- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 06-12-6
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 8
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 8
- UID
- 111792

|
Re: 有人收到優才通知未?
Hi gitmee,
I am also GT 家長, 我只是講"多數"。我個人非常喜歡GT,今年亦推篤很多朋友報讀。但結果都是收了"坐定定"的,我小朋友都是很乖個種.....Gifted child not easy to handle, 我都好明白GT嘅....
[quote]
gitmee 寫道:
pinkypig,
如果因為你朋友囝囝的經歷而得出 "GT 多數收"坐定定"既細路, 而專收優資我卻不認同"的結論,以乎有些武斷了。
優才有多少"坐唔定"和"資優"的學生,我想優才家長和老師最清楚。如果"GT is no different from the traditonal school",我想好多家長,包括我,都會走人了。
[quote]
pinkypig 寫道:
Hi, 我對GT收生方面有少少comment. As I know GT 多數收"坐定定"既細路, 而專收優資我卻不認同。我朋友之仔仔是某方面優資 (不是坐定定果種),我叫佢報優才, send report and letter to GT。 佢父母好留意GT,並read Mr. Chan's book, 覺得佢對資優knowledge "有料到",故十分渴望入GT. But it's being "rejected". The parents very disappointed .....
講真,優資兒童有幾多坐定定(尤其是男仔),相信校長最清楚。GT is no different from the traditonal school, 真係有 |
|