍左4個月拖咋, 我想問下我做亞嫂, 應該送金器定$$$好d呢??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
994#
發表於 07-10-4 17:17 |只看該作者
你去開那些地方 ??

剛才和hermanpapa通電話, 佢教咗我點安排D行程, 同埋介紹去靈隱寺食齋, 你有無去過 ??

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 17:13 硐表
我去大嶼山只係識去平時去開既地方ONLY

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
995#
發表於 07-10-4 17:18 |只看該作者
佢教埋我係橋個到有船出海睇啦, 一個20元, 人多可講價.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 16:29 硐表
去大澳可以順手睇下睇唔睇到中華百白海豚:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
996#
發表於 07-10-4 17:21 |只看該作者
我咪來來去去係大彿,塘福,碼頭同果個唔知咩名既沙灘囉
鳳皇徑都去過既果時有個馬埸E+唔知汁左未
大澳反而未去過呀

原文章由 雪文 於 07-10-4 17:17 硐表
你去開那些地方 ??

剛才和hermanpapa通電話, 佢教咗我點安排D行程, 同埋介紹去靈隱寺食齋, 你有無去過 ??

Rank: 4


679
997#
發表於 07-10-4 17:22 |只看該作者
嘩,d金價,我表妹下個月結婚,我d姑姐都係俾$$,等佢自己買嘢.

你仔仔係咪讀基顯
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-4 17:10 硐表
大家傾緊d咩??
我叔仔同佢個新大陸女友話要年底結婚 wo, 拍左4個月拖咋, 我想問下我做亞嫂, 應該送金器定$$$好d呢??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
998#
發表於 07-10-4 17:23 |只看該作者
又收工啦, 各位88

Rank: 8Rank: 8


17382
999#
發表於 07-10-4 17:24 |只看該作者
呢樣我聽講過不過就無去睇過,睇中華白海豚果D船係開1點至唔知幾點的


原文章由 雪文 於 07-10-4 17:18 硐表
佢教埋我係橋個到有船出海睇啦, 一個20元, 人多可講價.

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-4 17:26 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
1000#
發表於 07-10-4 17:27 |只看該作者
等我同老公商量下先...
HI irene, 亞仔係基顯讀二年級

原文章由 irenec11 於 07-10-4 17:22 硐表
嘩,d金價,我表妹下個月結婚,我d姑姐都係俾$$,等佢自己買嘢.

你仔仔係咪讀基顯
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖