- 在線時間
- 139 小時
- 最後登錄
- 12-10-8
- 國民生產力
- 81
- 附加生產力
- 14
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-11-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4420
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 4515
- UID
- 35217
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
mp,
唔好呀...細路好醒架..比佢知佢個地位咁重要..講ge野咁有份量...睇日你比佢食住添呀~~~
重有呀..分分鐘佢地知道同你講你都楂唔到主意...佢地直情有咩要求就索性skip左你直接同老爺講添呀.....博唔過呀  cheungmp 寫道:
hhkk,
其實我覺得呢d係人生經驗, 唔係有冇獎嘅問題.....
你話好唔好向阿仔埋手, 等阿仔同老爺講, 咁通常都ok
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,
我老爺都係咁嘅人! 話阿仔唔適合
我十次有十一次嘅教仔理念係同佢分崎㗎
(你算好喇,我之前有的function 係hk都比佢reject 咗幾次, 外出無得傾-係里一刻!)[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk,
係咪男人都唔鐘意四維去? 阿仔個心算老師比左張 form 阿仔報名一個係大陸嘅海峽兩岸心算比賽, 我諗住帶阿仔去見吓世面, 點知我老爺話唔去.. :-| [/quote][/quote] |
|