關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
81#
發表於 07-1-29 23:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

goodnight

miholo:

我都有同佢一齊沖涼, 有時佢都會問起, 我會照同佢講, 但佢就會話唔明, 要我再講清楚d , 攪到我都唔知點   .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
82#
發表於 07-1-29 23:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

GOODNIGHT YEELI

Rank: 5Rank: 5


2422
83#
發表於 07-1-29 23:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位我都要去瞓, bye
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
84#
發表於 07-1-30 00:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

licarol
是嗎 ? 妳同我差不多
我也是馮晴,將天,聖安德肋....沒問題, 一定入到.

mkwok
我想問妳不選將天 ? 他也是普通話上中文及沒有分班.    我只上網看到的,不過我自己也因為此故選了他.

Rank: 3Rank: 3


280
85#
發表於 07-1-30 00:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
妳去瞓, 明晚見  
我會早點到, 今晚真是追得辛苦  

Rank: 3Rank: 3


280
86#
發表於 07-1-30 00:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

我也要祝賀妳bb活潑可愛,身體健康.
遲來的祝福不要怪我  

Rank: 3Rank: 3


280
87#
發表於 07-1-30 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi 好爸爸妳好

對!  多去多聽小學是最好.

Rank: 3Rank: 3


280
88#
發表於 07-1-30 00:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

shun282

我女兒也濕疹, 她一直也在官塘醫院(我忘了他的名) 看專科, 而醫生給了朱油膏塗上, 幾好 ! 報紙也談過(有醫生過板) 我想在市地都有得買.它是很油.

Rank: 5Rank: 5


2422
89#
發表於 07-1-30 10:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位早晨呀

今日好眼瞓, 尋晚個細女半夜起身咳到嘔, 攪左一輪先至有得瞓, 不過佢就成日扎醒, 今朝又嘔左兩次 , 應該係d痰作怪
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
90#
發表於 07-1-30 10:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

你囡囡咳咳呀, 有無睇醫生呀? 我囝囝都係, 噚晚都咳咗好幾次. 我唸住食埋啲葯, 煲啲湯水給佢飲.

Rank: 5Rank: 5


2422
91#
發表於 07-1-30 11:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

佢比家姐傳到, 睇左醫生, 今晚會煲木瓜雪耳湯比佢地飲, 另外我收唔到你個email wor.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
92#
發表於 07-1-30 11:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我搵出來再send多次給你.

之前聽個中醫講過, 話咳不好食雪耳.

Rank: 5Rank: 5


2422
93#
發表於 07-1-30 11:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

係呀..點解 , 佢地次次咳我都會煲木瓜雪耳tim , 咁今晚試下唔好落先.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
94#
發表於 07-1-30 11:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

因為之前bk媽咪介紹啲止咳湯水都係有落雪耳, 所以問過中醫,佢又話不得. 仲話食咗會咳得更加厲害. 咁你囡囡通常飲咗之後有無好啲呀?

咁你木瓜, 雪耳再加咩落下去煲呀?

Rank: 5Rank: 5


4868
95#
發表於 07-1-30 11:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

woo~~~~係咪私校呀?
alkyng 寫道:
elaineho73:

咁睇黎我個女間幼稚園幾深, 因佢今年k3已經教中英文重組句子, 中文續句, 標點符號.

Rank: 5Rank: 5


4868
96#
發表於 07-1-30 11:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

比個詞語跟住作一句句子~
yeeli 寫道:
elaineho73

供詞作句係點樣架??

Rank: 5Rank: 5


4868
97#
發表於 07-1-30 12:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我都有子宮後屈, 我個婦科醫生話子宮後屈只會難少少有bb, 有左就應該冇乜

Rank: 5Rank: 5


4868
98#
發表於 07-1-30 12:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tks~
MIHOLO 寫道:
elaineho73

我也要祝賀妳bb活潑可愛,身體健康.
遲來的祝福不要怪我  

Rank: 4


904
99#
發表於 07-1-30 12:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


hi 各位家長好 !

我有一個囡小一, 不過在區外讀小學, 想請問 tko 近坑口有冇補習班平, 靚, 正 ? 問過名 x 太貴了, 我只係想亞囡係我回家前做晒功課咋 ~

~ 歌地亞 ~

Rank: 3Rank: 3


365
100#
發表於 07-1-30 12:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

shun282,

係呀, 我都覺得循道衛理好大, 係見佢新開, 資料唔多, 第時如果你小朋友入到既話, 講多d學校野我地知...^^
我鍾意佢都幾近將中..返學方便..^^

我仔仔都有濕疹呀...久不久都要去e生到攞藥....真係幾煩

shun282 寫道:
tracyfo:
選循道衛理首先是老公鍾意校舍夠大(有足夠空間走動),繼續了解很多媽媽都說孩子讀得很快樂和沒有壓力,還有是有媽媽說老師很有愛心,所以便選循道衛理。
功課方便以我所知一年級是有限的,很多時在校巳經做好,但會有很多親子的工作紙做。

yeeli:
我有和女兒看醫生取藥膏,但搽就好不搽就翻發,唉…
唯有和她們搽多D潤膚膏保濕。
‹ 上一主題|下一主題