關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
981#
發表於 07-6-29 00:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

你問吓佢....知唔知咩叫"人情味"?.....知唔知要氹吓老婆?
如果我老爺同我咁講我實嬲死佢
不過大家嘅溝通方式唔同.....我鐘意人氹....或者你鐘意比人激     
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

有,佢話唔洗佢出同sponsor....佢唔阻止
搵到人睇得掂對仔女,佢唔反對
帶𠹺對仔女去而又安全返到離就直情讚成~

Rank: 6Rank: 6


8185
982#
發表於 07-6-29 00:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

佢睇死我啫!
我只係諗起多啦A夢個百寶袋......
Cassey 寫道:
咦~
妳老爺講呢番話嘅時候....
係唔係望住妳幅相講架....
非妳莫孰噃.....

要帶對仔女去而又安全返到離就直情讚成~ 要唱首monica配合下先: 誰.能.代.替.妳地位~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
983#
發表於 07-6-29 00:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

記住我跟你尾, 你咪傾埋我d時間
[quote]
Huisys 寫道:
我返黎喇..

mp,

你懶打呀??好啦...9/7 high tea再傾啦~~~   

Rank: 5Rank: 5


4355
984#
發表於 07-6-29 00:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

等到hs啦...
不過, 我要   
對眼....好乾...  :cry:  :cry:
goodnight.....everymami....    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
985#
發表於 07-6-29 00:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-|

Rank: 5Rank: 5


4515
986#
發表於 07-6-29 00:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

放心...段估都應該唔會阻到你時間~~
因為...呀miss T都應該係個good time keeper~~
cheungmp 寫道:
hs,

記住我跟你尾, 你咪傾埋我d時間
[quote]
Huisys 寫道:
我返黎喇..

mp,

你懶打呀??好啦...9/7 high tea再傾啦~~~   

Rank: 6Rank: 6


8185
987#
發表於 07-6-29 00:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

del  (sorry 又double)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
988#
發表於 07-6-29 00:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Rank: 6Rank: 6


8185
989#
發表於 07-6-29 00:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我老爺都係咁嘅人! 話阿仔唔適合
我十次有十一次嘅教仔理念係同佢分崎㗎

(你算好喇,我之前有的function 係hk都比佢reject 咗幾次, 外出無得傾-係里一刻!)
cheungmp 寫道:
hhkk,

係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-|

Rank: 5Rank: 5


4515
990#
發表於 07-6-29 00:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

e....呀kce你今日收早呀???

係咪近排搵你診症ge人少左...你拍拍吓烏繩拍到好眼瞓呀???  
Cassey 寫道:
等到hs啦...
不過, 我要   
對眼....好乾...  :cry:  :cry:
goodnight.....everymami....    

Rank: 6Rank: 6


8185
991#
發表於 07-6-29 00:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係呀! on time 好多
Huisys 寫道:
mp,

放心...段估都應該唔會阻到你時間~~
因為...呀miss T都應該係個good time keeper~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
992#
發表於 07-6-29 00:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

講笑咋....你仲記唔記得個計時器
[quote]
Huisys 寫道:
mp,

放心...段估都應該唔會阻到你時間~~
因為...呀miss T都應該係個good time keeper~~[quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
993#
發表於 07-6-29 00:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的

hehe...睇唔出喎....你老爺個款望起上黎好"和善"~~~

heiheikeikei 寫道:
mp,

我老爺都係咁嘅人! 話阿仔唔適合
我十次有十一次嘅教仔理念係同佢分崎㗎

(你算好喇,我之前有的function 係hk都比佢reject 咗幾次, 外出無得傾-係里一刻!)[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,

係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-|
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
994#
發表於 07-6-29 00:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,
其實我覺得呢d係人生經驗, 唔係有冇獎嘅問題.....
你話好唔好向阿仔埋手, 等阿仔同老爺講, 咁通常都ok
heiheikeikei 寫道:
mp,

我老爺都係咁嘅人! 話阿仔唔適合
我十次有十一次嘅教仔理念係同佢分崎㗎

(你算好喇,我之前有的function 係hk都比佢reject 咗幾次, 外出無得傾-係里一刻!)[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,

係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-|
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
995#
發表於 07-6-29 00:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的,

我知你都好明解ge.....hehe.... [quote]
heiheikeikei 寫道:
係呀! on time 好多
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
996#
發表於 07-6-29 00:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

係喎...點解你老爺會 join 我地個BBQ嘅

Rank: 5Rank: 5


4515
997#
發表於 07-6-29 00:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我真係有信心架..相反..若果你話係miss L見我呢..............我好肯定我一定會阻你好多時間~~~~呵呵..
cheungmp 寫道:
hs,

講笑咋....你仲記唔記得個計時器
[quote]
Huisys 寫道:
mp,

放心...段估都應該唔會阻到你時間~~
因為...呀miss T都應該係個good time keeper~~[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
998#
發表於 07-6-29 00:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

me too~~    我上次都 over-run   
[quote]
Huisys 寫道:
mp,

我真係有信心架..相反..若果你話係miss L見我呢..............我好肯定我一定會阻你好多時間~~~~呵呵.. [quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
999#
發表於 07-6-29 00:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

唔好呀...細路好醒架..比佢知佢個地位咁重要..講ge野咁有份量...睇日你比佢食住添呀~~~

重有呀..分分鐘佢地知道同你講你都楂唔到主意...佢地直情有咩要求就索性skip左你直接同老爺講添呀.....博唔過呀
cheungmp 寫道:
hhkk,
其實我覺得呢d係人生經驗, 唔係有冇獎嘅問題.....
你話好唔好向阿仔埋手, 等阿仔同老爺講, 咁通常都ok
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

我老爺都係咁嘅人! 話阿仔唔適合
我十次有十一次嘅教仔理念係同佢分崎㗎

(你算好喇,我之前有的function 係hk都比佢reject 咗幾次, 外出無得傾-係里一刻!)[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,

係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-|
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
1000#
發表於 07-6-29 00:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

重有呀..上次同呀9s講開...好似話未必喺派成績表果陣講埋你升邊班呀...因為佢姨甥女都係度讀..呀家姐話佢知架~~(若果冇聽錯好似係咁講的)~~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖