關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
981#
發表於 07-6-5 11:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

在 KwunTong 地鐵'B' 溢財中心 ~ click 香港青年體育會 ~
一個 course/10堂 ($650) 每星期一堂,  另外會員年費 $30.
如果你決定參加, 請通知我, 我做推薦人, 會在報下個課程時額外有9折的. [quote]
雪文 寫道:
funfun,我想問你而家在那里dance同埋幾錢一堂, 一星期幾多日.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
982#
發表於 07-6-5 11:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

唔係, 晴天我唔報啦, D人又話唔好.

我都係話自己帶仔女去游, 游多D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
983#
發表於 07-6-5 11:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

暑假咁熱, 晚上游都好嘅! 不過你帶住佢地, 只可玩水! :
雪文 寫道:
我都係話自己帶仔女去游, 游多D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
984#
發表於 07-6-5 11:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

  

你學咩呀 ?  爵士舞 ? 我見唔到wor ?

come,你想學咩呀 ?  我想學集體舞,標準舞 [quote]
funbabyhk 寫道:
在 KwunTong 地鐵'B' 溢財中心 ~ click 香港青年體育會 ~
一個 course/10堂 ($650) 每星期一堂,  另外會員年費 $30.
如果你決定參加, 請通知我, 我做推薦人, 會在報下個課程時額外有9折的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
985#
發表於 07-6-5 11:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

唔帶小悅, 我同仔二個是可以游的.

所以要一家人去囉[quote]
come爸嘩 寫道:
暑假咁熱, 晚上游都好嘅! 不過你帶住佢地, 只可玩水! :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
986#
發表於 07-6-5 11:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

地點係好近, 不過我都未知想參加乜野, 淨係想趁暑假做下運動, 減下條車呔.    [quote]
雪文 寫道:
  

你學咩呀 ?  爵士舞 ? 我見唔到wor ?

come,你想學咩呀 ?  我想學集體舞,標準舞 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
987#
發表於 07-6-5 11:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我希望亞女快d考完試, 而家個心成日都有件事有件事咁呀...... :-x  :-x  :-x  :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
988#
發表於 07-6-5 11:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

呢D唔係運動嗎 ??
come爸嘩 寫道:
地點係好近, 不過我都未知想參加乜野, 淨係想趁暑假做下運動, 減下條車呔.    [quote]
雪文 寫道:
  

你學咩呀 ?  爵士舞 ? 我見唔到wor ?

come,你想學咩呀 ?  我想學集體舞,標準舞 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
989#
發表於 07-6-5 11:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我又要剪頭髮啦.  好多好厚好熱.

smalle,你幾時去黄大仙你朋友到 ?  帶埋我一齊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
990#
發表於 07-6-5 11:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

就係好多, 所以我都未知自己想參加邊項好囉! [quote]
雪文 寫道:
呢D唔係運動嗎 ??[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
991#
發表於 07-6-5 12:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁勤D去游水啦.  
一星期去游二次, OK掛.[quote]
come爸嘩 寫道:
就係好多, 所以我都未知自己想參加邊項好囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
992#
發表於 07-6-5 12:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

乜你唔係想參加健康舞果類咩????[quote]
雪文 寫道:
咁勤D去游水啦.  
一星期去游二次, OK掛.[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
993#
發表於 07-6-5 12:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

文文,

成日見你同大皓皓報名, 咁小悅呢??(唔好見怪, 我咁直接)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
994#
發表於 07-6-5 12:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我唔係偏心加.

只是我囡只放一星期暑假咁大把, 咁邊有暑假班咁短時間 ??

佢而家只是逢星期二放學係幼稚園學畫畫, 佢哋只有一個興趣班?

Jerry豬媽咪 寫道:
文文,

成日見你同大皓皓報名, 咁小悅呢??(唔好見怪, 我咁直接)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
995#
發表於 07-6-5 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

仲有報咗童軍, 等滿5歲入團.
游水- 太貴, 等明年先.

鋼琴-諗諗吓都係貴, 而且一學要二個要學, 無銀呀    

我仔幼稚園時都只係學畫畫, 童軍, 游水都係6歲才學的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
996#
發表於 07-6-5 12:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

鋼琴~~比亞女學先啦, 橫掂亞仔都有幾個興趣班!
雪文 寫道:
鋼琴-諗諗吓都係貴, 而且一學要二個要學, 無銀呀    

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
997#
發表於 07-6-5 12:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come : 集體舞,  星期六晚係OK, 但我老公唔知返工返成點呢 ?  今個月就話唔使佢OT, 但下個月唔知咩環境, 到時我二件放那里呀 ? 我媽又返咗屋企.

定係報個D平日的呢, 我媽係我屋企好D.

仲諗緊, 仲有諗暑假好唔好放假.  昨日同我媽講, 我今日同老公會late 一個鐘返去, 要去買鞋.  叫佢搞掂, 我媽就來開始變幼稚園學生咁啦, 咩都話唔知點煮, 唔知買咩.  放低一陣都唔得   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
998#
發表於 07-6-5 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

亞仔想學好耐啦, 我話貴無報咗.

其實亞仔平時的劍英同珠算, 都唔算興趣班, 等同返學, 好辛苦加, 佢都唔想.

游水又話唔想, 好辛苦.

只有一個圍棋同參加童軍話好玩, 逼佢做咁多佢唔鍾意的"興趣班", 我都唔係好想, 只是唔學,又唔得.


come爸嘩 寫道:
鋼琴~~比亞女學先啦, 橫掂亞仔都有幾個興趣班![quote]
雪文 寫道:
鋼琴-諗諗吓都係貴, 而且一學要二個要學, 無銀呀    
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
999#
發表於 07-6-5 12:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


一到暑假或者係長假期就係我地呢班在職媽媽頭痛既日子 要搵人睇住又要安排節目比佢地 我一個都仲好d,2個就真係煩c人啦


雪文 寫道:

仲諗緊, 仲有諗暑假好唔好放假.  昨日同我媽講, 我今日同老公會late 一個鐘返去, 要去買鞋.  叫佢搞掂, 我媽就來開始變幼稚園學生咁啦, 咩都話唔知點煮, 唔知買咩.  放低一陣都唔得   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1000#
發表於 07-6-5 12:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文: 收倒件啦, 多謝 & thank you!

咁報平日好d喎!

另: 你媽果度~一係叫佢同你對仔女落街買野食啦, 佢都唔想煮, 咁你同你老公拍下拖, 食埋飯先返屋企囉, 仲好啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖