- 在線時間
- 8 小時
- 最後登錄
- 08-4-21
- 國民生產力
- 3
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-8-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 30
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 33
- UID
- 55034

|
Re: 請問大家考取鋼琴一級對報考小一有幫助嗎?
金毛B媽,你好!
我個囡囡都係4yr先學琴, 當年都係柏斯"親子班"既學生. 其實又唔駛太急要小朋友學琴, 我囡囡依家既老師講, 太細小朋友的手指仔仲係未夠'實凈', 學琴係可能會令佢d手指骨生得唔好架(我自己有2個朋友都已經係diploma,兩隻尾指真係'咩'左架). 因為彈落琴鍵時係要有一定既力度, 但係都要睇番個小朋友, 有d小朋友對手係會特別適合彈琴架.
我囡囡今年至考3級(7yr啦). 佢係鍾意彈琴, 但唔係有天份個種, 因為佢上左小一之後, 真係好......忙. 要做功課,溫習默書/測驗/考試又練琴, 但以依家的進度, 應該小學畢業之前都可以完成7級啦. 所以我覺得真係唔駛太心急
我個人意見, 如果你仔仔鍾意音樂, 你可以比佢參加d音樂playgroup, 或者d 幼兒敲擊樂班學住先. 好快就到4yr架啦.  |
|