關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
981#
發表於 07-8-13 11:03 |只看該作者
佢係建築果part: :

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:55 發表


做邊行, 可否透露下........商機.....
我c6都係做工程的(冷凍個只..)

Rank: 8Rank: 8


17382
982#
發表於 07-8-13 11:05 |只看該作者
係美中不足落雨姐


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:55 發表
星期六入去玩就ma ma地la, 因為落雨, 游indoor swimming pool好凍, 游左半個鐘咋, d free活動星期六又full晒wor, 只book左星期日整cookies, 之後唯有返房訓一陣lor

都無咩好玩, 最衰落雨無得游水

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
983#
發表於 07-8-13 11:05 |只看該作者
一路KEEP住咁樣都好好啦!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:02 發表
無,搵啖飯食ja,如果係豬籠入水我就唔洗做啦
不過不失啦

Rank: 5Rank: 5


3212
984#
發表於 07-8-13 11:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:57 發表
我想問你個度好無住? C6成日都想搬去有mtr 地方, 你個度實用率係咪有85%?


ok 啦! 好方便, 市區黎講, 實用率都好高, 地方都見使, 三房應該比二房更實用, 價錢都係相對的... 我放租個度, 已經租出啦!!(唔使經agency , 大家save ...ma ...)

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-13 11:07 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
985#
發表於 07-8-13 11:07 |只看該作者
咁又係

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:05 發表
一路KEEP住咁樣都好好啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
986#
發表於 07-8-13 11:10 |只看該作者
維修方面?? 咁係咪有85%實用? 我聽人講咋
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:05 發表


ok 啦! 好方便, 市區黎講, 實用率都好高, 地方都見使, 三房應該比二房更實用, 價錢都係相對的... 我放租個度, 已經租出啦!!(唔使經agency , 大家save ...ma ...)

Rank: 8Rank: 8


17382
987#
發表於 07-8-13 11:10 |只看該作者
公起公起:loveliness: :loveliness:
係唔係自己一手攪惦
你會唔會同租客簽約及打stamp



原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:05 發表


ok 啦! 好方便, 市區黎講, 實用率都好高, 地方都見使, 三房應該比二房更實用, 價錢都係相對的... 我放租個度, 已經租出啦!!(唔使經agency , 大家save ...ma ...)

Rank: 5Rank: 5


3212
988#
發表於 07-8-13 11:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:03 發表
請問有無人知邊度有旅行裝CONT的鹽水賣呀???


85%? 即係邊度????



LAM TN MTR A 出口右手邊... 個都law.......

眼境埔米有law .........

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-13 11:17 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
989#
發表於 07-8-13 11:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:10 發表
公起公起:loveliness: :loveliness:
係唔係自己一手攪惦
你會唔會同租客簽約及打stamp


會... 咁樣好似對大家有保障d law... 個租口一家三口都好好人...
bk 都...識得....的..(星期六睇,星期日就話過來落訂...價錢平少少, 但勝在有緣人ma.........)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
990#
發表於 07-8-13 11:18 |只看該作者
OIC!! 果度幾好, 一出地鐵站就到.
旅行裝CONT水~~我問左啟田2間都話無得賣!!!:cry:


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:11 發表



LAM TN MTR A 出口右手邊... 個都law.......

Rank: 8Rank: 8


17382
991#
發表於 07-8-13 11:25 |只看該作者
我既本息又出來啦......8掛下先
你會唔會問租客拿3寶

第1寶:稅單
第2寶:糧單
第3寶:卡片



原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:14 發表


會... 咁樣好似對大家有保障d law... 個租口一家三口都好好人...
bk 都...識得....的..(星期六睇,星期日就話過來落訂...價錢平少少, 但勝在有緣人ma.........)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
992#
發表於 07-8-13 11:26 |只看該作者
再講埋黑仔嘢.

昨日叫隻佬去還書, 佢話有本書係7月19日到期的, 罸咗佢16.8元

我話我本本都係全部續期的 (一齊借的), 無理由加.
點解你唔打電話問過我, 佢話佢部手電係新世界台的, 收唔到係圖書館.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
993#
發表於 07-8-13 11:27 |只看該作者
剛才我老細叫我入房, 話改開會.  咁真係好啦, 我可以請假帶我仔去.

文件我諗係無咗, 算啦, 睇吓點補"鍋"

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
994#
發表於 07-8-13 11:30 |只看該作者
一陣同亞仔去??? 覆診嗎???

原文章由 雪文 於 07-8-13 11:27 發表
剛才我老細叫我入房, 話改開會.  咁真係好啦, 我可以請假帶我仔去.

文件我諗係無咗, 算啦, 睇吓點補"鍋"

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
995#
發表於 07-8-13 11:31 |只看該作者
明天


原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:30 發表
一陣同亞仔去??? 覆診嗎???

Rank: 8Rank: 8


17382
996#
發表於 07-8-13 11:34 |只看該作者
我尋日都有去圖書館wor,12點左右啦
我都係new world架wor係圖書館收到電話的


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 11:26 發表
再講埋黑仔

Rank: 5Rank: 5


3212
997#
發表於 07-8-13 11:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 11:10 發表
維修方面?? 咁係咪有85%實用? 我聽人講咋


維修好似講左幾耐啦, 而家都冇收維修基金啦 !!
但都未知幾時會做... 幾年又唔定, 十年八載又唔定......暫時都未有個確實的時間...

Rank: 5Rank: 5


3212
998#
發表於 07-8-13 11:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:18 發表
OIC!! 果度幾好, 一出地鐵站就到.
旅行裝CONT水~~我問左啟田2間都話無得賣!!!:cry:


眼x88 有冇...mtr 個間... 我有電話, 使吾使比你電話都問左先 ?? 我琴日先去配左副眼境.. 半年配左三副啦...... 都係囡囡的杰作law........ :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
999#
發表於 07-8-13 11:46 |只看該作者
唔駛比電話我啦, 橫掂放工會經, 我去問下, THANK!

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:39 發表


眼x88 有冇...mtr 個間... 我有電話, 使吾使比你電話都問左先 ?? 我琴日先去配左副眼境.. 半年配左三副啦...... 都係囡囡的杰作law........ :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
1000#
發表於 07-8-13 11:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:25 發表
我既本息又出來啦......8掛下先
你會唔會問租客拿3寶

第1寶:稅單
第2寶:糧單
第3寶:卡片



我都想 law...不過我地什麼都唔識架... 我又young , 又第一次 ,又冇經agency..... 可唔可以教下路???.... , 租客好似熟d.....佢地租開樓.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖