註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:55 發表 做邊行, 可否透露下........商機..... 我c6都係做工程的(冷凍個只..)
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:55 發表 星期六入去玩就ma ma地la, 因為落雨, 游indoor swimming pool好凍, 游左半個鐘咋, d free活動星期六又full晒wor, 只book左星期日整cookies, 之後唯有返房訓一陣lor 都無咩好玩, 最衰落雨無得游水
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:02 發表 無,搵啖飯食ja,如果係豬籠入水我就唔洗做啦 不過不失啦
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:57 發表 我想問你個度好無住? C6成日都想搬去有mtr 地方, 你個度實用率係咪有85%?
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:05 發表 一路KEEP住咁樣都好好啦!
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:05 發表 ok 啦! 好方便, 市區黎講, 實用率都好高, 地方都見使, 三房應該比二房更實用, 價錢都係相對的... 我放租個度, 已經租出啦!!(唔使經agency , 大家save ...ma ...)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:03 發表 請問有無人知邊度有旅行裝CONT的鹽水賣呀??? 85%? 即係邊度????
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:10 發表 公起公起:loveliness: :loveliness: 係唔係自己一手攪惦 你會唔會同租客簽約及打stamp
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:11 發表 LAM TN MTR A 出口右手邊... 個都law.......
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:14 發表 會... 咁樣好似對大家有保障d law... 個租口一家三口都好好人... bk 都...識得....的..(星期六睇,星期日就話過來落訂...價錢平少少, 但勝在有緣人ma.........)
原文章由 雪文 於 07-8-13 11:27 發表 剛才我老細叫我入房, 話改開會. 咁真係好啦, 我可以請假帶我仔去. 文件我諗係無咗, 算啦, 睇吓點補"鍋"
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:30 發表 一陣同亞仔去??? 覆診嗎???
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 11:10 發表 維修方面?? 咁係咪有85%實用? 我聽人講咋
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 11:18 發表 OIC!! 果度幾好, 一出地鐵站就到. 旅行裝CONT水~~我問左啟田2間都話無得賣!!!:cry:
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 11:39 發表 眼x88 有冇...mtr 個間... 我有電話, 使吾使比你電話都問左先 ?? 我琴日先去配左副眼境.. 半年配左三副啦...... 都係囡囡的杰作law........ :tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 11:25 發表 我既本息又出來啦......8掛下先 你會唔會問租客拿3寶 第1寶:稅單 第2寶:糧單 第3寶:卡片